حقوقدانانی که با روند تحقیق در انتاریو آشنا هستند خواستار پاسخگویی بیشتر پس از مرگ در زندان خلیج تندر هستند

گذراندن یک تحقیق استانی برای مرگ شخصی که در بازداشت دولت است ، اغلب برای اعضای خانواده که امیلی هیل نمایندگی آن را برعهده داشته است ، آسیب زا است.

وکیل ارشد کارمندان با خدمات حقوقی بومی می گوید ، اگرچه قانونی که توسط شخصی در هنگام بازداشت یا بازداشت کشته می شود ، توسط قانون انتاریو درخواست می شود ، اما خانواده ها نیازی به شرکت ندارند.

با این حال در بیشتر موارد ، این کار را می کنند.

هیل گفت: “هر خانواده ای كه من تاكنون نماینده آن بوده ام گفته اند كه گذراندن این روند بسیار دردناك و آسیب زا ، از جهاتی ارزش آن را دارد اگر بتوانند از عبور خانواده دیگری جلوگیری كنند.”

امید خانواده ها برای “بهتر کردن اوضاع” و جلوگیری از از دست دادن عزیزان دیگر در دوران حضانت دولت ، بیشتر به توصیه های اعضای هیئت منصفه در جریان تحقیق بستگی دارد که برای “جلوگیری از مرگ بیشتر” به ذینفعان مربوطه داده می شود. ، “طبق وب سایت وزارت دادستان کل.

صبح برتر7:43سیزده مرگ در زندان خلیج تندر

زندان Thunder Bay بدنام است. مشکلات مربوط به ازدحام بیش از حد و میزان بالای خشونت به خوبی ثبت شده است. خود ساختمان تقریباً 100 سال قدمت دارد و کاملاً به معنای واقعی کلمه در حال خراب شدن است. همچنین مکانی است که در کمتر از 20 سال بیش از ده نفر در آن جان داده اند. برای بحث درباره آخرین موارد این مرگ ، لوگان ترنر CBC است. 7:43

اما هیل می گوید ، وی در تجربه نمایندگی از خانواده سه مرد اول ملل متحد كه در زندان خلیج تندر جان باخته اند ، و آماده شدن برای تحقیق در مورد مرگ یك مرد دیگر ملل اول در همان مكان ، متوجه توصیه های مهمی شده است كه به طور مكرر از طرف تحقیق انجام شده است هیئت منصفه نادیده گرفته می شوند.

“بارها و بارها ، شواهد تحقیق ها می گوید این موارد مرگ قابل پیشگیری است. و با این وجود وزارت دادستان کل به توصیه هیئت منصفه بازپرس برای جلوگیری از مرگ بیشتر مردان First Nation در زندان خلیج تندر پیروی نمی کند.”

مسئولیت پذیری بیشتر ، نظارت لازم پس از وقوع مرگ

هیل می گوید وقتی کسی در بازداشت وی می میرد ، از دولت می خواهد مسئولیت بیشتری داشته باشد تا نشان دهد که تغییراتی در این زمینه ایجاد شده است.

یکی از راه هایی که تیم او در خدمات حقوقی بومی سعی در ایجاد مسئولیت پذیری در روند تحقیق دارد ، درخواست نتایج و پیشنهادات از تحقیقات قبلی است که به اعضای هیئت منصفه در تحقیقات جدید ارائه می شود.

“ما فکر می کنیم مهم است که هیئت منصفه درک کند که توصیه هایی در گذشته ارائه شده است ، و نمایندگان وزارت دادستان کل برای پاسخگویی به س questionsالاتی در روند تحقیق درمورد اینکه چه توصیه هایی دنبال شده اند و بیشتر اوقات ، نه ، “گفت هیل.

Insiya Essajee ، مشاور حقوقی کمیسیون حقوق بشر انتاریو ، همچنین از عدم نظارت مستقل و شفافیت در سیستم اصلاحی استان نگران است.

“اسجیعی در بیانیه ای از طریق ایمیل نوشت.

وی پیشنهاد می کند که ایجاد یک موقعیت مستقل در سطح استان برای بررسی آنچه در زندان ها اتفاق می افتد ، می تواند شفافیت و پاسخگویی را در هنگام سو ab استفاده ها یا در بدترین موارد ، هنگام مرگ شخصی بهبود بخشد.

“سیستم اصلاح بسیار محافظت از نظارت است. تعداد کمی از افراد هرگز مجاز به ورود هستند و می توانند ببینند که شرایط واقعا وحشتناک چگونه است. داشتن شخصی مانند بازرس کل اصلاحات [like what exists at the federal level] ارائه نظارت مستقل و گزارش علنی درباره آنچه اتفاق می افتد برای پاسخگویی کلیدی است “.

