را به آن می بخشند

مدل اسانس سوز به طرح تاس هم خیلی زیبا و جذاب است. اسانس لیمو، یکی از انواع اسانس برای مواد شوینده است که معمولاً آن را در شوینده های خانگی بیشتر می توان یافت. جنسی این اسانس های سوز متفاوت بوده و شما می توانید با استفاده از آن ها رایحه مطبوعی را در هوا پخش کنید.شما می توانید با کم و زیاد کردن مقدار اسانس رایحه های موجود در هوا را کم یا زیاد کنید و با استفاده از کم و زیاد کردن اسانس این کار را به راحتی انجام دهید.

محصولات شوینده و تمیز کننده که با این روغن های گیاهی تولید می شوند خاصیت لکه زدایی و پاک کنندگی قوی دارند. علاوه بر این شما در انواع شربت ها و ژله ها نیز می توانید از این اسانس استفاده کنید تا بتوانید محصولاتی با رایحه و طعم فوق العاده تولید کنید. علاوه بر تقطیر آبی از روش دیگری نیز برای تهیه اسانس استفاده میشود و آن “فشار سرد یا گرم” میباشد. برای تهیه اسانس ممکن است از روش تقطیر آبی استفاده شود و در دمای بالا، اسانس گیاه مورد نظر استخراج گردد. ویژگیهای این اسانس های سوز این است که رایحه های متنوع و اسانس های گوناگونی دارند و می توانید هر اسانس با هر بویی را برای آنها تهیه کنید و از آن لذت ببرید.

برگ، گل، ریشه و یا حتی ساقه گیاهان مختلف، منابع مهم تهیه اسانس به شمار می آیند. همچنین بعضی از افراد به ظرف اسانس سوز جاعودی هم میگویند: این جاعودی ها یا ظروف اسانس سوز با طرح ها و رنگ های گوناگون در بازار وجود دارند و تنوع این محصولات خیلی زیاد می باشد.

اسانس های سوز جزو دکوراسیون خانه به حساب می آیند و با خرید آنها می توانید یک دکوراسیون و دیزاین زیبا در بوفه یا در کنار تلویزیون تان داشته باشید و با استفاده از آن فضا را معطّر کرده و بوی خوشی در خانه ایجاد کنید. با خرید این خوشبو کننده ها و اسانس های سوس شما میتوانید یک عطر خوب و دلنشین را در هر فضایی مثل خانه باشگاه شرکت هتل یا هر جای دیگری پخش کنید.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد فروش اسانس ويسكي لطفا از صفحه خرید اسانس گیاهان دارویی ما بخواهید.