ردیاب آهنربایی خودرو GL023 A، دارای باتری با ظرفیت بالا – فروشگاه اینترنتی دوبال

بدنه ای محکم و قوی دارد که مقاومت آن را در برابر ضربات احتمالی بالا میبرد. ردیاب مغناطیسی GL023 A از سیستم موقعیت یاب GPS و LBS و نیز ارتباط WIFI برای مکان یابی دقیق خودرو شما بهره میبرد. ردیاب آهنربایی T800 دارای گواهی IP67 ضدآب و گردوغبار می باشد و پشت آن علاوه بر آهنربای قوی دارای کلید هشدار افتادن دستگاه می باشد که در صورت جدا شدن از خودرو و هر جای وصل شده ی دیگری ، هشدار جدایی همراه با آدرس دقیق بر روی گوشی شما ارسال می کند.

ردیاب T800 دارای میکروفن داخلی می باشد و این بار بدلیل پیش رفته بودن از سایر مدل های قبلی اش کارکرد را به سه حالت خلاصه نکرده است و طبق خواسته ی شما از ۶۰ ثانیه تا هر ۸ ۱ یا ۸ ساعت یکبار موقعیت بر روی نرم افزار ارسال می کند.

دکمه sos تعبیه شده بر روی دستگاه در مواقع ضروری موقعیت دقیق مکانی را به ۵ شماره موبایل از پیش تعریف شده برای دستگاه ارسال می کند. شما به وسیله این ردیاب مغناطیسی میتوانید مکان لحظهای خودرو و مسیرهای حرکت پیموده شده را بر روی نقشه مشاهده کنید. همچنین با استفاده از سنسورهای جدیدی که روی دستگاه قرار گرفته میزان مصرف باتری به طور چشمگیری کاهش داده است. صرف این زمان برای کسانی که به طور مداوم به ردیاب خودرو احتیاج دارند، مشکل بزرگی است. ردیاب یا GPS قطعهای الکترونیکی است که با قرار دادن آن در ماشینهای شخصی، خودروهای سازمانی و یا موتورسیکلتها میتوان به موقعیت آنها به صورت لحظهای پی برد.

GPS آهنربایی کوچک است و قابلیت حمل دارند. ردیاب آهنربایی خودرو دارای بهترین و باکیفیتترین نوع از باتریهایی است که در صنایع نظامی کاربرد دارد ، بهگونهای که در بعضی مدلها، gps آهنربایی حتی تا 5 سال نیز نیازی به شارژ مجدد ندارد. مسیریاب GR800 فرایند ردیابی جغرافیایی و ارسال اطلاعات را با استفاده از فناوریهای GPS و GPRS به انجام میرساند. از دیگر مزایای خرید اینترنتی ردیاب خودرو آهنربایی دریافت بدون واسطه و ارزان این تجهیزات با ضمانت نامه معتبر می باشد. از طرفی اجارهی ردیاب خودرو آهنربایی، ارزان است و همین امر هم بستری مناسب برای سودجویان و شیادان است که بتوانند به راحتی خودرو را ردیابی کرده و با کسب اطلاع از رفت و آمد آن شخص، در جایی خلوت اقدام به دزدی یا آسیب زدن به فرد کنند.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد ردیاب آهنربایی در تبریز لطفا از سایت ما دیدن کنید.