قیمت بالای طلا منجر به افزایش اکتشاف در شمال غربی انتاریو می شود

قیمت های بالای طلا در حال تبدیل شدن به اکتشاف بیشتر مواد معدنی در شمال غربی انتاریو است – و نه فقط فلز که می درخشد.

قیمت طلا پس از رسیدن به بالاترین رکورد در ماه جولای ، در حدود 2500 دلار در هر اونس (1900 دلار آمریکا) معلق است.

گاری کلارک ، مدیر اجرایی انجمن پیش بینیگران انتاریو گفت: “این فقط طلا نیست ، بلکه فلزات گروه طلا ، نقره و پلاتین است.”

“این بهترین اتفاقی است که می تواند برای جستجوگران و کاوشگران بیفتد ، این است که آنها می توانند پول بیاورند و افراد علاقه مند به خواص آنها را به جلو سوق دهند.”

کلارک گفت که کاوش در حال افزایش است ، زیرا با محدودیت های COVID-19 در بهار کاهش یافته است.

وی گفت ، از پاییز گذشته ، یک جریان اکتشاف نسبتاً ثابت وجود داشته است.

وی گفت: “این کار کاملاً ثابت بوده است. بسیاری از شرکت های جدید در این منطقه و تعداد زیادی از جویندگان که املاک خود را انتخاب می کنند ،” گفت:

“مردم در حال بازگشت به پروژه هایی هستند که قبلاً به آنها نگاه کرده اند ، اما همچنین چیزهای جدیدی پیدا می کنند و می فهمند که اینها ممکن است اقتصادی با این قیمتها باشد.”

کارل اسکوگستاد ، استادیار اقتصاد در دانشگاه لیک هد ، افزایش اخیر قیمت طلا را می تواند مانعی در برابر عدم اطمینان و تورم باشد. (ارائه شده توسط کارل اسکوگستاد)

افزایش کار در اکتشافات در منطقه برای کارل اسکوگستاد ، استادیار اقتصاد در دانشگاه لیک هد ، که تمرکز خود را بر استخراج معادن در شمال غربی گذاشته است ، جای تعجب ندارد.

اسکوگستاد گفت: “آنچه که این اجازه می دهد ، با افزایش قیمت طلا است ، شما مجاز هستید بیشتر بدن این سنگ معدن را دنبال کنید که ممکن است زودتر سودآوری نداشته باشد.”

“حتی اگر طلا در مناطقی از سنگ معدن کمتر باشد ، اما زنده است.”

Skogstad گفت که قیمت بالاتر ممکن است تأثیرات مثبتی بر کارکنانی که می توانند از گزینه های سهام نقدی بگیرند یا می توانند با حقوق بالاتر مذاکره کنند داشته باشد. وی گفت: جوامع نزدیک معادن طلا همچنین ممکن است توافق نامه های تقسیم سود داشته باشند که با برخی از جوامع First Nation انجام می شود.

وی گفت: حتی اگر هیچ معدن طلا در مجاورت خلیج تندر وجود ندارد ، بسیاری از شرکت های تأمین کننده معادن در خلیج تندر مستقر هستند ، بنابراین خود شهر نیز ممکن است از قیمت های بالاتر بهره ببرد.

اسکوگستاد در مورد اینکه چرا قیمت طلا بسیار بالا است ، به رویدادهای جهانی اشاره کرد.

وی گفت: “طلا همچنین به عنوان یک پرچین در برابر عدم قطعیت نگهداری می شود و اکثر مردم با COVID و جنگهای تجاری و تجاری ایالات متحده و همه این مواردی که ما در زمان عدم اطمینان زندگی می کنیم موافق هستند.”

وی گفت که قیمت طلا بیش از یک سال است که در حال افزایش است ، گرچه پیش بینی زمان کاهش این قیمت دشوار است.

Skogstad گفت برخی از پروژه ها در شمال غربی انتاریو که می توانند از افزایش قیمت بهره مند شوند در مناطق گرین استون ، دریدن و دریاچه قرمز است.