قاضی میشیگان دادخواست مبارزات انتخاباتی ترامپ در مورد دسترسی به آرا را رد کرد

آخرین:

  • رای کالج انتخاباتی برای بایدن 253 ، و برای ترامپ 214 است.
  • ناظر انتخابات می گوید هیچ مدرکی بر ادعاهای کلاهبرداری ترامپ وجود ندارد.
  • قضات میشیگان ، جورجیا دادخواست های انتخاباتی ترامپ را رد می کنند.
  • همه نتایج انتخابات ایالات متحده را هنگام ورود بدست آورید.
  • چگونه دانشکده انتخابات تعیین می کند چه کسی ریاست جمهوری آمریکا را به دست می آورد.
  • می خواهید در مورد انتخابات ایالات متحده بدانید؟ برای ما از طریق [email protected] ایمیل ارسال کنید.

یک قاضی میشیگان ، دعوی مبارزات انتخاباتی ترامپ را در یک اختلاف بر سر اینکه آیا رقیبان جمهوری خواه به اداره آرا abs غایب دسترسی داشته اند ، رد کرد. در این دادخواست ، وزیر امور خارجه ، جوزلین بنسون ، دموکرات ، اجازه شمارش آرا غایب را بدون تیم های ناظران دو حزب و همچنین رقیبان داده بود.

قاضی سینتیا استیونز گفت که این دادخواست اواخر بعد از ظهر چهارشنبه ، درست چند ساعت قبل از شمارش آخرین آرا was ، تشکیل شد. وی همچنین گفت که متهم شخص اشتباهی بود که شکایت کرد زیرا تدارکات شمارش آراot محلی را کنترل نمی کند ، حتی اگر او رئیس انتخابات ایالت باشد.

بیشتر این اختلافات مربوط به مرکز TCF در دیترویت بود که معترضان طرفدار ترامپ هنگام شمارش آراots غایب جمع شدند.

قاضی در جورجیا نیز اواخر روز چهارشنبه دادخواست مربوط به رای گیری در آن ایالت را رد کرد. مشخص نبود که آیا هر یک از مانورهای قانونی مبارزات انتخاباتی ترامپ بر سر رای گیری منجر به تغییر رقابت به نفع وی می شود.

در همین حال ، جو بایدن ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری ، با کسب پیروزی در میدان جنگ “دیوار آبی” ویسکانسین و میشیگان ، به 270 رأی کالج انتخاباتی مورد نیاز برای حمل کاخ سفید نزدیک شد و راه دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا را تنگ کرد.

پیروزی های بایدن در ایالت های Great Lake (دریاچه های بزرگ) او را با 253 رأی انتخاباتی به ارمغان آورد ، در حالی که ترامپ 214 رأی دارد.

بایدن همچنین در نوادا و آریزونا برتری کمی دارد ، در حالی که ترامپ در حال شمارش آرا mail ناچیز خود در ایالت های پنسیلوانیا و جورجیا بود ، زیرا شمارش آرا as و نامه های غیر حضوری محاسبه می شد. آسوشیتدپرس و فاکس نیوز آریزونا را برای بایدن فراخوانده اند ، اما سی بی سی نیوز همچنان تماس با آن را بسیار نزدیک می داند و منتظر تصمیم گیری است.

از بعدازظهر پنجشنبه ، مقامات ایالتی آریزونا گفتند که حدود 450،000 برگ آرا هنوز برای شمارش باقی مانده است ، در حالی که یک مقام انتخابات در جورجیا گفت که هنوز بیش از 47،000 رای شمارش نشده است.

گابریل استرلینگ ، مدیر سیستم رأی گیری در آتلانتا گفت: “تلاش در اینجا این است که اطمینان حاصل کنیم که آرای قانونی همه به درستی شمرده شده و نتایج واقعی بازتاب دهنده هدف رای دهندگان است.” “این انتخابات نزدیک به ما نیاز دارد که کوشا باشیم و اطمینان حاصل کنیم که همه کارها را به درستی انجام می دهیم.”