نقش پزشک قانونی در پیگیری توصیه ها ، اما عدم پاسخگویی مردم

اما دولت استان متعهد به ایجاد موضع جدید برای نظارت بر سیستم اصلاحات استانی نخواهد بود ، و در بیانیه ای مکتوب می گوید که “نماینده دادگستری انتاریو … از دولت و احزاب سیاسی مستقل نیست. دادستان انتاریو شکایات مربوط به تعدادی از مناطق در سراسر دولت ، از جمله خدمات اصلاحی. “

سخنگوی وزارت دادستان کل ، اندرو موریسون ، افزود: “وزارتخانه توصیه های تحقیق را جدی می گیرد” و “مستقیماً به آنها پاسخ می دهد و تلاش می کند تغییرات را برای بهبود سیاست های خود اعمال کند.”

دفتر رئیس دادگستری گزارش عملیاتی سالانه را در مورد وضعیت توصیه های ارائه شده از همه درخواست ها ، که در دسترس عموم است ، تهیه و منتشر می کند.

دکتر مایکل ویلسون ، بازپرس منطقه ای در خلیج تندر ، می گوید فهمیدن اینکه چه زمانی اجرای توصیه های تحقیق از مرگ جلوگیری کرده است دشوار است ، اما اضافه می کند همه توصیه هایی که می توانند اجرا شوند ، انجام نشده است. (parotary.com)

دکتر مایکل ویلسون ، بازپرس منطقه ای بازرسی در خلیج تندر ، گفت که دفتر وی “توصیه ها و پاسخ های توصیه ها” را که در رابطه با مرگ در زندان خلیج تندر انجام شده است ، پیگیری می کند.

اما او گفت ، “من فکر می کنم که نقش بازپرس نه تنها مسئولیت پذیر بودن است ، بلکه اطمینان از روشن شدن حقیقت است. و بنابراین آیا همه می دانند ، آیا می دانید که پاسخگو هستند ، واقعاً ، باید بررسی شود در مکانی متفاوت. “

دکتر ویلسون تخمین زده است که وی حداقل 5 تحقیق در مورد مرگ در زندان خلیج تندر رئیس دادگستری بوده است و می گوید که چندین توصیه را اجرا کرده است یا کارهای مداوم برای اجرای آنها را می بیند – مانند ساخت یک زندان اصلاحی جدید ، و اعتیاد و به عنوان مثال نمایش فیلم های خودکشی هنگام ورود به زندان.

اما بازپرس منطقه ای افزود: “گفتن اینکه ما از مرگ پیشگیری کرده ایم بسیار دشوار است. دانستن آن دشوار است. ما حادثه ای نداریم که از مرگ جلوگیری شود … تغییراتی در این زمینه ایجاد شده است. مطمئناً نه همه آنچه می توان انجام داد بوده است. “

هنگامی که این توصیه ها می توانست جان انسان ها را نجات دهد ، امیلی هیل ، وکیل خدمات حقوقی بومیان ، این مسئله را نگران کننده می داند که همه کارهای ممکن انجام نشده است.

“موانعی برای انجام کارهای خوبی که پژوهشگر می تواند انجام دهد وجود دارد و من فکر می کنم این موانع مربوط به نژادپرستی سیستمی است و مربوط به عدم نگرانی در مورد افرادی است که در داخل م institutionsسسات فوت کرده اند.”

هیل اضافه کرد ، “من فکر می کنم این یک مشکل واقعی است زیرا این افراد اغلب اعضای بسیار آسیب پذیر جامعه ما هستند. آنها اغلب افرادی هستند که آسیب های زیادی دیده اند ، مشکلات زیادی داشته اند و – به ویژه در شرایط این مردان جوان که می میرند – پس هرگز فرصتی برای گام بردن در مسیری که به آنها اجازه می دهد به جوامع خود کمک کنند و پدر ، رهبر جامعه و مردمی باشند که می توانند در آنها رشد کنند ، پیدا نکنند. “

مصاحبه کامل با امیلی هیل را با کلیک اینجا بشنوید:

صبح برتر9:35بررسی یک تحقیق: برای خانواده ها چگونه است

امروز ، ما تحقیقات خود را در مورد 13 مرگ و میر که از سال 2002 در زندان خلیج تندر اتفاق افتاده است ادامه می دهیم. لوگان ترنر از CBC به ما گفت که وی دریافت تعدادی از توصیه ها برای ایمن سازی زندان ها توسط دولت استان بی توجه بوده است امروز صبح او با بیشتر در مورد داستان. 9:35