قیمت کامپوزیت دندان در سال 1400 ( تخفیف ویژه )

البته باوجود پیشرفت در تکنولوژی ساخت رزین کامپوزیت و طراحی و تولید کامپوزیت ونیر های نانو هیبرید، استحکام و خواص فیزیکی کامپوزیت دندان بهعنوانمثال مقاومت آن در برابر سایش بهطور قابلتوجهی افزایش پیدا کرده است. مراحل ساخت: لمینت نیاز به قالب گیری دارد و طی حدود 10 روز در لابراتوار ساخته می شود.اما ونیر کامپوزیت در همان جلسه اول و در مطب و توسط دندانپزشک زیبایی ساخته می شود.

یکی از اصلی ترین مراحل کامپوزیت دندان که میتواند منجر به اصلاح طرح لبخند بیمار شود فرم دهی صحیح رزین کامپوزیت است که تبحر و تخصص دندانپزشک زیبایی نقشی ویژه در آن ایفا می کامپوزیت دندان در زنجان کند. اما با گذشت زمان و پیشرفت این علم، مفاهیم و روشهای جدیدی به آن اضافه شد که یکی از این روشها لمینت دندان بود. امروزه بسیاری از افراد برای زیباسازی و ترمیم دندانهای خود از یکی از این دو روش استفاده میکنند. در صورتی که اینگونه نیست و تاریخچه لمینت و کامپوزیت دندان، مربوط به چندین سال اخیر نبوده و این دو روش پرطرفدار و کاربردی از قدیمالایام توسط دندانپزشکان و اطبا مورد استفاده قرار میگرفتند.

همانطور که اشاره کردیم، تاریخچه لمینت دندان به زمانهای قدیم باز میگردد و اطبا و پزشکان هر شهر و دیاری با توجه به امکانات موجود این کار را انجام میدادند. اما شاید فکر کنید که تاریخچه کامپوزیت دندان و لمینت مربوط به یک دهه اخیر باشد و این روشها کاملا نوین هستند. بنابراین تاریخچه لمینت دندان و کامپوزیت به چندین سال اخیر محدود نمیشود و این دو روش از زمانهای قدیم برای اهداف زیبایی و درمانی مورد استفاده قرار میگرفتند.

دندانپزشک لایه های مختلفی از مواد کامپوزیت را روی دندان قرار داده و آن را مانند یک مجسمه شکل می دهد. ونیر کامپوزیت نیز همانند لمینتها، لایههایی هستند که بر روی دندان قرار میگیرد. همچنین برای مشکلات دندانی بسیار حاد می توانند مورد استفاده قرار گیرند، اما در رابطه با کامپوزیت ها این مسئله صدق نمی کند زیرا نمی توانند برای مشکلات حاد دندانی مناسب باشند. علم دندانپزشکی در گذشته بسیار محدود بود و تنها بر شیوههایی جهت تسکین درد و کشیدن دندان تمرکز داشت. اما تفاوت آنها در نحوه انجام و مواد مورد استفاده بود که در هر زمان دچار تغییر و تحول میشد تا به شکلی که امروز میشناسیم درآمد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از کامپوزیت دندان تبریز ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.