خرید ردیاب خودرو (GPS ماشین) در انواع مدلها – آرشین

اگر مشکل جا رفتن دنده هاش برطرف بشه درکل از ماشین از نظر فنی نسبت به دیگر ماشینهای ایرانی تا همین حدود قیمت راضی هستم (هرچند اصلا قابل قیاس با کرولا نیست. اگرچه این جابجایی غیرممکن نیست اما نیازمند زمان بیشتری است. اگر می خواهید بدونید خودرو شما کجاست فقط کافیست این سیستم را در خودرو خود نصب کنید . بنابراین با دنبال کردن سیم های خارج شده از باتری خودرو می توانید ردیاب های سیم کشی شده را به سادگی پیدا کنید. باتوجهبه موارد فوق ما در این مقاله تصمیم داریم درباره خرید ردیاب – GPS شخصی و خودرو مطالبی را برای شما عزیزان بیان کنیم.

چرا ما نباید تولیدات داخلمون رو حمایت کنیم و فقط بخاطر مصرف سوخت یا کیفیت و هرچیزی دیگه ای کرهای سراتو بگیریم؟ این ردیاب با کیفیت علاوه بر داشتن کیفیت بالا اندازه ای بسیار مناسب دارد. درباره قیمت و ارزش خرید ماشین نظری ندارم چون این روزها همه ماشینها قیمتشون رفته بالا و ارزش خریدشون کمتر شده. این قابلیت در ردیاب ماشین در حال پیشرفت است و به طور قطع در قیمت GPS خودرو تاثیر فراوان دارد . از طرف دیگر ردیاب ماشین حرفه ای هرگونه لرزش غیرمعمول خودرو را تشخیص می دهد و حتی اگر موتور اتومبیل شروع به کار کند یا وسیله نقلیه منتقل شده باشد به کاربر اطلاع می دهد.

سیستم های ردیاب جی پی اس استفاده شده در ناوگان تجاری برای انتقال داده هایی مانند موقعیت مکانی ، سرعت حرکت ، جهت حرکت ، باز بودن درب ، بسته بودن درب ، روشن بودن وسیله ای که ردیاب بر روی آن سوار است ( مانند اتومبیل ، کامیون ، خاور ، مینی بوس ، اتوبوس ، تریلی ، هلیکوپتر ، هواپیما ، قطار و …) و همچنین خاموش بودن وسیله ای که ردیاب بر روی آن سوار است برنامه ریزی شده است. عموماً دارای قطعات داخلی قابل قبولی هستند و قابلیتهایی نظیر ارائه هشدار کنترل سرعت مجاز و غیرمجاز و غیره را علاوه بر ردیابی خودرو ارائه %link1% میدهند.

همچنین برخی شنیدههای غیر موثق خبر از وجود سامانه کنترل پایداری در DENA PLUS توربو اتوماتیک میدهند که میتواند بسیار مثمر ثمر و افزایشدهنده میزان پایداری و امنیت این محصول باشد. برای درست کار کردن این سیستم لازم است دستگاه جی پی اس حداقل به 3 ماهواره متصل شود. جای میگیرد. در یک نگاه کلی این خودرو از نظر ظاهری تفاوتهای بسیار کمی با دنا پلاس داشته در نمای جلویی دنا پلاس توربو، شاهد همان طراحی تهاجمی هستیم که پیشتر در دنا پلاس نیز به کار گرفتهشده بود، تنها تفاوتی که در این بخش به چشم میخورد، اضافه شدن یک نوار دی لایت به چراغهای جلویی خودرو و وجود یک نوار پلاستیکی باریک در فضای بین کاپوت و جلوپنجره است که وجود این تغییرات در کنار جلوپنجره بزرگ مشکیرنگ، سپر حجیم و طرح مدرن چراغهای جلو باعث شده این خودرو زیباتر و مجهزتر از قبل به نظر برسد.