دانش آموزان استینباخ در هنگام شیوع بیماری همه گیر کنار می کشند

دانش آموز دبیرستان Steinbach ، عایشه بدیولا در حال بازگشت به مدرسه در جنوب مانیتوبا در طی بیماری همه گیر COVID-19 است.

با بروز همه گیری ، دنیای ورزش متوقف شد. با فوتبال پنجشنبه شب ، شب هاکی در کانادا و مارس جنون که در بسیاری از زندگی ها سنت است ، امواج شوک جهان را فرا گرفته است.

به عنوان یک فرد متعصب بسکتبال ، تباهی NBA و ورزش های دبیرستان باعث شد که به سقفم خیره شوم. با وجود عدم اقدام ، زمان همچنان ادامه داشت. بدون نمایش های انداختن فک و ناراحتی های غیر منتظره چه کاری می توانم انجام دهم؟

از آنجا که من امروز هنوز اینجا هستم ، به راحتی می توان گفت که من بر غیبت غلبه کردم. (با تشکر ، پاس لیگ NBA.)

برای دانشجویان ورزشکار ، برنامه های پر آب بودن آنها را مشغول می کرد. سال جدید طلوع فصول باشگاه ها و دو و میدانی بهاری بود. بسیاری برای سفرهای آخر هفته ، روزهای طولانی تر و عضلات دردناک ترسناک آماده می شوند.

به نوامبر 2020 منتقل شوید.

حمایت جامعه پیرامون دو و میدانی Sabers حیرت انگیز است.– عایشه بادیولا

از حالت عادی حدود هشت ماه می گذرد. اکنون ، لیگ های حرفه ای دوباره به کار خود بازگشته اند. حباب NBA نمایش های شورانگیزی را با لیکرز که لری اوبراین را به خانه برد ، ارائه داد. روی یخ ، رعد و برق خلیج تامپا برای شکوه با آن مبارزه کرد.

در حباب دبیرستان ما در مانیتوبا ، دو و میدانی شروع به بازگشت آهسته می کند ، اما سفید کننده ها هنوز خالی هستند.

حمایت جامعه پیرامون دو و میدانی Sabers حیرت انگیز است.

بدون تجمع جمعیت در بازی ها ، امسال مثل گذشته نبوده است. خواه خانه ای مملو در دانشگاه مانیتوبا باشد و هم در اثر اقدامات فوتبالی همراه با رگبار باران ، لغو این موارد مشهود است. عدم قطعیت ها کنار ، بیایید با برخی از دانشجویان ورزشکار (و یک مربی!) که از طریق بیماری همه گیر نیرو می گیرند ملاقات کنیم.

بالاخره آشتی کرد

چارلی سونسونا دانش آموز کلاس 11 دبیرستان منطقه ای استینباخ است و برای جولای خلبانان دانشگاه پراویدنس والیبال بازی می کند. او به عنوان قدرت ، سمت چپ و لیبرو بازی می کند – در مورد همه کاره بودن صحبت کنید!

چارلی سونسونا (مرکز ، شماره 3) نیاز به مکث در ورزش های تیمی را در طی یک بیماری همه گیر درک می کند. او می گوید: “شما نمی خواهید زندگی کسی را به خطر بیندازید.” (ارائه شده توسط عایشه بدیولا)

برای Sonsona ، واقعیت زمانی حل شد که رویدادها ، مسابقات و کلاسهای حضوری لغو می شدند. هفته های بسته مانند بسیاری از دانشجویان ورزشکار در سراسر مانیتوبا به جلسات آنلاین مدرسه و مجازی تبدیل شده است. این تعدیل منجر به سوالاتی شد.

“همه چیز خراب شد و مثل آن است ، اوه … من چه کار می کنم؟” سونسونا گفت

او یک فصل امیدوار کننده باشگاه را پیش رو داشت ، تیم در حالی که در مسابقات دوم خود مدال کسب کرده بود. هم تیمی هایش ویرانی های او را به اشتراک گذاشتند ، اما شرایط را درک کردند.

سونسونا گفت: “این تصمیم خوبی بود زیرا شما نمی خواهید زندگی کسی را به خطر بیندازید.”

علیرغم افزایش موارد ، اخیراً والیبال مانیتوبا ، بخش مدرسه هانوفر و دبیرستان منطقه ای استینباخ یک برنامه بازگشت به بازی ایجاد کردند که به دانش آموزان امکان می دهد در یک محیط امن تمرینات خود را شروع کنند. در حالی که حوصله و هیجان روز بازی آرام و آرام نشسته است ، احساس تجدید دیدار در زمین یک برکت است.

