ردیاب افراد GR600، حرفه ای ترین ردیاب شخصی بدون نصب

گاهی کودکان به شدت به حضور یک حیوان خانگی وابسته می شوند و هر نوع صدمه به حیوانات در روحیه ی آن ها تاثیرات منفی طولانی برنامه ردیاب حیوانات مدت خواهد گذاشت. ردیاب شخصی: متاسفانه امروزه با وجود سارقان حرفه ای هر روز خبرهای تلخی از سرقت کودکان، سالمندان، حیوانات و اموال به گوشمان می رسد که باعث شده این نگرانی همیشه با ما همراه باشد.

در زمان خرید از کارشناس ما در خصوص باطری دستگاه بپرسید تا شما رو راهنمایی بکنند. یکی از وسایلی که می تواند در تامین امنیت و نگه داری بهتر از یک حیوان خانگی به ما کمک کند، ردیاب حیوانات خانگی است. چرا که مدت نگه داری شارژ باتری ردیاب حیوانات حداقل به مدت یک سال بدون نیاز به شارژ مجدد است و در برخی مدل ها حتی بیش تر هم می باشد.

بسیاری دیگر نیز علاقه مند به نگهداری از این حیونات هستند ولی نگران امنیت و دغدغه های نگه داشتن یک حیوان خانگی هستند. وقتی حیوان شما از این محدوده امن بیرون برود، برای شما یک پیامک ارسال می شود تا از موقعیت او آگاه شوید و در صورت لزوم به کمک او بروید. به وسیله نرم افزار هوشمند در هر ساعت از شبانه روز و در لحظه موقعیت حیوانات نشان داده شده و قابل رویت است. GPS دام و حیوانات به شما اجازه میدهد تا حیوانات خود را در هر زمان و مکانی پیدا کنید.

با داشتن یک جی پی اس بدون شارژ می توانید یک محدوده امن را برای حیوان خانگی خود تعریف کنید. ردیاب بدون شارژ اندازه کوچک و وزن کمی دارد و به آسانی به قلاده حیوان متصل می شود. حتی دیگر نگران دزدیده شدن حیوان خانگی خود نخواهید بود و به سرعت می توانید آن را پیدا کنید. اگر شما یک اسب مسابقه گران قیمت داشته باشید و شب ها از نگرانی دزدیده شدن آن خواب به چشمتان نمی آید، می توانید با یک ردیاب اسب مشکل خود را حل کنید. بعد از تهیه یک ردیاب، اطلاعات کاربردی برای وارد شدن به یک پنل ردیابی به خریدار داده می شود.