فروش نسکافه نستله

خرید نسکافه نستله با قیمت مناسب

خرید نسکافه را هم اکنون میتوانید از سایت ما انجام دهید . ما با فروش نسکافه های با کیفیت و اورجینال به شما علاقه مندان این نوشیدنی کافئین دار خوش طعم ، سعی در جلب رضایت شما داریم . قیمت های این محصولات کاملا تضمین شده و به صرفه می باشد که با تهیه آن ها از سایت ما ، شما نیز به جمع مشتریان همیشگی ما تبدیل خواهید شد . در جدول زیر میتوانید قیمت انواع نسکافه ها را در سه مدل جعبه ای 24 تایی ، 20 تایی و 24 تایی نایلونی مشاهده کنید و هرکدام را که مد نظر شما بود خریداری کنید .

قیمت فروش نسکافه نستله

قیمت های این محصولات را در جدول زیر میتوانید مشاهده کنید . با وجود افزایش قیمت دلار در بازار ما سعی در پایین نگه داشتن قیمت محصولات و کالاها میکنیم تا توانسته باشیم شما را در خریدی رضایت بخش یاری دهیم . قیمت های جدول زیر مداوم و به صورت روزانه آپدیت خواهد شد . چنانچه مایل به خرید در تعداد بالا هستید میتوانید با شماره های تصاویر با ما تماس بگیرید و از تخفیف های خوب و ویژه بهره مند شوید .

فروش نسکافه جعبه ای 24 عددی

یکی از محصولات شرکت نستله که محبوبیت بالایی دارد ، فروش نسکافه های جعبه ای هستند که اورجینال بوده و دارای طعم بسیار فوق العاده ای می باشد . این مدل یکی از محبوب ترین و پرفروشترین کالاهای فروشگاه ما می باشد . این مدل دارای 24 عدد کافی میکس های 3 در 1 با وزن 20 گرمی است . چنانچه تمایل به دارید . ما مفتخریم که یکی از معروف ترین مراکز فروش آن هستیم . و توانسته ایم با رساندن بهترین محصولات به دست مشتریان توانسته ایم اعتماد عده زیادی از هموطنان را جلب کنیم .

خرید نسکافه 20 عددی

از دیگر مدل های این کافی میکس ها که محبوبیت بالایی نزد خریداران دارد ، نسکافه های 20 عددی شرکت نستله هستند . این مدل هیچ تفاوتی از نظر ظاهر ، کیفیت ، طعم ، قیمت و وزن با مدل قبلی ندارد و تنها تعداد موجود در هر بسته و کارتن آن متفاوت می باشد . چنانچه همچنان سوالی در این باره در مورد خرید نسکافه باقی مانده میتوانید از نظرات این مطلب و یا بخش تماس با ما آن را با ما در میان بگذارید .

نسکافه های 100 عددی نستله

تفاوت این مدل با مدل های دیگر ، قیمت فروش بسیار پایین این نسکافه است . چنانچه به دنبال خرید به صرفه و ارزان نسکافه هستید ، بسته های 100 عددی نایلونی میتواند انتخاب خوبی برای شما باشد . این محصول نسخه High Copy بوده و تا 90 % طعم و عطری شبیه نسخه های دیگر دارد . بیشتر مصرف کنندگان و خریداران این مدل نسکافه ، بوفه دانشگاه ها ، مدارس و اداره جات می باشند که با تهیه آن ها میتوانند با قیمت مناسب تری به فروش رسانند .

سوالات متداول درباره خرید

از آنجا که درباره خرید نسکافه سوالات بسیاری را از ما می پرسید ، متداول ترین و عمومی ترین های آن ها را در این بخش پاسخ می دهیم تا با خیال آسوده تری به ثبت سفارش بپردازید . چنانچه سوال شما در این بخش وجود نداشت در بخش نظرات آن را با ما در میان بگذارید تا در سریع ترین زمان ممکن به آن پاسخ دهیم .

کیفیت این نسکافه ها چطور است ؟

کیفیت ، طعم و عطری که این محصولات دارند کاملا تضمین شده است . چرا که به جز نسخه 100 تایی که High Copy است ، مدل های دیگر وارداتی بوده که توسط شرکت نستله سوئیس به تولید رسیده است .

آیا قیمت های شما منصافه و به روز است ؟

با افتخار بله . کافیست سری به قیمت های بازار و سایر سایت ها بزنید تا از این امر اطمینان حاصل کنید . ما این قیمت ها را به صورت روزانه آپدیت و به روز رسانی می کنیم . تا شما عزیزان با خیال آسوده و راحت آن ها را از ما تهیه کنید .

چطور میتوانم نسکافه مد نظرم را بخرم ؟

برای خرید نسکافه کافیست از طریق راه های ارتباطی موجود در عکس ها و یا در فوتر وبسایت با ما تماس بگیرید و پس از انجام هماهنگی و اقدامات لازم ، محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید .

نحوه ارسال سفارشات چگونه است ؟

ارسال سفارش بسته به شهر شما ، (تهران و یا سایر شهرها) متفاوت است . ارسال برای شهر تهران به صورت فوری و با پیک موتوری بوده و برای سایر شهر ها با پست و یا ارسال به باربری امکان پذیر می باشد .

میتونم تخفیف بیشتری بگیرم ؟

درصورتی که در تعداد بالاتری خرید نسکافه را انجام دهید بله . با تماس با ما و ذکر تعداد مورد نظر میتوانید از تخفیف های فوق العاده و پرداخت هزینه کمتری بهره مند شوید .

نسکافه های شما اصلی هستند یا تقلبی

نسکافه های 20 و 24 عددی ما کاملا اصلی و اورجینال هستند . برای اطمینان از این امر میتوانید مقاله فرق نسکافه اصل و تقلبی را مطالعه نمایید .

خلاصه مطلب

در این محتوا سعی کردیم تا نحوه و قیمت فروش نسکافه را در سایت ما توضیح دهیم . چنانچه هنوز هم ابهامی در این باره وجود دارد آن را در بخش کامنت های این صفحه ما با مطرح کنید . تا در کوتاه ترین تایم به آن پاسخ دهیم .

لینک های این محتوا