جسد مردی در میدان داکوتای شمالی در 18 متری مرز منیتوبا و ایالات متحده پیدا شد

پلیس محلی می‌گوید جسد مردی بعد از ظهر پنجشنبه در یک مزرعه در فاصله چند متری گذرگاه مرزی منیتوبا-داکوتای شمالی پیدا شد.

به گزارش خبر روز جمعه، درست قبل از ساعت 1 بعد از ظهر، یک کشاورز که در مزرعه ای در نزدیکی پمبینا، داکوتای شمالی کار می کرد، با کلانتر شهرستان تماس گرفت و گزارش داد که جسد در یک گودال زهکشی پر از آب در حدود 18 متری مرز افتاده است. رهایی.

کلانتر تری میدینگر روز جمعه در مصاحبه ای گفت که کشاورز روز قبل یک کوله پشتی حاوی مشخصات فردی از غنا پیدا کرده است، اما پلیس تایید نکرده است که این کوله پشتی متعلق به مرد کشته شده است.

میدینگر گفت که کشاورز “به هیچ چیز فکر نمی کرد زیرا آنها همیشه چیزهایی را هر سال پیدا می کنند” متعلق به افرادی که از مرز عبور می کنند.

کلانتر حدس نمی زد که این مرد که گفته می شود حدود 30 سال دارد، چه مدت در آنجا بوده است، اما گفت که جسد او “غیرقابل تشخیص” است. دستور کالبد شکافی داده شده است.

پلیس معتقد است که او قصد عبور از مرز را داشته است، اما نمی‌داند که آیا او عازم کانادا بوده یا آمریکا

دفتر کلانتری شهرستان با اداره تحقیقات جنایی داکوتای شمالی، گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده و اداره آتش نشانی پمبینا همکاری می کند.

تارا سیل، یک افسر روابط رسانه ای با RCMP در منیتوبا، گفت که مانتیس در این تحقیقات دخالتی ندارد، اما آماده است در صورت نیاز کمک کند.

یک مرد، یک زن، یک دختر جوان و یک پسر شیرخوار کنار هم می‌نشینند و لبخند می‌زنند.
عکسی که در سال 2019 در فیس بوک منتشر شد، دارمیک پاتل سه ساله را نشان می دهد. خواهرش، ویهانگی پاتل، 11 ساله; و پدر و مادرشان جگدیش پاتل و وایشالی پاتل. آنها در 19 ژانویه 2022 در نزدیکی مرز ایالات متحده در مانیتوبا تا حد مرگ یخ زده پیدا شدند. (وایشعلی پاتل/فیسبوک)

شرایط خطرناک در گذرگاه

مقامات این منطقه تا سال گذشته اجساد انسانی دیگری را در امتداد مرز پیدا کردند.

اجساد یک زن و شوهر و دو فرزندشان چند متر دورتر از مرز ایالات متحده در 19 ژانویه 2022 کشف شد.

جاگدیش پاتل، 39 ساله، همسرش، وایشالی، 37 ساله، دخترشان، ویهانگی، 11 ساله، و پسرشان، دارمیک، 3 ساله، در نزدیکی امرسون، من، یخ زده پیدا شدند.

بازرسان گفته‌اند که این مرگ‌ها به یک عملیات قاچاق انسان مرتبط بوده است.

امدادگران با لباس‌های خشک زرد به مهاجران کمک می‌کنند تا وارد یک قایق کف صاف در یک تالاب شوند.
ماموران گشت مرزی ایالات متحده و آژانس های اضطراری در ماه آوریل 9 نفر را از یک تالاب در غرب وارود، مینیون، نجات دادند. همه به طور غیرقانونی از مرز کانادا عبور کرده و از قرار گرفتن در معرض عناصر رنج می بردند. (گمرک و حفاظت از مرز ایالات متحده)

ماه گذشته، پلیس به وضعیت نزدیک به مرگ در ایالت همسایه فراخوانده شد.

مقامات آمریکایی در آن زمان گفتند، 9 نفر که سعی داشتند به طور غیرقانونی از کانادا به ایالات متحده عبور کنند، در اواسط آوریل، پس از تماس این گروه با پلیس برای کمک، دستگیر شدند، زیرا برخی از آنها در حال تجربه هیپوترمی در باتلاق سیل زده در شمال مینه سوتا بودند.