كینزیولوژیست ها از كانادایی ها می خواهند كه برای غلبه بر بیماری بلوز همه گیر فعالیت كنند

اتحادیه كینزیولوژی كانادا از كانادایی ها می خواهد كه فعالیت های بدنی را به دلیل سلامت روان خود در اولویت این زمستان قرار دهند – و یكی از پزشكان كینزیكی در تندر بی ، اوت گفت ، این شهر مکانی عالی برای فعالیت در فضای باز در زمستان است.

بر اساس گزارشی از آژانس بهداشت عمومی کانادا ، کمتر از نیمی از کانادایی های 15 ساله و بالاتر ، سلامت روان بسیار عالی یا بسیار خوبی را در ماه مه سال جاری گزارش کرده اند. این رقم در مقایسه با 70 درصد در سال 2018 کاهش یافته است.

در حالی که بسیاری از جنبه های بیماری همه گیر COVID-19 ، مانند تولید واکسن ، از کنترل کانادایی ها خارج است ، آلیانس خاطرنشان کرد ، در یک انتشار خبری که روز سه شنبه منتشر شد ، مردم می توانند نحوه غذا خوردن و حرکت را کنترل کنند.

کاترین سیندن ، یک متخصص کینزیولوژی در شهر و استادیار دانشکده حرکت شناسی در دانشگاه لیک هد گفت: “این بدان معنا نیست که لزوماً باید از آنجا خارج شوید و یک تمرین 30 دقیقه ای یا چیزی شبیه به آن را فشار دهید.” “این واقعاً حرکت بدن شماست.”

وی گفت ، تندر خلیج مسیرهای باورنکردنی برای پیاده روی ، دویدن ، اسکی و پیاده روی ارائه می دهد.

وی افزود: “مطمئناً می تواند سرد باشد ، اما هیچ وضعیت آب و هوایی بدی وجود ندارد ، فقط لباس نامناسب است.”

“من فکر می کنم که خلیج تندر در تمام فصول زیباست ، اما زمستان به سادگی یک زمان شگفت انگیز برای زندگی در اینجا است ، و بیرون رفتن بخشی از این موهبت است که ما به نوعی در شمال غربی انتاریو زندگی می کنیم.”