خطوط تلفن مسدود شده ، پرداخت های از دست رفته و غیر مجاز: گرادها از مرکز وام دانشجویی ناامید شده اند

برداشت غیرمجاز بانکی. بیانیه های پرداخت های از دست رفته هیچ پاسخی در مورد کمک بازپرداخت موجود نیست. و زمان انتظار طولانی – در صورت پاسخ کسی – در خط تلفن مرکز خدمات وام دانشجویی ملی (NSLSC).

اینها تنها بخشی از بسیاری از ناامیدی هایی است که توسط دانشجویان سابق دوره متوسطه که از دولت فدرال به دلیل عدم شفافیت و پاسخگویی نسبت به اشتباهات و تأخیرهای مربوط به بازپرداخت وام های دانشجویی ناراحت شده اند ، در رسانه های اجتماعی پخش می شود.

با کنار گذاشتن اشتباهات ، دیگران فقط ناراحت هستند که دولت آنها را مجبور به شروع مجدد پرداخت وام های خود می کند ، علی رغم اینکه نرخ اشتغال جوانان در میان کمترین نرخ بازگشت است ، زیرا اقتصاد کانادا تلاش می کند تا از بیماری همه گیر COVID-19 بهبود یابد.

“این همه فوق العاده استرس زا بوده است … من حتی نمی دانم چه زمانی قصد دارم دوباره درآمد داشته باشم. و در حال حاضر ، پولی که [Ontario Student Assistance Program] می خواهد برای پرداخت 31 اکتبر از حساب من خارج شود ، من را کاملاً نابود خواهد کرد. “، ریچل تروت ، یک انگلیسی انگلیسی که در سال 2017 از دانشگاه ویندزور فارغ التحصیل شد ، گفت.

“من نمی دانم که چگونه اجاره این ماه را پرداخت می کنم.”

به دلیل توقف مشاغل به دلیل محدودیت های COVID-19 ، بهار در ماه بهار از کار خود در اتاق فرار اخراج شد. وی گفت: از زمان بازگشایی کار ، وی تغییر مداومی نداشته است.

در ماه مارس ، دولت فدرال و بسیاری از استان ها به عنوان بخشی از تلاش های بی سابقه خود برای حمایت از کانادایی ها از طریق همه گیر ، بازپرداخت تقریباً یک میلیون وام دانشجویی فدرال را برای مدت شش ماه مسدود کردند.

اما با پایان یافتن این شش ماه در 30 سپتامبر ، مشکلات مرکز ملی وام دانشجویان آشکار شد.

پرداخت های از دست رفته و غیر مجاز

Trout گفت که حساب NSLSC وی می گوید او در تاریخ 30 سپتامبر پرداختی را از دست داده است ، حتی اگر قرار نبود که بازپرداخت ها تا اکتبر آغاز شود. و پرداخت خودکار پیش پرداخت وی در تاریخ 31 اکتبر هنوز از بعد از ظهر جمعه از حساب بانکی خود برداشت نشده است.

میراندا نیتیتینن ، فارغ التحصیل سال 2018 که در حال حاضر به عنوان عضو هیئت علمی پیمانکاری در دانشگاه Lakehead در تندر بی ، آنت کار می کند ، مشکل مخالف داشت.

او توانست برای پایان یخ بازپرداخت برنامه ریزی کند و در ابتدای ماه اکتبر بیش از مبلغ پرداختی ماهانه خود را پس داد. اما هفته گذشته ، او حساب خود را بررسی کرد و دریافت که NSLSC به طور خودکار 250 دلار اضافی از حساب وی را برداشت کرده و آن را به اضافه برداشت پرداخت کرده است.

نایتینن گفت ، این مسئله خصوصاً نگران کننده بود ، زیرا او هرگز رضایت خود را برای برداشت های خودکار نداده است.

نمی دانم اجاره این ماه را چگونه پرداخت می کنم.– راشل تروت ، فارغ التحصیل سال 2017 از دانشگاه ویندزور

وی گفت: “در پروفایل من نوشته شده است كه الان از قبل مجاز است ، اما من هرگز قبول نكرده ام. من هرگز چنین چیزی را نداشته ام. بنابراین دقیقاً نمی دانم كه سرنوشت آنها چه اتفاقی می افتد.”

