تندر بی برای برگزاری بازی های زمستانی 2024 انتاریو پیشنهاد مناقصه می دهد

اداره شهر روز سه شنبه گفت ، اقتصاد شهر خلیج تندر خلیج بیش از 6 میلیون دلار افزایش خواهد یافت ، اگر تلاش وی برای میزبانی بازی های زمستانی 2024 انتاریو موفقیت آمیز باشد.

شورا روز دوشنبه رأی داد که در صورت انتخاب شهر به عنوان میزبان ، پیشنهاد 3،000 جوان ورزشکار و معلولین بهمراه مربیان و مدیران تیمها را برای رقابت چند روزه به Thunder Bay به رقابت پیشنهاد دهد. توسط استان

پاول بورك ، ناظر توسعه ورزش و اجتماع در شهر ، گفت: “این بازی ها” واقعاً یك تأثیر اقتصادی بزرگ برای هتل های محلی ، سازمان های محلی ورزشی و مشاغل مختلف در شهر است. “

“این واقعا به بهبود اقتصادی از COVID-19 کمک می کند.”

پیشنهاد به 8 ژانویه 2021 منتقل می شود و سپس بازرسی از محل انجام می شود.

بورک اظهار داشت: در مورد 25 مکان ورزشی که بازیهای زمستانی انتاریو شامل آنها می شود ، این شهر از آمادگی خوبی برخوردار است.

وی گفت: “ما تقریباً همه مکانهایی را که برای بازی ها مورد نیاز است ، داریم و به حدود 18 مکان مختلف نیاز خواهیم داشت.” وی افزود: “تنها نوسازی هایی كه ممكن است انجام شود ، درصورتی كه كاملاً خوب به آنها نگاهی بیندازیم ، وجود ورزشكاران دارای معلولیت جسمی است ، بنابراین ممكن است لازم باشد برخی از ساختمانها را از نظر قابلیت دسترسی بهبود بخشیم.”

این ورزش ها شامل اسکی در سراشیبی و کراس کانتری و اسنوبورد و همچنین تعدادی از مسابقات داخل سالن مانند کرلینگ ، بدمینتون ، بولینگ ، وزنه برداری ، بسکتبال با ویلچر و هاکی است.

بورک گفت که تهیه پیشنهاد حدود 15000 دلار هزینه در بر خواهد داشت و این شهر توافق کرده است كه 250،000 دلار را كه بین بودجه های 2023 و 2024 تقسیم می شود و همچنین 50،000 دلار حمایت غیرعادی از طریق مواردی مانند هزینه های معاف كنار بگذارد.

علاوه بر این ، دولت انتاریو 900000 دلار و 100000 دلار بیشتر برای تأمین هرگونه کسری بودجه به شهر میزبان اعطا می کند.

پیش بینی می شود هزینه های باقیمانده از طریق راه هایی مانند حمایت مالی و جمع آوری کمک های محلی ، گزارش به ایالت های شورا ، تأمین شود.

انتظار می رود این استان در مارس یا آوریل سال 2021 پیشنهاد دهنده موفق را اعلام کند.

این شهر آخرین بار در سال 1974 میزبان بازی های زمستانی انتاریو بود.