ترامپ در کارولینای شمالی نیز به برتری ناچیز پیوست ، و این یکی دیگر از پیروزی های ضروری وی است. ترامپ برای پیروزی باید ایالاتی را که هنوز در آن جلوتر بود به دست آورد و از آریزونا یا نوادا پیروز شود و از تبدیل شدن به اولین رئیس جمهور فعلی ایالات متحده که پیشنهاد انتخاب مجدد خود را از زمان جورج دبلیو دبلیو دبلیو بوش در 1992 ، از دست داد ، اجتناب کند.

مقام نوادا به ادعاهای تبلیغات انتخاباتی ترامپ پاسخ می دهد

در لاس وگاس ، متحدان ترامپ بدون مدرک ادعا کردند که در شهرستان پر جمعیت کلارک ، که شامل این شهر است ، بی نظمی در رای گیری صورت گرفته است. دادستان كل سابق نوادا ، آدام لاكالت ، یك جمهوری خواه گفت كه در دادگاه فدرال طرح دعوی می شود تا از قاضی بخواهد “شمارش آرا impro نامناسب را متوقف كند”.

روز پنجشنبه ، جو کلوریا ، مسئول انتخابات ، در منطقه کلارک ، نوساز ، به خبرنگاران گفت ، “ما از هر گونه آرا نامناسب که در حال پردازش است آگاهی نداریم.” وی گفت که شمارش آهسته است زیرا امسال تعداد آرا-پستی بسیار بیشتر از انتخابات قبلی است و سرویس پستی ایالات متحده به تحویل کلیه برگه های رای گیری از 3 نوامبر یا قبل از آن تا 10 نوامبر ادامه خواهد داد.

تماشا کنید | مقام کلارک کانتی توضیح می دهد که چرا شمارش کندتر از حد معمول است:

جو کلوریا ، مسئول انتخابات در کلارک کانتی ، توضیح می دهد که چرا شمارش آرا در شهرستان وی ، که شامل لاس وگاس است ، طولانی شده است. 1:06

باب بائر ، مشاور ارشد مبارزات انتخاباتی بایدن ، دعاوی مختلف ترامپ را “غیر شایسته” خواند و برای تضعیف یکپارچگی روند انتخابات طراحی شده است.

در جورجیا ، قاضی دادرسی متفاوت حزب جمهوری خواه آن ایالت و مبارزات انتخاباتی ترامپ را که از او خواسته بود اطمینان حاصل کند که یک شهرستان ساحلی به دنبال قوانین ایالتی در مورد پردازش آرای غایب است ، رد کرد.

جیمز باس قاضی دادگاه عالی شهرستان چاتهام در پایان جلسه رسیدگی تقریباً یک ساعته توضیحی درباره تصمیم خود ارائه نداد. این شهرستان شامل شهر ساوانا به شدت دموکراتیک است.

تماشا کنید | نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ناشناخته مانده است:

الن مائورو از CBC آخرین روز را از واشنگتن در رقابت برای کاخ سفید دو روز پس از رای گیری دریافت کرده است. 4:42

بایدن که میلیون ها آرا هنوز در جدول بندی نشده است ، بیش از 71 میلیون رأی آورده بود که بیشترین رأی در تاریخ آمریکا است. در کنفرانس خبری بعد از ظهر روز چهارشنبه ، معاون رئیس جمهور سابق گفت که انتظار داشت ریاست جمهوری را بدست آورد اما در اعلام صریح پیروزی متوقف شد.

بایدن گفت: “من به عنوان یک رئیس جمهور آمریکا حکومت خواهم کرد.” “در زمان پیروزی ما هیچ ایالت قرمز و آبی وجود نخواهد داشت. فقط ایالات متحده آمریکا است.”

تماشا کنید | بایدن می گوید که پیروزی خود را اعلام نخواهد کرد ، اما شمارش آرا اعلام می کند:

نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری روز بعد از انتخابات به خبرنگاران گفت که پس از طرح مبارزات انتخاباتی ترامپ در پنسیلوانیا و میشیگان برای متوقف کردن شمارش آرا every ، باید همه آرا شمارش شود. 1:13

این کاملاً برخلاف رویکرد ترامپ بود که صبح زود چهارشنبه به دروغ ادعا کرد که در انتخابات پیروز شده است. مبارزات انتخاباتی ترامپ در تلاش برای بهبود شانس رئیس جمهور جمهوری خواه و ایجاد تردید در نتایج انتخابات بود و خواستار بازشماری در ویسکانسین و طرح پرونده های قضایی در پنسیلوانیا ، میشیگان و جورجیا شد.