نییتینن گفت که او برای جلوگیری از برداشت پول از حساب NSLSC با بانک خود تماس گرفته است ، زیرا او نتوانسته است برای حل این مشکل به یک نماینده برسد.

به گفته نیکول برایانیانیس ، معاون ملی فدراسیون دانشجویان کانادا ، همه این مشکلات غیرقابل قبول است.

بریانیس گفت: “ما هنوز در مورد دامنه دقیق تعداد دانش آموزان تحت تأثیر این مسئله آگاهی داریم ، اما واقعاً آنچه که به نتیجه می رسد این است که حتی یک دانش آموز که تحت تأثیر قرار گرفته است نیز بسیار زیاد است.”

“دانشجویان واقعاً از طریق COVID-19 صدمه دیده اند. آنها واقعاً اثرات مالی این مسئله را احساس می کنند و از دولت هیچ کم و کاستنی کمتری دریافت کرده اند. بنابراین اکنون زمانی است که آنها واقعاً به اولویت بندی دولت احتیاج دارند. نیازهای دانش آموز است ، و این به سادگی نبوده است. “

دادخواست تمدید بازپرداخت وام

پتی فیسی ، یکی از فارغ التحصیلان اخیر دانشگاه تورنتو ، فکر می کند که وی راهی برای حداقل کمک به دانشجویانی که در سال 2020 فارغ التحصیل شده اند دارد: تمدید دوره عدم بازپرداخت وام دانشجویی فدرال به مدت شش ماه اضافی.

فیسی با حمایت دانیل بلیکی ، نماینده حزب دموکراتیک دموکراتیک مانیتوبا ، دادخواست را به دولت فدرال در تاریخ 3 نوامبر آغاز کرد ، زیرا او می گوید فارغ التحصیلان اخیر از همان شش ماه دیگر فارغ التحصیلان بهره مند نمی شوند ، زیرا آنها قبلاً حق داشتند تخفیف استاندارد وام بدون بهره شش ماهه که کلیه فارغ التحصیلان پس از اتمام برنامه خود دریافت می کنند.

فیسی گفت: “به طور معمول ، من فکر می کنم که دوره بازپرداخت شش ماهه ، شما تصور می کنید که این به دانشجویان فرصت می دهد تا به دنبال کار باشند و به نوعی شروع به کار کنند تا به آرامی وارد کار شوند.” “اما ما در واقع همان مزیت را نداشته ایم. بنابراین در تابستان ، بسیاری از دانشجویان احتمالاً به آن اعتماد داشتند [the Canada Emergency Response Benefit] و در [the Canada Emergency Student Benefit]و اکنون ناگهان انتظار می رود که بازپرداخت ها را شروع کنیم. “

NSLSC میزان تماس “بسیار زیاد” را می بیند

یکی از رایج ترین انتقادها در مورد پاسخ مرکز ملی وام دانشجویی ، عدم دسترسی به آن بوده است ، بسیاری از دانشجویان تصاویر و داستان هایی را از انتظار طولانی مدت خود برای صحبت با نماینده NSLSC ارسال می کنند.

در بیانیه ای که از طریق اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا از طریق ایمیل ارسال شده است ، آمده است که NSLSC از زمان پایان بازپرداخت بازپرداخت “میزان تماس بسیار بالایی” را تجربه کرده است و تعداد خطوط موجود را برای جلوگیری از افت تماس افزایش داده است و “به طور فعال سایر راه حل ها را بررسی می کند برای بهبود دسترسی به نمایندگان خدمات. “

این مرکز وام همچنین در وب سایت و صفحات رسانه های اجتماعی خود ارسال کرده است که انتظار می رود با برنامه های کمک به بازپرداخت تأخیر انجام شود و افرادی که قبل از توقف بازپرداخت از طریق حساب NSLSC خود ، پرداخت های خودکار را از طریق بانک خود تنظیم می کنند ، برای فعال سازی مجدد پرداخت ها با بانک آنها تماس بگیرید.

وزارت فدرال می گوید هرگونه تاخیر در پردازش برنامه های پرداخت هیچگونه پیامد منفی برای حسابها نخواهد داشت.

اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا می گوید هر دانش آموزی که همچنان با مشکل روبرو می شود باید با شماره 1-888-815-4514 با NSLSC تماس بگیرد.