رونمایی جدیدترین متد آموزشی در موسسه حرف آخر

هر ساله از آخرین کنکور ، تقریباً یک میلیون نفر در پنج رشته علوم تجربی ، ریاضیات ، فیزیک ، علوم انسانی ، زبان و هنر ثبت نام می کنند و منابع را برای انتخاب بهترین داوطلبان گسترش می دهد. در پشت سر او ، آنچه اتفاق افتاد این بود که برخی از آشنایان من در فرآیند پذیرش عمومی شرکت کردند یا از مشاوران پذیرایی کمک می گرفتند ، در حالی که دیگران منبع آزمون را از طریق آزمون و خطا انتخاب می کردند و ناآگاهانه از منابع استفاده می کردند. برخی او را به این مرحله گره زدند. منبع مناسب خود را پیدا کنید. اما این کار به زمان و هزینه زیادی نیاز دارد. به همین ترتیب ، با توجه به عملکرد تحصیلی و نتایج داوطلبان پذیرش ، انتشار خبر امروز یکی از بهترین منابع اطلاعاتی برای پذیرش است. مشاهده لیست کامل حرف آخر و رتبه بندی ها در حرف آخر. در ادامه رونمایی از حرف آخر ؛ جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور را هم مشاهده کنید.

اگر مدت ها طرفدار رسانه ملی و رسانه های اجتماعی بوده اید و مدت هاست که آنها را تماشا می کنید ، پس احتمالاً نام موسسه را شنیده اید. موسسه محتوای آموزشی ایجاد کرده و ایجاد کرده است که کاملاً متفاوت از سایر موسسات آموزشی است و همان پاسخ شگفت انگیز موسسه را دریافت کرده است. به عنوان مثال ، می توانید 1998 را ببینید که 51 داوطلب از این گروه مسئول انتشارات دیجیتال بودند. این آمار قدرت موسسهE را در آموزش نشان می دهد.

معجزه پروژه 6040 100 روز موفقیت

اما راز آمار شگفت انگیز موسسه حرف آخر چیست؟ راز موسسه یادگیری همه جانبه و یادگیری بصری است. وقتی یک داوطلب بیولوژی سلولی را مطالعه می کند ، به عنوان مثال در زمینه ژنتیک ، با کتاب های درسی و نقاشی روبرو می شود. درک این کتابها و تصاویر واقعاً دشوار است ، دانش آموزان باید آنها را به خاطر بسپارند ، اما باید آموزش داده شوند. حرف آخر این مسئله حل شده است و نیازی به پشتیبانی از آن ندارید. به این ترتیب ، داوطلبان یاد می گیرند با چند انیمیشن کوچک در چند دقیقه تیم را تقسیم کرده و در وقت صرفه جویی کنند. بار دیگر همین اتفاق افتاد. متقاضیانی که این روش تدریس را ادامه می دهند بلافاصله لذت یادگیری مطالب مفهومی را تجربه می کنند. در ادامه می توانید 5 روز با حرف آخر را هم مشاهده کنید.

پروژه جدید موسسه حرف آخر یک رویداد یا پروژه 6040 است که علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرده است. داوطلب فقط دو ماه آموزش فشرده را صرف پروژه می کند. این برنامه درسی جامع و مختصر نیست ، اما همه افراد روزانه با یک برنامه کامل اما غیر داوطلبانه و زمان مطالعه برای هر مرحله از درس می آموزند. برای این کار ، او باید یک دوره امتحانی اختصاصی ، یک پروسه 40 روزه را پشت سر بگذارد و از بیست تست ویژه خود در پایان برنامه استفاده کند. همچنین ، تمام جلسات 20 بار اجرا می شود و شما اولین زمینه را 20 بار آزمایش می کنید. این مدل اولین بار در پروژه 6040 حرف آخر در ایران نشان داده شد.

با این وجود می توان گفت که مشکل اصلی در فیزیک کمبود میوه است که دلیل اصلی موفقیت دانشجویان Kamier است. دو داوطلب را تصور کنید. اولین رقیب حدود 500 مدل را برای حل 30 سوال کنکور فیزیک می داند و داوطلب دوم نیز برای حل همین سوال در حدود 30 فرم آموزش دیده است! کدام یک بهتر کار می کند؟ در این گروه علاوه بر کاهش تعداد روش ها ، به تخصص خود نزدیک می شوند و به دانش آموز اجازه می دهند تا ابتدا موضوع را بفهمد و سپس به سراغ جواب برود. مشکلی که با بسیاری از آنها روبرو است. همچنین می توانید درس های فیزیک رایگان را در صفحه فیزیک تجارت ما بیابید. در ادامه می توانید کانال تلگرام حرف آخر را هم مشاهده کنید.

حرف آخرA 20٪ تخفیف در یک برنامه کاملا رایگان 6040 (شامل 40 امتحان نهایی و 30 ساعت سخنرانی) برای جذب مخاطبان ارائه می دهد. آقای. از طریق شایان مامندی ، خانم حدیث قمری ، با خانم مریم فرضی یا شماره 5 با شماره 10002907 پیامک ارسال کنید.

021-66576182

021-66576371

021-66566623