جی پی اس شخصی :: ردیاب برتر تخصصی ترین سایت ردیابی |

با کمک فناوری این دستگاهها امکان رویت و مکان یابی لحظهای خودرو وجود دارد تا در صورت سرقت یا موقعیتهای حساس و مهم، به سرعت بتوان محل قرارگیری ماشین را تشخیص داد. ردیاب آهنربایی در دسته ردیاب های شخصی قرار داره و به باطری داخلی مجهز بوده و امکان شارژ و استفاده سیار رو دارد، این ردیاب ها قابلیت ها و امکانات بسیار زیادی دارد که در ادامه بیشتر با آنها آشنا خواهید شد.

برخی از مدل های جی پی اس آهنربایی علاوه بر داشتن باطری داخلی امکان اتصال باطری خارجی رو هم دارند، اینطوری قدرت نگهداری شارژ دو برابر میشه و میتونید مدت خلی طولانی تر از این دستگاه استفاده بکنید. امکان ردیابی وسایل نقلیه سبک و سنگین از جمله خودرو، موتور سیکلت، کامیون، اتوبوس، دستگاه آلات سنگین کشاورزی و راه سازی و… جی پی اس بدون نصب و شخصی GR600 با داشتن میکروفونهایی قدرتمند امکان شنود صدای محیط با وضوحی بسیار مناسب را در اختیار افراد قرار میدهد. در بین انواع ردیاب شخصی، ردیاب افراد GR600 نمونهای از بهترین موقعیتیاب های قابلاستفاده برای افراد است که بر پایه فناوری جهانی GPS عمل میکند.

جی پی اس مگنتی شارژ دهی بالایی داره و در برخی مدل ها میتونه تا ۱٫۵ ماه هم شارژ دهی داشته باشه. مرکز مشاوره ما روزانه به تعداد زیادی از مشتریان مشاوره و راهنمایی ارائه میکنه، خیلی از مشتریان ما که اطلاعات چندانی در مورد ردیاب مگنتی ندارن ذهنشون درگیر سوالات و ابهاماتی هست که مشاوران ما آنها را راهنمایی میکنند، اینجا برخی از پرسش و پاسخ های پر تکرار رو قرار میدیم، شاید جواب خیلی از سوالات شما اینجا باشه…

ما در این مقاله سعی داریم به تمامی سؤالاتی که ممکن است ذهن شما را در زمینۀ ردیاب افراد درگیر کرده باشد، پاسخ دهیم. امروزه بسیاری از نوجوانان و حتی کودکان به دلیل حضور در کلاسهای فوقبرنامه از خانه خارج میشوند؛ اما بسیار اتفاق میافتد که کودکان و نوجوانان از کلاس غیبت کرده و در مکانهای دیگری حاضر میشوند. سیستمهای مشابهی نیز وجود دارند که در حال استفاده یا طراحی هستند. اتحادیه اروپا، هند و چین نیز هر یک سیستمهای مشابهی را در دست توسعه دارند. معمولا شرکتهایی که بازاریاب در سطح شهر دارند میتوانند استفاده کنند .

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد فروش جی پی اس شخصی لطفا از صفحه ما بخواهید.