جذب استراتژی اصلی گردشگری ورزشی برای آوردن بازدیدکنندگان به خلیج تندر ، اونت.

اگر به نظر می رسد مسابقات و رویدادهای ورزشی بیشتری در Thunder Bay، Ont. در حال برگزاری است ، این فقط تصورات شما نیست.

جذب “گردشگری ورزشی” در حال تبدیل شدن به محرک اصلی بخش گردشگری این شهر است.

در این هفته ، شورایاران هزینه 15000 دلار برای پیشنهاد بازیهای زمستانی انتاریو را تصویب کردند. اگر نتیجه بدهد ، این شهر تأثیر اقتصادی 6 میلیون دلاری از آوردن 3،300 نفر به شهر را برای مدت کمتر از یک هفته تخمین می زند.

پاول په په مدیر گردشگری این شهر گفت: “این بخش عمده ای از استراتژی كلی گردشگری ما است ، و این چیزی است كه بخشی از استراتژی بلند مدت نیز هست.”

“حتی اگر ما در COVID هستیم ، و حتی اگر صنعت ما در حال حاضر نابود شده باشد ، ما می دانیم ، ما هنوز هم باید طولانی مدت کار کنیم.”

پپه گفت ، وقتی شهر قادر به سرگرمی در رویدادهای مهم باشد ، مشاغلی مانند هتل ها ، رستوران ها و سایر جاذبه های گردشگری پاداش می گیرند. بخش خدمات شهری در حال رشد است و یکی از مهمترین عوامل اقتصادی است.

وی گفت: “ما در مورد جهانگردی ورزشی با شهرهای دیگر رقابت می کنیم و می دانید که هر شهری جهانگردی ورزشی را در سطح متفاوتی دنبال کرده است. و من فکر می کنم ، شما می دانید ، ما یکی از شهرهای پرخاشگر به خصوص در سال های اخیر هستیم.” گفت

رویدادهایی مانند جام تلوس ، بازی های زمستانی المپیک ویژه کانادا و مسابقات قلب اسکاتی (که ممکن است به دلیل COVID-19 به تعویق بیفتد) همه مواردی هستند که از طریق استراتژی گردشگری ورزشی دنبال شده اند.

پپه گفت این شهر ثابت کرده است که داوطلبانی برای میزبانی رویدادها دارد ، در حالی که رشد تعداد اتاق های هتل و همچنین ارتباطات پرواز بهتر نیز این شهر را به مکانی مناسب تر برای میزبانی رویدادهای بزرگ تبدیل کرده است.

وی گفت ، بخشی از این چالش دنبال کردن رویدادهایی است که اندازه مناسبی برای شهر دارند و مواردی که در آن شهر از قبل امکانات مناسبی دارد.

گروه ورزش گردشگری کانادا ، که این شهر عضو آن است ، در زمان پیشنهاد مناقصه برای رویدادهای خاص ، به هدایت شهر در مسیر درست کمک می کند.

په په گفت: “داشتن سازمان های محلی ورزشی که از عهده مدیریت و مالکیت رویدادهای خاص خود برآیند نیز بسیار مهم است.”

“[It really takes] مشارکت جامعه با جوامع ورزشی محلی و سازمان های محلی ورزشی برای برگزاری رویدادها. بنابراین ، می دانید ، ما در آنجا خودمان به دنبال فرصت ها هستیم ، اما همچنین با گروه های محلی که می خواهند برای سازمان های خود رویدادهای ورزشی استانی و ملی برگزار کنند ، کار می کنیم. “

په په گفت که تمرکز شهر بر روی کنفرانس ها و بازار شرکت ها برای فصول شانه ادامه خواهد داشت ، که به گفته وی همچنین عامل اصلی گردشگری در شهر است.

وی گفت ، اگرچه بیشتر این رویدادها به دلیل COVID در حال تعلیق هستند ، اما باید چند سال دیگر تمرکز شود ، زیرا برنامه ریزان کنفرانس سالهای آینده را برنامه ریزی می کنند.

به عنوان مثال ، په په به معرفی كروزهای وایكینگ در سال 2022 اشاره كرد ، كه هفت ایستگاه در شهر ایجاد می كند ، مسافران سفرهای دریایی خود را در آنجا آغاز می كنند یا به پایان می رسانند.

پپه گفت ، این بیماری همه گیر همچنین شهر را مجبور کرده است تا در بازاریابی زمستانی خود تجدید نظر کند.

“من امیدوارم در میان مدت و بلند مدت نتایج و برخی تجارب جدید بازدید کننده ، رویدادهای جدید ، چیزهای جدید در طول سال در شهر ایجاد شود که ما را به هر دلیلی که باشد بازدیدکنندگان را به مقصدی دورتر و در طول سال تبدیل کنند.” دوباره برای شهر آمدن. “

پپه گفت ، این شهر ماه اوت شدیدی را برای اشغال هتل داشته است ، و یکی از بالاترین نرخ ها را در کل کانادا دارد. اگرچه ممکن است از متوسط ​​کمتر باشد ، او گفت که هتل قدرتمند نشان می دهد که مردم تمایل دارند حداقل در مقیاس داخلی بیرون بروند و امیدوار است که این کار در تمام زمستان ادامه داشته باشد.