ساخت مدرسه جدید K-12 در آتیوکان برای حرکت به جلو

یک پروژه بزرگ تمدید سرمایه مدارس که مدارس ابتدایی و دبیرستان های دولتی را در آتیوکان ، اونت ترکیب خواهد کرد. در حال قدم بعدی به جلو است.

مناقصه پروژه نزدیک به 27 میلیون دلاری ادغام دبیرستان آتیوکان و مدرسه North Star Community توسط متولیان هیئت مدیره مدرسه منطقه Rainy River در جلسه اوایل هفته جاری تصویب شد.

این تلفیق اولین بار توسط هیئت مدیره مدرسه در سال 2017 به تصویب رسید ، و بودجه استانی در سال 2018 اعلام شد. در آن زمان ، انتظار می رود مدرسه برای شروع سال تحصیلی 2020 افتتاح شود.

هدر كمبل ، مدير آموزش هيئت مدارس منطقه ريني رود ، گفت كه فرآيند آماده سازي پروژه ، دريافت تأييد از استان براي ادامه مناقصه از استان و همه گيري COVID-19 همگي به جدول زمانبندي فعلي آن كمك كرده اند. .

این ساختمان جدید همچنین شامل یک مرکز نگهداری از کودک 49 فضایی و همچنین یک مرکز کودک و خانواده EarlyON است.

کمپبل گفت که هنگام تصمیم گیری برای ادغام مدارس ، عمدتاً نظرات مثبتی از طرف جامعه وجود داشت ، اما در مورد داشتن فرزندان از چهار سالگی احتیاط وجود دارد که یک ساختمان را با دانش آموزان دبیرستان به اشتراک بگذارند.

وی گفت: گردهم آوردن جوامع مدارس فوایدی دارد که شامل خواندن برنامه های راهنمایی برای دوستان ، یا قرار دادن دانش آموزان دبیرستانی در کلاس های مهد کودک یا مهد کودک است.

کمبل گفت: “اکثر جوامع شاهد کاهش جمعیت هستند و ما مدارس زیادی در این جوامع داریم. آنها مرکز هستند ، آنها واقعاً نهادهای مهمی برای جامعه هستند.”

“در عین حال ، ما همیشه در مورد زمانی که تعمیر و نگهداری و گرمایش و روشنایی ساختمان شروع به جذب دلار برنامه نویسی می کند بسیار محتاط هستیم. این کارایی است ، اما همچنین مشاهده دانش آموزان کلاس 7 و 8 که به آزمایشگاه های علوم دسترسی پیدا می کنند و می توانند شرکت کنند در تولیدات دبیرستان ، واقعاً می بینید که یک جامعه مدرسه ای گرد هم آمده است. “

ساخت مدرسه در محل دبیرستان انجام می شود اما سالن ورزشی موجود Grayson Hall و تاسیسات Outers هر دو باقی خواهند ماند.

کمپبل گفت که ساخت و ساز یک پروسه چند ساله است که به صورت فاز انجام می شود.

كمبل گفت: “این به دلیل مرحله بندی كمی بیشتر طول می كشد. ما در هنگام ساخت و ساز دانش آموزان و كاركنان در مدرسه داریم كه باعث می شود جدول زمانی شما طولانی شود.”

“در پایان ، ما در حال رفع نیازهای دانش آموزان و کارکنان هستیم و یک مدرسه محلی ایجاد می کنیم که فضاهای برنامه نویسی پیشرفته ای را برای اکنون و آینده فراهم می کند.”