در وینیپگ در هنگام شیوع همه گیر ، اگر یک زمین یخ حیاط پشتی بسازید ، آنها می آیند

وقتی هوا در زمستان فرا رسیده و تقریباً هر نوع تفریح ​​ممنوع است ، در وسط بیماری همه گیر چه می کنید؟ یک زمین یخ باز در فضای باز بسازید.

“جیک میشکوفسکی” 14 ساله هفته گذشته در حالی که او و برادرش در پیست حیاط خانه ای که با آنها ساخته شده بود روبرو شدند ، “جیک میشکوفسکی” 14 ساله هفته گذشته گفت: “اینجا شما کار زیادی با چوب دارید. بابا “من چند سوراخ از حصار گذاشته ام.”

هر دو پسر هر هفته با انجام سه تمرین و دو بازی ، هاکی را در تیم های خود از دست می دهند.

از نظر آنها ، پیست حیاط خانه آنها به یک نجات دهنده تبدیل شده است.

لوک 10 ساله گفت: “این کاری است که باید انجام شود … 100 درصد. من واقعاً می خواهم به آنجا برگردم.”

جیک میشکوفسکی ، 14 ساله ، و برادرش لوک ، 10 ساله ، به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 نمی توانند در تیم هاکی خود بازی کنند ، بنابراین آنها در حال پیاده روی در یک پیست بیرون از خانه هستند که با پدرشان در حیاط خانه وینیپگ خود ساخته اند. (Trevor Brine / CBC News)

‘گاهی اوقات بحران فرصت هایی را ایجاد می کند’

برادران میشكفسكی بخشی از روندی در وینیپگ هستند كه با شروع محدودیت های همه گیر كد رد در ماه نوامبر ، مانیتوبا آغاز شد.

سالن های ورزشی ، میادین ، ​​استخرها و حتی زمین های بازی در فضای باز بسته شد – و به Manitobans گفته شد که برای کاهش انتقال COVID-19 در خانه بمانند.

برای هر کسی که امیدوار به راه اندازی یک سالن ورزشی خانگی باشد ، یافتن هالتر یا دوچرخه ورزشی در هر نقطه از شهر دشوار است.

رایان استارکل ، مالک My ODR ، نمی تواند با تقاضای پیست های فضای باز در وینیپگ همراه شود. او فکر کرد که ممکن است برای دوستان و خانواده خود دوازده زمین بازی بسازد ، اما تجارت او منفجر شده است. (کارن پاولز / اخبار CBC)

رایان استارکل ، صاحب My ODR (که مخفف پیست پیاده روی در فضای باز است) ، گفت: “مردم بدون ورزشگاه ، هیچ چیز گیر کرده اند. آنها به ورزش نیاز دارند.”

“من فکر می کنم برای سلامتی روان بسیار عالی است که افراد بتوانند از حیاط خانه خود بیرون بیایند و کمی ورزش کنند ، اسکیت سوار شوند و کمی سرگرم شوند و رها شوند ، می دانید ، و شاید دیگر فکر کردن در مورد هر چیز بد دیگری که اتفاق می افتد متوقف شود در حال حاضر در جهان. “

استارکل تجارت خود را از سپتامبر به عنوان راهی برای ایجاد کمی پول اضافی برای خرید هدایای کریسمس برای پنج فرزندش آغاز کرد.

او فکر کرد که ممکن است برای دوستان و خانواده خود دوازده زمین بازی بسازد ، اما تجارت او منفجر شده است.

استارکل آستر را برای یک پیست پیاده روی در فضای باز پهن می کند. ساخت و پر کردن آن با آب حدود پنج ساعت طول خواهد کشید. او می گوید: “همه می خواهند زمین بازی خود را الان ساخته كنند.” (کارن پاولز / اخبار CBC)

استارکل قبلاً تعداد معدودی از افراد را استخدام کرده است تا به او کمک کنند تا زمین بازی ها را با آب بسازد. او حتی شروع به ارائه بسته DYI کرده است ، اما هنوز هم به سختی می تواند این روند را ادامه دهد.

استارکل در حالی که در حین پروژه ساخت زمین پیاده روی کوتاهی می کرد ، گفت: “همه می خواهند زمین بازی خود را در حال حاضر ساخته شود.”

“این تقاضای زیادی است و بیش از آن است که انتظار داشتم آن را بپذیرم ، مطمئناً. اما تمام تلاش خود را برای مدیریت آن انجام می دهم ، می دانید ، زیاد نخوابید ، واقعاً سعی می کنید تا جایی که می توانم سیراب شوید.”

ریموند سنکال ماشین سنگفرشی حیاط خانه خود را که توسط My ODR ساخته شده پر می کند ، سرعت آن بسیار سریعتر از استفاده از شیلنگ باغ است. (Trevor Brine / CBC News)

وینیپگ تنها مکانی نیست که شاهد شور و شوق پیست در فضای باز است.