بازگشت به اصول اولیه

فوتبال بدون تماس چه شکلی است؟ فقط از دانش آموز کلاس 10 ، هایلی فریزن ، مدافع دفاعی تیم فوتبال نونهالان نوجوانان منطقه استینباخ ، س askال کنید.

فریسن گفت: “این بسیار عجیب است. هیچ بالشتک ، کلاه ایمنی ، هیچ تماسی و هیچ چیز مانند آن وجود ندارد.”

هایلی فرینسن می گوید که جنبه های اجتماعی ورزش را از دست داده است: “رفتن به یک بازی و هجوم آدرنالین بسیار جالب است.” (ارائه شده توسط عایشه بدیولا)

اقدامات همه گیر همراه با مزایایی است. آنها شامل یادگیری نمایشنامه ها و تکل زدن و گرفتن تمرینات است. این به بازیکنان اجازه می دهد تا روی اصول اساسی که برای موفقیت حیاتی هستند تمرکز کنند. فرینسن آن را “تازه کردن” توصیف می کند.

دقیقاً با چه چیزی مقابله می کنند؟ نگران نباشید ، نه یکدیگر. آنها از کیسه هایی استفاده می کنند که مرتباً تمیز می شوند. بازیکنان همچنین باید قبل از ورود به تمرین فرم را پر کنند.

مانند سونسونا ، فریسن نیز جنبه اجتماعی ورزش را از دست می دهد.

فرینسن گفت: “من عاشق اتوبوسرانی هستم – آنها همیشه بسیار سرگرم کننده و پرانرژی هستند.” “رفتن به یک بازی و هجوم آدرنالین هیجان انگیز است.”

در حالی که بازی ها در حال حاضر در لیست های ما خراشیده شده اند ، فریسن هنوز امیدوار به یک فصل بهار است – انگشتان دست شما را رد می کند!

از طریق چشم یک معلم

هنری کسدورف ، هماهنگ کننده آموزش بهداشت جسمی بخش مدرسه هانوفر است. در یک سال بدون همه گیری ، او مربیگری والیبال پسران را می کرد و به مدت یک ساعت در هر کلاس بدنسازی آموزش می داد.

در عوض ، روزهای او شامل کلاسهای دو ساعت و نیم و تدوین برنامه های بازگشت به بازی است.

خارج از ساعت مدرسه ، وضعیت فعالیت های فوق برنامه به ورزش دانش آموز بستگی دارد. برخی منتظر مانده اند ، در حالی که دیگران مانند سونسونا و فریسن در حال تمرین هستند.

ورزشکاران دانشجویی … قوی تر و پرشورتر از قبل برمی گردند.– عایشه بادیولا

از پروتکل های سازمان ورزش استان ، ایمنی دانش آموزان و تأیید والدین ، ​​عوامل زیادی در ایجاد برنامه های بازگشت به بازی وجود دارد. یافتن تعادل بین ایمنی و عادی بسیار مهم است.

کسدورف گفت: “ما می خواهیم بچه هایمان را ایمن نگه داریم ، اما همچنین می دانیم که علاقه زیادی به ورزش وجود دارد.”

شرایط فعلی در استان ما مانع بازی رقابتی می شود. تیمهای Sabers معمولاً در برابر تیمهای Winnipeg و مدارس اطراف قرار می گیرند. با اختصاص کد قرمز و نارنجی به شهرها و شهرهای سراسر استان ، سفر محدود است.

کسدورف گفت: “من فقط شرایط عادی یک سال عادی را که در آن مسابقات منطقه ای و مسابقات قهرمانی استانی برگزار می کنیم ، از دست می دهم.” “هیجانات زیادی در مورد این موارد وجود دارد ، نه فقط برای دانش آموزان ورزشکار بلکه برای یک مدرسه.”

من دوم

آینده دو و میدانی دبیرستان

همه گیری تعیین می کند که چه زمان بازی و تمرینات رقابتی می تواند از سر گرفته شود.

اگرچه ممکن است ما از زمان بازگشت بازی ها اطلاع نداشته باشیم ، اما تنها چیزی که می دانیم این است که دانشجویان ورزشکار در سراسر استان با قویتر و پرشورتر از گذشته برمی گردند.


این ستون بخشی از بخش نظرات CBC است. برای اطلاعات بیشتر در مورد این بخش ، لطفا وبلاگ این ویرایشگر و س FAالات متداول ما را مطالعه کنید.