دادگاه تجدیدنظر در پنسیلوانیا روز پنجشنبه دستور داد كه به مقامات مبارزات انتخاباتی ترامپ اجازه داده شود كه از نزدیك روند رای گیری در فیلادلفیا را مشاهده كنند. در همین حال ، بازشماری آرا Stat در ایالت ویسکانسین ، در طول تاریخ ، تعداد آرا hundred را تنها با چند صد رأی تغییر داده است. بایدن با هدایت بیش از 20،000 رأی از تقریباً 3.3 میلیون شمارش شده.

تماشا کنید | ترامپ به هواداران خود گفت: “ما در این انتخابات پیروز شدیم”:

دونالد ترامپ ، نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری گفت تا آنجا که به او فکر می کند او و حزب جمهوری خواه در انتخابات آمریکا پیروز شده اند. وی گفت كه به دادگاه عالی آمریكا خواهد رفت و می خواهد رای گیری متوقف شود. با این حال ، چندین ایالت هنوز در حال شمارش آرا هستند که قبلاً به صندوق انداخته شده است. 1:12

ناظر انتخابات می گوید هیچ مدرکی بر ادعاهای ترامپ وجود ندارد

رئیس یک هیئت بین المللی نظارت بر انتخابات ایالات متحده گفت که تیم وی هیچ مدرکی برای حمایت از ادعاهای ترامپ در مورد ادعای تقلب در رابطه با آرای غیابی از طریق پست ندارد.

مایکل گئورگ لینک ، یک قانونگذار آلمانی که در راس مأموریت ناظر سازمان امنیت و همکاری در اروپا (OSCE) قرار دارد ، روز پنجشنبه به پخش کننده تلویزیونی عمومی آلمان rbb گفت که “در روز انتخابات خود ما نمی توانیم تخلفی ببینیم” در مراکز رای گیری ایالات متحده که آنها بازدید کرده اند.

تماشا کنید | هیچ استاد قانونی برای جلوگیری از شمارش آرا vote وجود ندارد ، استاد حقوق می گوید:

استیو مولروی ، استاد دانشگاه دانشگاه ممفیس می گوید که شمارش مجدد آرا در ایالات متحده امری عادی است اما متوقف کردن شمارش آرا در هر ایالت مانع قانونی قابل توجهی برای رئیس جمهور دونالد ترامپ خواهد بود. 6:35

لینک گفت که او از ادعای ترامپ در مورد تقلب در آراal پستی “بسیار متعجب شده است” زیرا ایالات متحده سابقه طولانی در این روش رأی دادن به قرن نوزدهم دارد. سازمان امنیت و همکاری مستقر در وین ، که ایالات متحده یکی از اعضای آن است ، در تمام کشور های عضو خود مأموریت های ناظر را در انتخابات مهم انجام می دهد.

لینک به rbb گفت: “ما این موضوع را بررسی کردیم. هیچ نقضی در قوانین مشاهده نکردیم.” وی گفت که نه ناظران انتخابات ایالات متحده و نه رسانه ها هیچ شواهدی از تقلب پیدا نکردند ، اگرچه تیم OSCE در روز چهارشنبه نگرانی های طولانی مدت در مورد حق رای دادن برخی از رای دهندگان و اثرات مخدوش قوانین مالیه تبلیغات انتخاباتی را تکرار کرد.

ترامپ روزهای چهارشنبه را در محل اقامت کاخ سفید گذراند و با مشاوران درگیر شد و در اخبار رسانه ها نشان داد که رقیب دموکرات خود در حال انتخاب میدان های جنگ است. ترامپ با استفاده از خوراک توییتر خود به دروغ ادعای پیروزی در چندین ایالت مهم کرد و نظریه های توطئه بی اساس در مورد دستاوردهای دموکرات ها را به عنوان جدول رأی های غیابی و زودهنگام تقویت کرد.

