طرفداران وینیپگ جتس امیدوارند موفقیت در پلی آف آخرین جایزه برای فصل بالا و پایین باشد

طرفداران وینیپگ جتس که بازی روز سه‌شنبه را تماشا کردند، امیدوارند که بتوانند در برابر شوالیه‌های طلایی وگاس به پیروزی برسند تا در دور بعدی پلی‌آف NHL حضور پیدا کنند.

حدود 70 نفر در یک مهمانی تماشایی در تئاتر پارک در وینیپگ گرد هم آمدند تا تیم خود را در بازی 1 دور اول سری پلی آف جام استنلی در T-Mobile Arena در لاس وگاس تشویق کنند.

میکا زاخاریاس با دوست دخترش، آوریل مالاپیت، که او را “بزرگترین طرفدار جت” توصیف می کند، به مهمانی آمد.

زکریا می گوید عشق او به هاکی میراثی است که با سایر اعضای خانواده اش به اشتراک می گذارد.

او گفت: “پدر من از طرفداران پرشور جت است. یکی از چیزهای مورد علاقه من، معاشرت با او و تماشای بازی است.”

“برادر کوچک من هم اینجاست. او حتی طرفدار هاکی نیست و اینجاست، بنابراین این خیلی چیزها را می گوید.”

مردی با پیراهن وینیپگ جتز و زن با ژاکت برنزه در کنار هم در آغوش گرفته اند و بازوهای بیرونی خود را به نشانه جشن بالا آورده اند.
میکا زاخاریاس و آوریل مالاپیت سه شنبه شب برای تماشای بازی 1 از سری پلی آف دور اول NHL بین وینیپگ جتس و شوالیه طلایی وگاس به تئاتر پارک آمدند. (پرابهجوت سینگ لوتی/CBC)

مالاپیت گفت که از اینکه امسال جت ها را با دقت بیشتری دنبال می کند، هیجان زده است و زکریا را دلیل بزرگی می داند.

او گفت: “این اولین سالی است که من واقعاً به لطف او سرمایه گذاری فوق العاده ای انجام داده ام.”

مالاپیت گفت که سریال در برابر شوالیه‌ها برای او کمی دردناک است، زیرا او همچنین در سال 2018 تماشا می‌کرد که جت‌ها در فینال کنفرانس غربی مقابل تیم وگاس شکست خوردند – به سفر آنها به جام استنلی در آن سال پایان داد.

او گفت: “درد بود، اما امیدواریم بتوانیم انتقام بگیریم.”

زاخاریاس با اشاره به سقوط سریع این تیم پس از شروع قدرتمند فصل، گفت که او به شدت به تیم خوشبین است.

در اواسط ژانویه، جت ها در جایگاه اول کنفرانس قرار گرفتند. شوالیه ها در نهایت اول شدند و جت ها به سختی جایگاه نهایی پلی آف را تضمین کردند.

با این حال، او مصمم است که سنت پلی آف خود را دنبال کند.

“[I’m planning on] صدایم را از دست می دهم و تا جایی که می توانم تشویق می کنم.”

این زوج برای بازی 4 که در روز دوشنبه در Canada Life Center در وینیپگ برگزار می شود، هیجان زده هستند، جایی که آنها برای تشویق تیم خود در میدان خواهند بود.

جنا شپرد، یکی از طرفداران پس از بازگشت جت ها در سال 2011، گفت که از راهیابی تیم به پلی آف “خوشایندی شگفت زده شده است”. او می‌گوید که همیشه ریشه‌دار است، و دوست دارد که جت‌ها به دور اول خود به همین شکل بروند – به‌ویژه در برابر شوالیه‌ها.

او گفت: “ما چیزی برای اثبات در برابر وگاس از سال ها پیش داریم.”

زن خندان در لباس وینیپگ جت با دو دست به لوگوی روی سینه اش اشاره می کند.
جنا شپرد از طرفداران جت و مادرش در جشن تماشای تئاتر پارک سه شنبه شب شرکت کردند. (پرابهجوت سینگ لوتی/CBC)

شپرد گفت که چشمش به دروازه‌بان کانر هلبایک است تا به تیم کمک کند تا به پیروزی برسد.

“من مطمئن هستم که آنها از راه خواهند رسید.”

شپرد گفت که خانواده اش عشق خود را به جت ها به نسل های جدید از جمله خواهرزاده و برادرزاده اش منتقل می کنند. امسال، او هیجان‌زده است که بازی‌های پلی آف را با مادرش به اشتراک بگذارد، مادری که او را در هر دو مهمانی سفید همراهی می‌کند.

“[She’s a] فن بزرگ جت او قبلاً بلیط فصل داشت و هر بار که بلیط می گرفت مرا می برد. ما با هم عاشق هاکی هستیم.”

شپرد تنها کسی نیست که به Hellebuyck نگاه می کند. پیتر اشنایدر، 30 سال از طرفداران جت، گفت که برتری وینیپگ نسبت به وگاس به دروازه‌بانی بازمی‌گردد.

او گفت: “من شانس های آنها را دوست دارم، من حریف مقابل وگاس را دوست دارم. هر اتفاقی ممکن است در زمان پلی آف رخ دهد. ما بهترین دروازه بان NHL را به دست آوردیم.”

قبل از بازی، اشنایدر گفت که اگرچه خوشبین است، اما درباره تیمی که به مرحله پلی آف می‌رود، احساسات متفاوتی دارد، زیرا “دیدن آن لغزش و سپس تماشای ورود آنها به بازی سخت بود.”

سه مرد میانسال با پیراهن هاکی در حالی که دست در دست هم ایستاده اند لبخند می زنند.
پیتر اشنایدر، راست، و دوستانش در مهمانی سه شنبه شب برای تماشای بازی 1 از سری پلی آف دور اول وینیپگ جتز NHL در برابر شوالیه های طلایی وگاس. (پرابهجوت سینگ لوتی/CBC)

اشنایدر گفت که سنت فصل هاکی او این است که برای دیدن هر چه بیشتر بازی هاکی با خانواده اش بیرون برود – حتی اگر آنها لزوماً یک تیم را تشویق نمی کنند.

او گفت: “همه ما دوست داریم هاکی را با هم تماشا کنیم. ما همیشه هاکی داریم. اگر هاکی در تلویزیون وجود دارد، ما آن را تماشا می کنیم.”

هواداران در تئاتر پارک و در سراسر استان به لطف پیروزی 5-1 برای میهمانان وینیپگ، احتمالاً سه شنبه شب خوشحال به خانه رفتند.

بازی 2 روز پنجشنبه در T-Mobile Arena برگزار می شود. بازی‌های 3 و 4 در 22 و 24 آوریل در Canada Life Center برگزار می‌شوند.