ثبت 494 مورد جدید COVID-19 ، 10 مرگ در مانیتوبا در روز یکشنبه

مانیتوبا رکورد بیشتر موارد جدید COVID-19 را در یک روز در روز یکشنبه شکست ، زیرا استان اعلام کرد که 494 نفر دیگر از نظر آزمایش مثبت بوده اند.

این به روزرسانی کمی بیشتر از دو هفته پس از ارسال بیشترین موارد جدید در استان رخ داده است – 480 مورد در 30 اکتبر.

این استان در یک خبرنامه اعلام کرد که اکنون 10 نفر دیگر در مانیتوبا به دلیل COVID-19 جان خود را از دست داده اند.

این آمار شامل هفت نفر است که به شیوع در خانه مراقبت طولانی مدت Maples در وینیپگ مرتبط هستند و پس از آن گزارش می شود که مانیتوبا گزارش داد که در روز شنبه 15 مرگ در یک روز رکورد زده است ، که بیشتر آنها نیز به شیوع در خانه مراقبت طولانی مدت Maples مرتبط بوده است. .

خانه مراقبت در شمال وینیپگ به مکان مرگبارترین شیوع COVID-19 در استان تبدیل شده است و در حال حاضر موضوع تحقیق مستقل است.

به گفته Revera ، شرکت انتفاعی که سایت را اداره می کند ، حداقل 32 نفر از ساکنان آنجا در طی شیوع بیماری جان خود را از دست داده اند.

در این خبر آمده است ، ساكنی كه مرگ آنها روز یكشنبه اعلام شد چهار مرد (دو نفر در 80 و دو نفر در 90) و سه زن (یك در 80 و دو نفر در 90) بودند.

ماه نوامبر با ثبت 93 مرگ توسط استان تاکنون ، مرگبارترین ماه در مانیتوبا از ابتدای شیوع همه گیر تبدیل شده است. (Caitlyn Gowriluk / CBC)

قربانیان دیگر اعلام شده روز یکشنبه زنی در حدود 80 سالگی از منطقه بهداشتی وینیپگ است ، مردی در سن 100 سالگی که با مجموعه ای از پرونده ها در مرکز زندگی مسکونی بازنشستگی رودخانه سن در وینیپگ و زنی در 70 سالگی از منطقه بهداشت جنوبی ارتباط دارد. ، گفت:

در این خبر آمده است که مرگ های اعلام شده در روز یکشنبه بین 3 تا 14 نوامبر اتفاق افتاده است و فقط اکنون توسط استان گزارش رسمی می شود. در حال حاضر 162 نفر در مانیتوبا پس از ابتلا به COVID-19 جان خود را از دست داده اند.

در این بخش ، 220 نفر در این بیمارستان بستری شده اند ، از جمله 41 نفر در مراقبت های ویژه – رکورد جدید دیگر ، و جهش از 34 روز در سه روز گذشته.

در حالی که تعداد کل بستری در بیمارستان از 228 در آخر هفته کمی به 220 کاهش یافته است ، اکنون یکشنبه 41 بیمار مبتلا به COVID-19 در بخش مراقبت های ویژه هستند ، در حالی که 34 نفر در روز شنبه بودند. (Caitlyn Gowriluk / CBC)

در این گزارش آمده است که میزان مثبت بودن آزمون پنج روزه – میانگین غلظت آزمایش های COVID-19 که مثبت هستند – در مانیتوبا 12.4 درصد و در وینیپگ 13.1 درصد باقی مانده است.

طبق گزارش منتشر شده ، بیشتر موارد جدید یکشنبه – 266 مورد در منطقه بهداشتی وینیپگ است ، در حالی که 136 مورد دیگر در منطقه بهداشت جنوبی است.

در این گزارش آمده است: موارد جدید باقیمانده در سراسر منطقه بهداشت کوه Prairie (34) ، منطقه بهداشت شمال (30) و منطقه بهداشت Interlake-Eastern (28) پخش شده است.

شیوع در است. خانه مراقبت آن

شیوع COVID-19 در خانه مراقبت شخصی ویلا یوویل در است. آن در این گزارش آمده است که سایت به سطح قرمز حساس سیستم پاسخ همه گیر استان منتقل شده است.

در همین حال ، شیوع در لژ Golden Centennial Lodge در وینیپگ اکنون به طور رسمی پایان یافته است.

قرار گرفتن در معرض احتمالی COVID-19 برای هر منطقه در وب سایت استان ذکر شده است.

در این گزارش آمده است: هم اکنون 10،947 مورد COVID-19 در مانیتوبا کشف شده است.

در مجموع 4070 مورد از این بیماری بهبود یافته اند ، در حالی که 6،715 مورد هنوز از نظر فنی فعال تلقی می شوند – اگر چه دکتر برنت روسین ، مدیر ارشد بهداشت عمومی استان ، روز پنجشنبه گفت که این تعداد به دلیل عقب ماندگی ورود داده ها کج است و احتمالاً در 3،163 در زمان.

روز شنبه ، بیش از 100 نفر در اعتراض به محدودیت COVID-19 در اشتاینباخ تجمع کردند. تا اواسط بعد از ظهر ، مقامات استانی محیط زیست و بهداشت شروع به توزیع جریمه برای برخی از افراد شرکت کننده در راهپیمایی کردند ، در حالی که معترضین دیگر فریاد فحاشی برای افسران را سر دادند.

از جمله کسانی که به دلیل شکستن یک دستور بهداشت عمومی برای محدود کردن اجتماعات به 5 نفر در مانیتوبا جریمه شدند ، لوئیس ویس ، نماینده منتخب برای شهرداری روستایی همسایه لا بروکری بود.

در این گزارش آمده است که روز شنبه 2715 آزمایش COVID-19 در سراسر منیتوبا انجام شده است که تعداد آزمایشات انجام شده از اوایل فوریه را به 309،794 رسانده است.

روز یکشنبه با اضافه شدن 494 مورد جدید بیشترین موارد اعلام شده تا به امروز بوده است. (Caitlyn Gowriluk / CBC)