طراحی لبخند دندانپزشکی زیبایی چگونه است؟

مزیت عکس دیجیتالی در این است که حدود 90 درصد تشعشع آن کمتر از عکس اشعه ایکس معمولی است. عکسهای اشعه ایکس پانورامیک : عکس اشعه ایکس پانورامیک عکس دو بعدی است که در آن تمامی دهان از جمله همه دندانها، فکهای بالا پایین و ساختارها و بافتهای اطراف دندانها تنها در یک عکس، دیده میشود. پس از آن قالب به لابراتوار ارسال می گردد و در آنجا ساخته می شود. درمانهای دندانپزشکی زیبایی اغلب با درد و ناراحتی کمی همراه هستند و با استفاده از تکنولوژیهای پیشرفته و دیجیتالی انجام میشوند تا دقت افزایش یافته و علاوه بر کسب نتیجه مطلوب، در حین درمان بیمار راحت تر باشد.

لبخند زیبا باعث زیبایی صورت و همچنین افزایش اعتماد به نفس میشود. با پیشرفت تکنولوژی و کمک از روشهای نوین، جهت اصلاح طرح لبخند، ایجاد لبخند زیبا برای افراد با سهولت بیشتری انجام می گیرد. ما نیز اینکه همه لبخندها به نوبه خود زیبا اند را منکر نشویم؛ بلکه در پی زیباتر کردن لبخندها هستیم. بسیاری از افراد از زرد شدن و یا لکه دار شدن دندانهای خود رنج میبرند و این موضوع بسیار در زیبایی لبخند آنان نیز تاثیر گذار است. بله برای اصلاح زیبایی لبخند، روکش ها یا پانواع پروتز های دندانی مانند ایمپلنت نیز می توانند نقش موثری را ایفا نمایند.

صاف کردن و یکدست کردن دندان را میتوان اصلی ترین بخش اصلاح طرح لبخند دانست، تراز کردن یک اصطلاح کلی است برای رفع مواردی مانند، کج بودن دندان ها، فاصله بین دندان ها، ناهماهنگی فک و دندان ها و همچنین اصلاحات فکی که همه این موارد در حیطه دانش ارتودنتیست ها است. به همین دلیل یک روش دیگر برای اصلاح طرح لبخند، اصلاح و ترمیم لثه های فرد می باشد و آن را اصلاح طرح لبخند لثه ای نامیده اند.

اصلاح طرح لبخند چیست؟ در فرایند اصلاح طرح لبخند همانطور که گفتیم از چند فرایند برای سلامت و زیباتر کردن دندان ها استفاده میشود که یکی از این فرایند ها که بسیار به سلامت دندان ها کمک میکند، ارتودنسی است. در واقع چندین فرایند اصلاح دندان ها در کنار هم باعث اصلاح طرح لبخند و از بین رفتن بدشکلی ها میشود. با ما همراه باشید تا به طور کامل این فرایند اصلاح لبخند، فواید و عوارض آن، انواع روش های اصللح، قیمت و هزینه انجام طراحی را بررسی و تفاوت اصلاح لبخند مردانه و زنانه را با روش های اصلاح لثه ای، دندانی و دیجیتال آشنا سازیم.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت طراحی لبخند دیجیتالی چیست.