NiceRInk یک تجارت خانوادگی آمریکایی است که کیت های کاملاً شخصی خود را به فروش می رساند و همه قطعات منفرد را به فروش می رساند – اما سفارشات را سریعتر از تولید محصول می گیرد.

مالک جیم استولر هفته گذشته از شهر جنوا ، ویس گفت: “قطعاً یک تقاضای شدید است.”

“ما در حال حاضر به راحتی دو برابر می شویم و همه فقط می توانند در حد توان خود فرار كنند. شب ها ، آخر هفته ها ، فقط سعی می كنند همه چیز را با سرعتی كه ممكن است برای همه بیرون بیاوریم … گاهی اوقات بحران فرصت هایی را ایجاد می كند.”

جیم استولر ، درست است ، به پسرش تایلر کمک می کند تا با استفاده از محصولات شرکت خانوادگی خود NiceRink مستقر در شهر جنوا ، ویس ، یک صحن حیاط خانه بسازد. (ارائه شده توسط جیم استولر)

استولر با بازی در هاکی سطح بالا در USHL ، لیگ برتر هاکی روی یخ نوجوانان بزرگ شد. برخی از خاطرات خوش دوران کودکی او مربوط به پیست بیرون است که پدرش ساخته است ، و او هنوز هم با پسرش در پیست حیاط خانه خود مشغول معاشرت است.

استولر گفت: “ما هاکی را دوست داریم. و هنگامی که شما در حیاط خانه یک پیست قرار می دهید ، چیزی شبیه آن وجود ندارد.”

NiceRink به کانادا ارسال می شود و محصولات آن را می توان در یک خرده فروشی بزرگ در اینجا یافت. استولر گفت که این شرکت در حال مذاکره بر سر توافق توزیع با دومین خرده فروش عمده کانادایی است و افزود هنوز نمی تواند جزئیات بیشتری را فاش کند.

هشدار در مورد یخ نازک صادر شده است

این فقط حیاط خانه ها نیست که به صورت زمین بازی ساخته می شوند.

همانطور که برای نسلهای دیگر وجود دارد ، مردم همچنین برف رودخانه ها و حوضچه های نگهداری محله خود را برای مکانی برای اسکیت بازی می کنند – چیزی که شهر وینیپگ نسبت به آن هشدار می دهد.

“این کانادا است. منظورم این است که یخ وجود دارد ، مردم می خواهند هاکی بازی کنند. ما آن را پیدا کردیم …. [But] ما نمی خواهیم تلفات جانی ببینیم. ما نمی خواهیم ببینیم مردم از یخ عبور می کنند. “شهردار برایان بومن هفته گذشته در یک کنفرانس خبری گفت.

یخ رودخانه ها هنوز نازک و شکننده است و استخرهای نگهدارنده یخ زده هرگز ایمن نیستند.

وی گفت: آب لوله کشی شده به آنها نمک جاده را حمل می کند ، و یخ را ناپایدار و به طور بالقوه خطرناک می کند.

مردم در تاریخ 2 دسامبر بر روی زمین های یخی ساخته شده در برخی از حوضچه های نگهداری در جنوب وینیپگ اسکیت بازی می کنند. مقامات شهری گفتند مردم باید از آبراه ها دور باشند زیرا یخ هنوز نازک است و هشدار خاصی در مورد استخرهای نگهداری داده شده است. (والتر برنال / اخبار CBC)

هر آخر هفته ، تماس های متعددی برای نجات آب وجود دارد که پلیس ، امدادگران و پرسنل آتش نشانی را مجبور به پاسخگویی می کند. در تعطیلات آخر هفته اخیر ، 17 تماس برقرار شده بود ، که گزارش می دهد افرادی در اطراف شهر روی یخ های نازک قدم می زنند یا اسکیت بازی می کنند.

“ما نمی خواهیم اولین پاسخ دهندگان را منحرف کنیم ، در زمانی که می دانیم از آنها تماس گرفته می شود … برای مثال در خانه های مراقبت شخصی کمک کنیم. ما نمی خواهیم این منابع را بیش از بومن گفت.

این شهر همچنین گشت زنی در حوضچه های نگهداری توسط افسران آیین نامه را افزایش داده است تا به مردم یادآوری کند که ممنوع بودن آن و همچنین خطرناک است.

شهردار گفت: “ما باید از گزینه هایی که تحت دستورات بهداشت عمومی استان در دسترس هستند استفاده کنیم.” “اسکیت روی یخ در حال حاضر یکی از آنها نیست مگر اینکه در یک زمین بازی در حیاط خانه باشد.”