لوله گالوانیزه چیست؟

لوله گالوانیزه لولهای است که از فرایند گالوانیزاسیون به دست آمده و بر روی سطح آن پوششی از روی مذاب قرارگرفته که باعث میشود کاربردهای متعددی داشته باشد؛ چرا که دیگر ترس زنگزدگی را برای فردی که از آن استفاده میکند، ایجاد نخواهد کرد. ساختار گلخانهای که با قاب های فولادی گالوانیزه و پوشش فیلم پلیاتیلن شکل گرفته است در میان پرورشدهندگان تجاری از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. دلیل استفاده از فلز روی به عنوان یک پوشش بر روی ورقه های فولادی، مقاومت این فلز در برابر خوردگی و سایش است. لوله گالوانیزه فنس نیز یکی دیگر از انواع لولههای پر مصرف در صنایع مختلف حصارکشی و فنس کشی بوده و به دلیل مقاومت بیشتر در مقابل زنگ زدگی و پوسیدگی نسبت به گالوانیزه سرد و همچنین تولید در انواع ضخامت و وزنهای متفاوت از محبوبیت و استفاده بیشتری برخوردار میباشد. همچنین این شرکت محصولاتی مانند لوله گازی و لوله سیاه نیز تولید می نماید. لوله گالوانیزه پایه فنس به صورت تک شاخ یا جفت شاخ تولید میشوند و روی هر شاخک 3 عدد سوراخ ۶ میلی متری جهت نصب سیم خاردار و در پایین این پایهها یک صفحه به ضخامت 2 میلیمتر جهت قرار گرفتن در بتن به منظور محکم شدن متصل شده است.

لوله گالوانیزه پایه فنس در رنگ بندیهای متنوع تولید و ساخته میشود میباشد. سر هر پایه لوله گالوانیزه پایه فنس توسط کپ فلزی جوشخورده مسدود شده تا از ورود آب و خوردگی جلوگیری شود. خادمیان همچنین در ادامه گفتگوی خود با خبرنگار مهر، با اشاره به روشهای نصب اصولی بخاری برای جلوگیری از نشت گاز و گازگرفتگی، گفت، روش بررسی لولههای بخاری نصب شده در ساختمان با وزنه که با استفاده از آن میتوان به مسدود نبودن لولههای پی برد در کنار بررسی لوله با شعله آتش، کف صابون و چراغ قوه از شیوههای بررسی مسدود نبودن لوله بخاری به شمار میرود. دم سیم پیچ جوش داده می شود که توسط یک جوشکار دور درز پردازش می شود. لوله گالوانیزه گلخانه ای را از طریق رول کردن ورق های فولادی و همچنین استفاده از درز جوش به لوله گالوانیزه مخصوص گلخانه وجود می آید. لوله گالوانیزه کمان گلخانه را از طریق رول کردن ورق های فولادی و همچنین استفاده از درز جوش به وجود می آید.

آبکاری گرم می تواند کیفیت این لوله ها را افزایش دهد. با این تفاوت که برای کاربرد این لوله ها سخت گیری در خصوص تست شدن درز لوله ها وجود ندارد. معمولا از همه سایز های لوله گالوانیزه گلخانه ای استفاده می شود اما طبیعتا برخی از سایز ها ممکن است کاربرد بیشتری نسبت به سایر سایز های موجود در بازار داشته باشند. اما اگر قیمت برایتان اهمیت دارد می توانید از اتصالات گالوانیزه مک کره برای لوله گالوانیزه ساوه سپنتا استفاده نمایید. اما در برخی از پروژه ها نیاز به لوله مانیسمان گالوانیزه می باشد . ضخامت لوله گالوانیزه کمان گلخانه 2 میلیمتر ، 2.35 میلیمتر و 2.5 میل برای سازه سقف و ضخامت 2.8 میلیمتر و 3 میلیمتر برای ستون ها استفاده می شود و در انواع لوله های سبک نیمه سنگین از لحاظ وزن و ضخامت تقسیم بندی می گردد. لوله برق گالوانیزه ساوه از سایزهای pg11 الی pg48 اینچ تولید می گردد و در انواع لوله های سبک و سنگین از لحاظ وزن و ضخامت تقسیم بندی می گردد بسته بندی آن بصورت بندیل بوده و بر اساس هر متر فروخته می شود. بسته بندی این لولهها نیز بهصورت بندیل بوده و مبنای فروش بر اساس وزن هر بندیل میباشد.

بسته بندی لوله گالوانیزه بصورت بندیل بوده و بر اساس وزن هر بندیل فروخته می شود. لوله گالوانیزه فنس نیز ازلحاظ سیم بندی، انواع لولههای سبک نیمه سنگین و سنگین از نظر وزن و ضخامت دسته بندی میگردد. لوله گالوانیزه سپنتا در انواع لوله های سبک نیمه سنگین و سنگین از لحاظ وزن و ضخامت تقسیم بندی می گردد. ضخامت لوله گالوانیزه کمان گلخانه 2 میلیمتر ، 2.35 میلیمتر و 2.5 میل برای سازه سقف و ضخامت 2.8 میلیمتر و 3 میلیمتر برای ستون ها استفاده می شود و تقسیم بندی لوله گالوانیزه کمان گلخانه به صورت لوله های سبک نیمه سنگین از لحاظ وزن و ضخامت می باشد . با بکارگیری سیستم های داخلی و خارجی محافظ زنگ زدگی بر قیمت و وزن لوله های فولادی افزوده می شود. طول عمر انواع لوله گلخانه ای با روش آبکاری سرد فولادی تقریبا بین ۳ تا ۵ سال می باشد و احتمال زنگ زدگی این لوله نیز وجود دارد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد قیمت لوله فولادی گالوانیزه عمقی داغ لطفا به بازدید از وب سایت ما.