سرمربی وینیپگ جتز پس از مخالفت بازیکنان با نظر حذف پلی آف، اشتباه اشتباه خود را پذیرفت

ریک باونس، سرمربی تیم، پس از آن که وینیپگ جتس در دیدارهای خروجی روز شنبه برگزار کرد و چمدان های خود را برای فصل خارج از فصل بسته بود، هدف برخی از انتقادات بازیکنانش قرار گرفت.

بلیک ویلر، مهاجم کهنه کار، به خبرنگاران گفت که ارزیابی باونس پس از حذف جت ها از دور اول پلی آف با شکست 4-1 در بازی 5 پنجشنبه مقابل شوالیه های طلایی وگاس، پسندیده نشد.

ویلر گفت: “من فکر می کنم او می توانست با ما صادق باشد.” ما می‌توانستیم آن بحث‌ها را پشت درهای بسته داشته باشیم. بنابراین من با نحوه رفتار او پس از آن بازی موافق نبودم.

دروازه‌بان کانر هلبایک که از او خواسته شد، با اشاره به نشستن ویلر در کنار او، پاسخ داد: “آره، او کاملاً گفت”.

بونس که به تازگی اولین سال خود را پشت نیمکت تیم به پایان رسانده بود، پس از شکست در کنفرانس غرب که جت های هشتمین نفره را در برابر شوالیه های طلایی شماره 1 قرار داد، کوتاه و صریح بود.

باونس در لاس وگاس گفت: “من در حال حاضر بسیار ناامید و منزجر هستم، این افکار من است.”

“بدون فشار بک. اما این همان چیزی است که در فوریه دیدیم. همینطور بود. به محض اینکه ما برای مقام اول به چالش می کشیدیم و تیم ها بعد از ما می آمدند، ما هیچ فشار بک نداشتیم. این سری ما هیچ فشار بک نداشتیم. بازیکنان بهتر آنها خیلی بهتر از ما بودند، حتی نزدیک هم نیست.»

“من بیش از حد احساساتی هستم”: بونس پاسخ می دهد

از ویلر پرسیده شد که آیا رد شدن از نظرات باونس دشوار است؟

ویلر گفت: “او نیز یک فرد است، بنابراین ما انتظار نداریم که او همیشه کامل باشد و مردم اشتباه می کنند.” این گفتگوها بهتر است رو در رو داشته باشند. مطمئناً شفای وجود دارد که می تواند اتفاق بیفتد.»

ویلر قبل از شروع اردوی تمرینی به نفع یک گروه سه نفره متشکل از آدام لوری، جاش موریسی و مارک شیفل از کاپیتانی خود محروم شد.

مردی در حال صحبت با رسانه ها تصویر شده است.
بلیک ویلر، مهاجم جت، روز شنبه به خبرنگاران گفت: “مردم اشتباه می کنند.” (CBC)

پس از دیدار 14 بازیکن با رسانه ها در روز شنبه، باونس نوبت به او رسید و گفت که او پس از دومین دوره با بازیکنانش سخنان تندی داشته است. او اعتراف کرد که توصیف او در مورد منزجر بودن پس از بازی احتمالاً خیلی قوی بود.

باونس گفت: «یکی از ایرادات من این است که بیش از حد احساساتی هستم و قلبم را روی آستین می پوشم. «با این حال، من از خودم برای انتخاب کلمات انتقاد می کنم.

“پیام، پیام روشن، پیامی است که من هرگز چنین تلاشی را در چنین بازی ای نمی پذیرم.”

او از تلاش‌های بازیکنان ناشناس و غرور شخصی در طول فصل سخن گفته بود و گفته بود که قرار نیست تغییر کند.

باونس گفت: “من به روشی که می خواهم مربیگری کنم.” “هنوز باید صریح باشم. هنوز باید صادق باشم. هیچ منطقه خاکستری وجود نخواهد داشت.”

جت ها در اواسط ژانویه قبل از شروع یک سرسره بر فراز کنفرانس غربی نشستند. آنها تنها دومین امتیاز وایلد کارت را در بازی 81 به دست آوردند و 46-33-3 را به پایان رساندند.

این تیم قبل و حین بازی های پلی آف دچار مصدومیت شد.

