طراحی سایت دندانپزشکی در سال 2022 و پنج ترفند که باید دندانپزشکان بدانند

آیا سایت دندان پزشکی شما، مناسب است؟

دندانپزشکان زمان کافی ندارند و اغلب فاقد تخصص کافی برای طراحی سایت دندانپزشکی هستند، اما زمانی که به دنبال برون سپاری مسئولیت هستید، فیلتر کردن حرفه ای های واقعی از آماتورها دشوار است.

طراحی سایت دندانپزشکی یکی از با ارزش ترین ابزارهایی است که یک دندانپزشک در اختیار دارد، اما انتظار نداشته باشید که به تنهایی یک وب سایت مناسب بسازید و نگهداری کنید. استخدام یک طراح وب سایت دندانپزشکی 100% ضروری است، اما پیدا کردن آن ، همیشه آسان نیست.

 

بهترین سایت های دندانپزشکی و ایجاد یک تاثیر اولیه خوب

یک نظرسنجی اینترنتی نشان داد که 72 درصد از کاربران اینترنت به دنبال اطلاعات مربوط به مراقبت های بهداشتی به صورت آنلاین هستند و شکی نیست که این تعداد در طول چهار سال گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

 بنابراین وب سایت دندانپزشکی شما در مورد شما چه می گوید؟

اگر در 18 ماه گذشته یا بیشتر سایت خود را به روز نکرده اید، ممکن است به این معنی باشد که شما کند، خسته کننده و قدیمی هستید. در اینجا چند نشانه وجود دارد که نشان می دهد زمان به روز رسانی وب سایت دندان پزشکی فرا رسیده است:

·         استراتژی بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) وجود ندارد یا استراتژی سئو شامل تاکتیک‌های کلاه سیاه است.

·         سایت حاوی اطلاعات قدیمی، لینک های شکسته یا مانع تعامل بیمار می شود.

·         سایت فعلی از وبلاگ پشتیبانی نمی‌کند، یا ویدیو، ویژگی‌های قرار آنلاین یا اتصالات رسانه‌های اجتماعی وجود ندارد.

·         این سایت واکنشگرا نیست.

مانند همه چیز در حوزه فناوری، همه چیز به سرعت تغییر می کند، بنابراین به نفع شماست که وب سایت خود را به روز نگه دارید. در سایت dentistryiq نمونه هایی از طراحی سایت های دندانپزشکی وجود دارد که میتوانید مشاهده کنید.

 

هزینه طراحی سایت دندانپزشکی

هزینه و تعرفه طراحی  وب سایت دندان پزشکی در سال 1400 و 1401 به عوامل زیادی مانند امکانات ، روش طراحی و … نیاز دارد. شما میتوانید برای مشاهده قیمت طراحی سایت و خدمات طراحی سایت دندانپزشکی به سایت ماهانیک مراجعه کنید.

 

کلینیک دندانپزشکی تهران برای طراحی وب سایت دندان پزشکی به چه چیزی نیاز دارد؟

ردیف

 

ویژگی ها

توضیحات

۱

 

امنیت

مهم ترین دغدغه در طراحی سایت دندان پزشکی ضمانت امنیت اطلاعات در برابر رقبا می باشد. امنیت یکی از فاکتورهای یک وب سایت حرفه ای می باشد.

۲

 

سرعت

اگر با سرعتی متناسب خدمات خود را به مشتریان ارائه ندهید، آنها هرگز در انتظار شما نخواهند نشست.

۳

 

زیبایی

یک طراحی سایت حرفه ای دندانپزشکی باید از زیبایی بالایی برخوردار باشد تا ارتباط موثری با بیماران برقرار نماید.

۴

 

امکانات متناسب با نیاز بیماران

امکانات وب سایت ، مهم ترین بخش است که باید تمامی نیازهای بیماران را بر طرف نماید

 

 

پنج عنصر وب سایت باید برای هر وب سایت دندانپزشکی وجود داشته باشد

1.      بهترین کلینیک دندان پزشکی و طراحی سازگار با موبایل

تعداد بیمارانی که از تلفن‌های هوشمند برای دسترسی به اینترنت استفاده می‌کنند، از بیمارانی که از رایانه‌های رومیزی استفاده می‌کنند، پیشی گرفته است.

اکنون مهم‌تر از هر زمان دیگری این است که یک وب‌سایت طراحی واکنش‌گرا داشته باشید تا بدون توجه به دستگاهی که بیمار از چه دستگاهی استفاده می‌کند، بارگیری شود و به درستی کار کند.

هم بیماران و هم گوگل یک طراحی سازگار با موبایل را ترجیح می دهند، که مسلماً آن را به مهم ترین ویژگی یک وب سایت دندانپزشکی تبدیل می کند.

