سیستم فشار قوی “سرسخت” دمای ملایمی را به منطقه خلیج تندر وارد می کند

یک کارشناس هواشناسی از محیط زیست کانادا می گوید ، خبرهای خوبی برای کسانی که در منطقه خلیج تندر هستند و از دمای هوای مطبوع اخیر نسبت به حد معمول لذت می برند ، وجود دارد.

در حالی که انتظار می رود آخر هفته آخر هفته دما به فصلی – حدود -5 تا 8 درجه سانتیگراد – تغییر کند ، انتظار نمی رود که خیلی طولانی شود.

جف کوولسون ، هواشناس محیط زیست کانادا روز سه شنبه گفت: “هرچه به کریسمس نزدیک می شویم ، به نظر می رسد تغییر دیگری در دمای الگو وجود دارد که کمی ملایم تر از حد نرمال است.”

اخیراً دمای گرمتر از حد نرمال در سطح شهر و اطراف آن ایجاد شده است. Coulson در ماه نوامبر گفت ، دما در منطقه به طور متوسط ​​0.6 سانتی گراد است. دمای متوسط ​​دراز مدت برای ماه 3 درجه سانتی گراد است.

بارش باران در ماه نیز کمتر از حد نرمال بود و فقط شش میلی متر باران در طول ماه بارید ، از میزان طبیعی 31.5 میلی متر پایین تر است.

با توجه به بارش برف ، این منطقه 21 سانتی متر دید که میانگین آن در نوامبر 28 سانتی متر است.

کولسون گفت: “ما چندین مورد در بازی داشته ایم که منجر به آبان ماه معتدل تر و شروع ماه دسامبر معتدل تر می شود.” وی افزود: “یكی از مناطق بزرگ منطقه بسیار سرسخت و پر فشار بوده است. منطقه بزرگ فشار زیاد در سواحل آتلانتیك به عنوان نوعی پمپ حرارتی برای ایجاد دمای ملایم تر ، نه تنها در منطقه خلیج تندر ، بلكه در سراسر دیگر عمل كرده است. بخش عمده ای از شمال ، شمال شرقی و جنوب انتاریو ، و همچنین بخش بزرگی از غرب میانه ایالات متحده و ساحل شرقی ایالات متحده “

“یکی از نتایج این بوده است که جت استریم ، که در این زمان از سال به طور معمول در جنوب خلیج تندر فرو می رود ، در واقع کمی در شمال خلیج تندر و دریاچه سوپریور باقی مانده است و جریان جت تمایل به عمل دارد به عنوان نوعی مرز بین هوای سردتر قطب شمال به شمال و هوای ملایم تری که از جنوب وارد می شود. “

کولسون گفت که برخی از برف ها در پایان این هفته پیش بینی می شود ، پنج پنج تا 10 سانتی متر پیش بینی می شود ، برخی از طوفان های طولانی در روز جمعه و شنبه وجود دارد.

کولسون گفت ، انتظار می رود بارش برف در حوالی کریسمس نیز بیشتر باشد ، اما به احتمال زیاد “به مقدار زیاد” نخواهد رسید.