لژیون از مردم می خواهد بدون حضور در مراسم از جانبازان تجلیل کنند

حتی اگر امسال مراسم عمومی یادبودی در خلیج تندر برگزار نشود ، اما هنوز از مردم خواسته می شود راهی برای تکریم اعضای نظامی گذشته و حال کشور پیدا کنند.

هر ساله صدها نفر در خلیج تندر گرد هم می آیند تا از خدمات زنان و مردان تاریخ نظامی کشورمان تجلیل کنند. اما با وجود بیماری همه گیر COVID-19 و محدودیت در مجامع عمومی ، برگزارکنندگان محلی گفتند که هیچ راهی برای برگزاری مراسم عمومی وجود ندارد.

یک سرویس کوچک در پارک ویورلی در سناوت و کوه مک کی برگزار می شود و مراسم داخلی سالانه در باغهای فلیت ویلیام با یک رویداد کوچک در تالار شهر جایگزین می شود. اما از عموم مردم خواسته می شود در این مراسم شرکت نکنند.

لس نیومن ، رئیس شعبه 5 لژیون پورت آرتور رویال کانادایی در خلیج تندر ، گفت که برگزار کنندگان دریافتند که آنها با مهمانی رنگی و افرادی که به طور مستقیم در این مراسم شرکت می کنند ، حداکثر تعداد افرادی را که برای یک رویداد در فضای باز مجاز بودند ، می زنند.

وی گفت: “اطراف سناوت در پارک واورلی با موانع محاصره خواهد شد.” “اکثر تاج های گل از قبل قرار می گیرند. در حال حاضر ، سه تاج گل در 11 صبح گذاشته می شود – یکی توسط مادر نقره ای صلیب ، دیگری توسط شاخه ما و دیگری توسط کمکی خانم های ما.”

یک مراسم مجازی در اواخر ماه گذشته برای پیشکسوتانی که قادر به حضور در آن نبودند ، به جای رسم معمول بازدید از مهمانی رنگی به خانه های بازنشستگی ، از قبل ضبط شد.

همچنین برنامه هایی برای مراسم Waverley Park به صورت مستقیم پخش می شود.

نیومن گفت ، علی رغم اینکه مردم نمی توانند در مراسم شرکت کنند ، او امیدوار است که آنها در ساعت 11 صبح برای تأمل و یادآوری مکث کنند.

نیومن گفت: “ما با افزایش سن جانبازان خود را مدام از دست می دهیم.” “جانبازان جدیدی بر اساس افغانستان ، بوسنی و سایر مأموریت هایی که دولت برای ارتش ارائه داده است وجود دارد ، اما [Second World War] جانبازان کم و زیاد می شوند.

“همه آنچه توسط جانبازان جنگ جهانی اول ، جنگ جهانی دوم و جنگ کره برای ما انجام شده است ، اساساً باعث می شود که چه کسی باشیم و چه هستیم و آنچه را که داریم به ما می بخشد. ما می خواهیم این یادبود را به نوعی در آنجا حفظ کنیم. “