 

2.      پیوندهایی به رسانه های اجتماعی و بررسی های آنلاین در طراحی سایت دندانپزشکی

ارائه پیوندهایی به صفحات فیسبوک و رتبه‌بندی‌ها و بررسی‌ها در سایت‌های اصلی مانند Google My Business، Yelp و Healthgrades لایه‌های بیشتری از اعتماد را فراهم می‌کند.

این امر باعث می‌شود که بیماران سابقه دار ارسال نظرات آنلاین و مشارکت از طریق رسانه‌های اجتماعی را آسان‌تر کنند.

 

3.      ابزارهای پیشرفته مشارکت بیمار در طراحی سایت دندانپزشکی

به بیماران اجازه دهید به راحتی با وب سایت ارتباط برقرار کنند.

ویژگی‌هایی مانند پورتال بیمار، برنامه‌ریزی معاینه بعدی، دسترسی به سوابق بهداشتی، پرداخت آنلاین.

سایت باید به خوبی سازماندهی شده و به راحتی قابل پیمایش باشد.

فراخوان‌های اقدام  (مثلاً همین حالا تماس بگیرید! قراری را برنامه‌ریزی کنید! نظر بدهید!)

 

4.      مطالب تازه در طراحی سایت دندانپزشکی

ویژگی هایی مانند وبلاگ که به طور منظم به روز می شود و ویدیوهای آنلاین، بی نهایت برای بیماران جذاب تر از صفحات متن هستند.

پست‌ها و ویدیوهای کوتاه وبلاگ فرصت‌های مناسبی برای پاسخ به سؤالات متداول بیماران یا اشتراک‌گذاری سریع ایجاد می‌کنند. تولید محتوای تازه به طور منظم در استراتژی سئو نقش دارد.

موتورهای جستجو وب‌سایت‌هایی را ترجیح می‌دهند که مرجع هستند.

 

5.      عکس کلینیک دندانپزشکی و جذابیت بصری مدرن

38 درصد از کاربران سایتی را در صورتی که جذاب نباشد ترک خواهند کرد، بنابراین اهمیت داشتن سایتی که نه تنها عملکرد خوبی داشته باشد، بلکه از نظر بصری نیز جذاب باشد را نادیده نگیرید.

آدرس و اطلاعات تماس ، فضای خالی کافی و پرهیز از صفحات پر متن، استفاده از عکس‌های عریض و لایه‌بندی بافت‌های ظریف پس‌زمینه می‌تواند عمق را به طراحی سایت دندانپزشکی بیافزاید.

منبع و رفرنس:  سایت ماهانیک https://mahanic.ir   

 

5 ترفند که به هر قیمتی باید از آنها در طراحی سایت دندان پزشکی اجتناب کنید

 

چیزی که حتی چند سال پیش به عنوان یک ایده خوب تبلیغ می شد، در واقع می تواند مانع از عملکرد یک وب سایت دندانپزشکی امروزی شود. از این تاکتیک‌های منسوخ و بعضاً مبهم برای افزایش اثربخشی سایت خودداری کنید:

عدم تعامل: از هر چیزی که مانع تعامل بیمار می شود، مانند اطلاعات تماس که به سختی پیدا می شود، زمان بارگذاری کند یا عملکرد کم در دستگاه های مختلف، حذف کنید.

وب‌سایت‌های «موبایل» مجزا: وب‌سایت‌های موبایلی، سایت‌هایی جدا از نسخه دسکتاپ هستند، و حتی تا دو تا سه سال پیش، وب‌سایت‌های موبایل چیز خوبی بودند. اما همانطور که فناوری تمایل دارد، همه چیز تغییر کرده است، و در سال 2016، این وب سایت های تلفن همراه می توانند تلاش های SEO را خراب کنند و در همه دستگاه ها عملکرد خوبی ندارند. زمان آن رسیده است که سایت موبایل را یکپارچه کنید و به یک وب سایت جدید واکنش گرا ارتقا دهید.

فلش: فلش کاربر پسند نیست. سئو دوستانه نیست. سازگار با موبایل نیست.

پخش خودکار صدا و ویدئو: صدای غیرمنتظره، ناخواسته و اغلب با صدای زیاد، برای اکثر کاربران آزاردهنده است و باعث می‌شود بیماران به سرعت از سایت خارج شوند.

طراحی بیش از حد قالب: قالب های وب سایت اغلب عمومی هستند و به راحتی نمی توان آنها را سفارشی کرد یا به روز کرد، که هیچ کمکی به دندانپزشکی نمی کند که از رقبا متمایز شود.