دریدن اونت “رختکن شماره 10 لوگ” به نام خانواده ای است که در اثر تصادف جان خود را از دست دادند

یاد و خاطره یک پدر و پسر در دریدن ، آنت. ، در صحنه محلی زنده خواهد ماند.

مارک و جیکوب لوگلی در ژوئیه 2019 در یک برخورد در بزرگراه ترانس کانادا ، در غرب دریدن کشته شدند. این دو در جامعه به خوبی شناخته شده بودند. مارک ، به عنوان یک مدیر در یک مدرسه ابتدایی ، و جیکوب به عنوان یک ورزشکار.

کمک های مالی به یادبود این جفت به کمیته DREAM در دریدن ، پروژه توسعه و اصلاح تفریح ​​دریدن ، که هدف آن گسترش است ، و قرار دادن رختکن های جدید در عرصه محلی و همچنین سایر پیشرفت های دیگر ، هدایت شد.

کمیته تمام بودجه را به منظور بازسازی آنچه مارنی اولیفانت ، رئیس مشترک DREAM به عنوان یک کمد توصیف کرد ، به یک اتاق رختکن هدایت کرد.

Dryden Arena تا به حال یک اتاق پانسمان اختصاصی برای زنان نداشت.

اولیفانت گفت: “آنها بخش بزرگی بودند ، نه تنها جامعه ما ، بلکه عرصه نیز بودند.” “دختران و پسران در این رشته هاکی بازی کردند. پسران در این مسابقه مجدداً شرکت کردند. مارک در این عرصه مربیگری کرد ، بنابراین آنها در این عرصه بسیار درگیر بودند.”

اولیفانت گفت که کار در حالی که در مرحله اولیه بیماری همه گیر COVID-19 مسدود شده بود ، کار به پایان رسید. اتاق رختکن شامل یک حمام کامل همراه با دوش ، نیمکت های جدید ، قفسه ها ، کفپوش ، قلاب ، قفل صفحه کلید و رنگ است.

وی گفت که یک عکس یادبود برای احترام به این زوج در بیرون و داخل رختکن گذاشته شده است.

“ما آن را رختکن 10 نامیده ایم زیرا شماره یعقوب شماره 10 بود ، و در حال حاضر یک رختکن از یک تا هشت داشتیم تا به نوعی از 9 رد شویم.”

“به دلیل لوگلی ، مارک ،” رختکن لوگ “نامیده می شود ، در تمام دوران دبیرستان ما او را” لوگ “صدا می کنیم.”