خرید لایه بردار

لایه برداری به معنای واقعی کلمه باعث از بین رفتن سلولهای مرده پوست می شود تا سلول های جدیدتر رشد كنند. استفاده مرتب و به موقع از اسکراب ها باعث از بین رفتن پوست های مرده و چربی و باکتری های مضر پوست نیز خواهد شد. با استفاده از این کرم به تدریج لک جوش و لکهای قهوهای رنگ پوست کمرنگ و محو خواهند شد و چین و چروکهای ریز و سطحی ازبین خواهند رفت اما نباید انتظار یک محصول جوانکننده را از آن داشته باشید. وجود ویتامینهای A و E در کنار عصارهها منجربه نرمی و لطافت پوست، درخشان شدن آن، جلوگیری از خشکی و روشن شدن پوست صورت خواهند شد.

لایهبردار پریم منافذ پوست را پاکسازی کرده و پوستی تمیز و شفاف برای شما به وجود میآورد. اسکراب لایهبردار Luffa دارای ریزدانههایی است که با خراش جزئی پوست، عمل لایهبرداری را انجام میدهند. زیرا لایه سطحی پوست که در مقابل گرد و غبار، آب و انواع آلودگی به عنوان محافظ عمل کرده، ظاهری کدر و چروک برای پوستمان ایجاد می کند که ما می توانیم با لایه برداری پوست، پوستی تازه، با نشاط و جوان تر داشته باشیم. چند نوع تایپ پوستی داریم؟ این کرم مخصوص استفاده در شب می باشد و تاثیر بسزایی در از بین بردن لک و آکنه دارد.این محصول با خاصیت روشن کنندگی خود سبب بهبود اسکار آکنه میگردد و با تحریک سنتز کلاژن و الاستین پوست سبب کاهش چین و چروک های پوستی میگردد.

این پوست جوشهای سر سیاه و سر سفید بسیار زیادی دارد که میتوانید با کمک لایه بردارهای پوستی آنها را به کل از بین برده و در نهایت نیز چربی پوستتان را کنترل کنید. اسکراب لایهبردار سری اکنکس برای افراد با پوست چرب مناسب است که از ایجاد آکنه و جوش بر روی پوست جلوگیری کرده و لکهای ناشی از آنها را کمرنگ میکند. برخی از اسکرابها به طور اختصاصی برای انواع پوست طراحی شدهاند که مثلاً اگر پوست حساسی دارید، بهتر است اسکراب مناسب پوست حساس تهیه کنید.

این کار به روشهای مختلفی انجام میشود که معقولترین آن استفاده از انواع اسکراب و کرمهای لایه بردار است. پوستهای نرمال براحتی میتوانند از همه انواع مختلف کرمهای لایه بردار تالگو، بر اساس سن و نیاز پوست خود استفاده کنند. بهترین کرم های لایه بردار پوست کدام است؟ شاید استفاده از آن مانند تیوبیها راحت نباشد اما دقت کنید که حجم زیادی دارد و بهشکل قوطی استفاده از آن راحتتر است. حجم ۱۷۵ میلیلیتری این اسکراب تامدتی نهچندان کوتاه قابل مصرف است.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد کرم لایه بردار هیدرودرم نی نی سایت لطفا به بازدید از وب سایت ما.