ساکنان روستاها در نزدیکی خلیج تندر گزارش گرگ مشاهده بیشتر

یکی از ساکنان 30 سال گذشته که در یک منطقه روستایی درست در خارج از خلیج تندر زندگی می کند ، می گوید که دیدن گرگ ها امری غیرمعمول نیست ، اما قبلاً آنها را مثل امسال در بسته ندیده است.

مارلین کرونک ، که در منطقه راسلین در الیور پایپونژ واقع در غرب شهر زندگی می کند ، گفت که دوربین های دنباله دار در این منطقه تعدادی گرگ را که با هم پرسه می زنند ضبط کرده است.

کرونک گفت: “ما یک گرگ تنها را اینجا و آنجا دیده ایم ، یا ممکن است یک بار دو نفر را داشته باشیم ، اما هرگز شش یا هفت نفر را مانند یک سال گذشته ندیده ایم.”

کرونک گفت در حالی که اسب پرورش می دهد و گله ای از آنها را در دارایی خود دارد ، اما به خصوص توانایی آنها در دفاع از خود را ندارد.

با این حال ، او دو اسب جوان از شیر گرفته است که نگران است گرگ ها در صورت دنبال کردن گوزن های نزدیک به دارایی او ، نتوانند آنها را پیدا کنند.

برد آلیسون ، یک متخصص حیات وحش منطقه ای با وزارت منابع طبیعی و جنگلداری ، گفت که تأثیر دو زمستان مستقیم و شدید بر روی جمعیت گوزن ها می تواند گرگ ها را به مناطقی سوق دهد که غیر از این نیست.

وی گفت: “جمعیت گرگها وقتی به مناطق آبادتر ، مناطق ساكن بشر نزدیك می شوند ، هنوز هم عمدتا به دنبال طعمه هستند.” “وقتی طعمه های آنها مانند آهوی دم سفید تا حدی کاهش یافته باشد ، برای یافتن طعمه بیشتر ریسک می کنند و چنین رفتاری احتمالاً در این مقطع زمانی رخ می دهد.”