نیکولای اهلرز در بازی پلی آف آسیب دید و چهار بازی اول سری مقابل وگاس را از دست داد. مدافع ستاره موریسی در بازی 3 مصدوم شد (پایین تنه) و دیگر برنگشت. شیفله بهترین گلزن در بازی 4 با مصدومیت در قسمت بالای بدن به میدان رفت و دیگر هرگز به میدان نرفت.

موریسی و شیفله جزئیاتی از مصدومیت خود ارائه نکردند، اما هر دو گفتند که در مسابقات قهرمانی جهانی آینده شرکت نخواهند کرد. اهلرز گفت که می خواهد در مسابقات فنلاند و لتونی در اواسط ماه می بازی کند.

دروازه‌بان آبی‌پوش وینی‌پگ جت‌ها را در دام خود می‌گیرد و یک بازیکن شوالیه طلایی با لباس سفید در کنار او ایستاده و چوبش را بالا آورده است.
کانر هلبایک، دروازه‌بان جت‌ها که در جریان بازی 24 آوریل مقابل شوالیه‌های وگاس در عکس گرفته شده است، روز شنبه به رسانه‌ها گفت: «نمی‌دانم آینده این تیم چگونه خواهد بود». (فرد گرینسلید/ مطبوعات کانادا)

Scheifele یکی از چهار بازیکن اصلی است که وضعیت قرارداد آنها می تواند جرقه ای را برای جت ها ایجاد کند تا برای فصل آینده تغییرات بزرگی ایجاد کنند. او، هل بایک و ویلر هر کدام یک سال از قراردادهای فعلی خود باقی مانده اند و می توانند در تابستان 2024 به بازیکن آزاد بدون محدودیت تبدیل شوند.

سنتر پیر لوک دوبوآ یک بازیکن آزاد محدود است و قراردادی یک ساله دارد. او می تواند قرارداد یک ساله دیگر را امضا کند و تبدیل به یک UFA شود. مدت هاست که شایعاتی مبنی بر اینکه او می خواهد در استان زادگاهش کبک برای تیم مونترال کانادینز بازی کند، به گوش می رسید.

عدم اطمینان در مورد آینده جت

هر چهار نفر گفتند که زیاد به آینده خود فکر نکرده اند.

“من فقط می خواهم برنده شوم [Stanley] هلبایک گفت: “من نمی دانم آینده این تیم چگونه خواهد بود.

صادقانه بگویم، نمی‌دانم برنامه‌های آنها چیست و نمی‌دانم که در آن هستم یا نه. مطمئن نیستم که آنها به چه فکر می‌کنند. هر جا که باشم همه چیز را خواهم داد.”

تیم براس می‌تواند تصمیم بگیرد فهرست را منفجر کند و به یک بازسازی برود.

وینگر کایل کانر که در این فصل در امتیاز 80 تیم جت ها را رهبری می کرد، گفت: “فکر نمی کنم هیچ کس در آن رختکن بخواهد بخشی از بازسازی باشد. یا به طور کلی هیچ کس.” همه می خواهند برای تیم مدعی جام استنلی بازی کنند.

باونس، 68 ساله که پس از ابتلا به کووید-19 در ابتدای فصل، مشکلات سلامتی داشت، یک سال دیگر قرارداد دارد. او گفت که تیم در طول فصل کارهای خوبی انجام داد و می‌خواهد به پیشرفت خود ادامه دهد. او حتی می‌خواهد در صورت بازسازی باشد.

بونس گفت: “من عاشق شهر هستم. من عاشق شور و شوق هستم. من عاشق هوادارانی هستم که داریم.” “این یک گروه خوب از بچه ها برای کار است. این یک سازمان عالی است.”

اینها کلماتی بودند که اهلرز می توانست با آنها موافق باشد.

اهلرز گفت: “ما یک گروه فوق العاده از بچه ها در اینجا داریم، روی یخ. چند بازیکن هاکی واقعا خوب.”

بنابراین، بدیهی است که ما در چند سال گذشته دقیقاً به جایی که می‌خواستیم نبوده‌ایم.

کوین چولدایف، مدیر کل جت، روز یکشنبه با رسانه ها دیدار خواهد کرد.