او روز پنجشنبه دوباره در توییتر وزن گرفت و نوشت: “شمارش را متوقف کنید!” توییتر بعداً یک توییت متفاوت ترامپ را به عنوان مورد مناقشه و احتمالاً گمراه کننده پرچم گذاری کرد. ترامپ در توئیتر خود نوشت: “هر رأیی که پس از روز انتخابات وارد شود شمرده نخواهد شد”.

چندین ایالت اجازه می دهند آراmark پستی پس از روز انتخابات پذیرفته شوند ، به شرطی که تا سه شنبه برای آنها علامت گذاری شود. این شامل پنسیلوانیا است ، در صورتی که برگه های رایانه ای که تا 3 نوامبر به آنها علامت گذاری شده است ، می توانند در صورت ورود حداکثر سه روز بعد پذیرفته شوند.

تماشا کنید | پروفسور سیاست ایالات متحده ادامه می دهد: ترامپ تسلیم نخواهد شد.

اسکات لوکاس ، استاد سیاست آمریکایی در دانشگاه بیرمنگام ، معتقد است مهم نیست که در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا چه اتفاقی می افتد ، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا تسلیم نمی شود و این خطر جدی را برای کشور به همراه خواهد داشت. 1:21

سی بی سی نیوز با دفتر وزیر امور خارجه میشیگان تأیید کرد که شمارش آرا در این ایالت به نتیجه رسیده است. سی بی سی نیوز برای بایدن از میشیگان تماس گرفته است. نتایج رسمی این ایالت هنوز در انتظار است.

در همان زمان ، صدها هزار رای هنوز در پنسیلوانیا محاسبه می شد ، و ستاد انتخاباتی ترامپ گفت که این تلاش برای مداخله در دادخواست های دادگاه عالی موجود در مورد شمارش آرا-نامه های پستی در آنجا است. این کمپین همچنین استدلال کرد که آرا outstanding بی نظیر هنوز هم می توانند نتیجه را در آریزونا تغییر دهند ، و این یک تناقض در استدلال های خود در مورد جدول بندی طولانی مدت را نشان می دهد.

ترامپ زودتر از موعد ادعای پیروزی می کند

ترامپ ، در اقدامی خارق العاده از کاخ سفید ، ادعاهای زودرس پیروزی را صادر کرد و گفت که برای جلوگیری از شمارش آرا ، انتخابات را به دیوان عالی کشور منتقل می کند.

میچ مک کانل ، رهبر اکثریت مجلس سنا ، ادعای سریع پیروزی رئیس جمهور را نادیده گرفت و گفت که شماری از آرا برای ایالت ها مدتی طول می کشد. جمهوریخواه کنتاکی گفت که “ادعای پیروزی در انتخابات با پایان دادن به شمارش آرا متفاوت است.”

شمارش آرا به طور معمول فراتر از روز انتخابات ادامه دارد و ایالات عمدتا قوانینی را برای زمان پایان شمارش تعیین می کنند. در انتخابات ریاست جمهوری ، نکته اساسی تاریخ دسامبر هنگام دیدار انتخاب کنندگان ریاست جمهوری است. که توسط قانون فدرال تنظیم شده است.

تماشا کنید | تجمع اعتراضات در شهرهای سراسر ایالات متحده:

بیش از دوازده نفر در یک سایت شمارش آرا در دیترویت سعی کردند شمارش آرا را روز بعد از انتخابات ایالات متحده متوقف کنند ، در حالی که صدها نفر از نیویورکی ها راهپیمایی کردند و خواستار شمارش همه آرا شدند. 1:12

ده ها تن از هواداران ترامپ شعارهای “شمارش را متوقف کنید!” در حالی که حدود 200 طرفدار ترامپ ، برخی از آنها مسلح به اسلحه و اسلحه های مسلح ، در خارج از دفتر انتخابات در ققنوس ، آریزاز جمع شدند ، در یک مرکز رأی گیری در دیترویت فرود آمدند.


می خواهید در مورد انتخابات ایالات متحده بدانید؟ برای ما از طریق [email protected] ایمیل ارسال کنید.