سگ و گربه پس از آتش‌سوزی خانه در محله ویلیام وایت وینیپگ، مرده پیدا شدند، 5 نفر آواره شدند

مانیتوبا

پس از آتش‌سوزی در خانه‌ای در محله ویلیام وایت وینیپگ در شامگاه شنبه، پنج نفر آواره شدند و دو حیوان خانگی مرده پیدا شدند.

شهر می گوید هیچ آسیبی در میان ساکنان گزارش نشده است

نمای نزدیک از یک ماشین آتش نشانی قرمز روشن که آینه بغل و درب راننده را نشان می دهد.
شهر می گوید که تیم خدمات اجتماعی اضطراری به پنج نفر از ساکنان خانه کمک کرده است تا محل اقامت موقت پیدا کنند. (Bryce Hoye/CBC)

پس از آتش‌سوزی در خانه‌ای در محله ویلیام وایت وینیپگ در شامگاه شنبه، پنج نفر آواره شدند و دو حیوان خانگی مرده پیدا شدند.

بر اساس بیانیه خبری شهر وینیپگ، کمی بعد از ساعت 7 بعدازظهر روز شنبه با سرویس اورژانس آتش نشانی وینیپگ در مورد آتش سوزی در یک خانه دو طبقه در خیابان پریچارد، بین خیابان های مک گرگور و پار تماس گرفته شد.

دود و شعله های آتش از خانه می آمد که خدمه وارد شدند. در این بیانیه آمده است که آنها از داخل خانه با آتش مبارزه کردند و کمی بعد از ساعت 8 شب آن را کنترل کردند.

در نتیجه این آتش سوزی هیچ آسیب جانی گزارش نشده است، اما پس از اینکه آتش نشانان یک گربه و سگ مرده را در داخل محل سکونت پیدا کردند، آژانس خدمات حیوانات این شهر به محل اعزام شد.

بر اساس این خبر، تیم خدمات اجتماعی اورژانس این شهر برای پنج نفر که در اثر آتش سوزی آواره شده بودند، اسکان موقت ترتیب دادند.

به گفته شهرداری، برآوردی از خسارات احتمالی این آتش سوزی در دست نیست و علت آن همچنان در دست بررسی است.

اطلاعات بیشتر از CBC Manitoba:

اصلاحات و توضیحات|یک نکته خبری ارسال کنید|