جامعه کارمند محبوب فروشگاه مواد غذایی West Broadway را به خاطر می آورد که در اثر COVID-19 درگذشت

مشتریان و کارکنان یک فروشگاه مواد غذایی West Broadway در غم از دست دادن صندوقدار که بسیاری او را با نام می شناختند و در سفر خرید هفتگی خود منتظر دیدن بودند ، سوگ می خورند.

شرلی پیکا جمعه پس از چند هفته گذراندن در یک دستگاه تنفس در بخش مراقبت های ویژه در بیمارستان گریس پس از بیمار شدن با COVID-19 در نوامبر ، روز جمعه درگذشت.

“او [was] عزیزم ، او لبخندی داشت بسیار مسری ، روحیه گرم و محبت آمیز ، علاقه شخصی را به همه داشت و سخت کوش بود. “مشتری” شارلوت رامساران گفت.

“او بسیار نگران بود که شما چگونه کار می کنید ، خانواده شما چگونه است و او یک خنده مسری داشت و این باعث می شود روز شما خوب شود.”

شارلوت رامساران گفت که پیکا لبخند مسری دارد و همیشه از مشتریان درمورد وضعیت آنها س askال می کند. (هالی کاروک / سی بی سی)

پیرمرد 70 ساله بیش از یک دهه در غذای خیابان مریلند کار کرد و برای کسانی که در آنجا خرید می کردند چهره ای آشنا شد.

مدیر فروشگاه رمزی زید گفت که وی قبل از اینکه 12 یا 13 سال پیش برای وی کار کند ، سالها از طریق یکی از دوستان خانوادگی وی را می شناخت.

زید گفت: “او یک روز حاضر شد و گفت” من الان اینجا کار می کنم “و این پایان ماجرا بود.”

وی گفت: “او دوست همه ، مادربزرگ همه ، همه با اعتماد به نفس ، روانشناس است ، شما می توانید آنجا بنشینید و مشکلات خود را به او بگویید ، و او گوش می داد ، به شما مشاوره می داد.”

“گاهی اوقات توصیه ای را که او به شما داده دوست نداری ، اما او مستقیماً آن را به تو داده است.”

رمزی زید ، مدیر کل مریلند استریت فودفار می گوید پیکا “مادربزرگ همه” بود و توسط بسیاری از مشتریان شناخته شده بود. (هالی کاروک / سی بی سی)

زید گفت که کارمندان این فروشگاه هنوز از شوهرش در شوک هستند و مشتریان متوجه شده اند که او دیگر آنجا نیست.

وی گفت: “مشتریانی هستند که فقط برای دیدن او به اینجا می آیند.”

“آنها برای خرید چیزی در صف منتظر می مانند و سایر خطوط باز است و به سایر خطوط نمی روند زیرا آنها می خواهند با شرلی صحبت كنند.”

کاترین کاروترز ، مشتری دیرینه خود گفت که او با کارمند فروشگاه مواد غذایی پیوند برقرار کرده و این دو دوست قهوه دوست شده و با یکدیگر دیدار می کنند تا داستان های مربوط به نوه هایشان را به اشتراک بگذارند.

کاروترز گفت: “من نمی دانم برای مشاوره چه خواهم کرد ، از ته قلب او را از دست خواهم داد.”

خانواده کارت های هدیه پرستاران را جمع می کنند

زید گفت وقتی پیكا در بیمارستان بستری شد ، پسرش ، عروس و سه نوه نمی توانند وی را ملاقات كنند.

وی گفت: “آنها دلشان شکسته بود.”

پسر پیکا گفت دخترانش تصمیم گرفتند کارتهای هدیه و یادداشتهای تشکر دستی را برای ابراز قدردانی از کارکنان مراقبت از مادربزرگشان جمع کنند.

آنها یک حساب اینستاگرام ایجاد کردند تا آنچه را که انجام می دادند به اشتراک بگذارند و آن را پروژه مهربانی نامیدند.

فقط در طی چند هفته آنها هزاران دلار کارت هدیه رستوران و صدها کارت تشکر جمع آوری کرده اند.

‘She’s going to miss’

پسر زید و پیکا می گویند که آنها نمی دانند که در کجا به COVID-19 مبتلا شده است اما اعتقاد ندارند که او این کار را در محل کار خود انجام داده زیرا قبل از آزمایش مثبت دو هفته در آنجا نبود. هیچ کس دیگری در فروشگاه بیمار نمی شود.

کاروترز گفت که او می خواست در این مدت خانواده پیکا احساس حمایت کنند و می داند که از دست دادن او خلا در جامعه باقی خواهد ماند.

“من می خواهم به [her] خانواده چقدر دلمان برای او در اینجا تنگ خواهد شد ، با آنچه از دست می دهند مقایسه نمی شود ، اما … ما دوست داریم آنها را در این زمان سخت ببینیم. “

کاترین کاروترز پیکا را از زمان شروع کار در فروشگاه مواد غذایی West Broadway می شناسد ، این دو ساله در طول سال با یکدیگر دوست شده بودند تا قهوه را جبران کنند. (هالی کاروک / سی بی سی)