تعمیرات آسانسور توسط تکنیسین های حرفه ای

تکنسین های مسئول تعمیر آسانسور از سطح بالایی علم تخصصی منتفع میباشند و با مهارت خویش میتوانند تلاش مطلوب بالا بر را مهیا نمایند. هر چند ماه یکبار بایستی دستگاه توسط سرویسکاران خدمت گردد و آحاد قطعات آن آیتم پژوهش قرار گیرد تا در‌حالتی که قطعه ای در حالا فرسایش و پوسیدگی میباشد تشخیص داده خواهد شد و تعمیر یا این که ردوبدل بر روی آن صورت پذیرد. اولی موردی که سبب وخیم شدن فلکه گیربکس در موتور بالا بر می گردد تراز نبودن موتور میباشد. در حالتی‌که موتور را به نحو درست تراز نمائید تا حد متعددی حاذق خواهید بود از فساد فلکه اساسی خودداری نمایید.

بده بستان این قطعه به بی صدا کردن موقت بالا بر شما نیاز دارا است، تا دارای تخصص خدمت و محافظت بالا بر بتواند تعمیرات را جاری ساختن دهد. البته این دستگاه‌ها نیاز به تعمیر و مراقبت مداوم دارا هستند تا از بروز فساد بالا بر پرهیز کرد. در‌ صورتی‌که یک بخش از بالا بر در گیر خلل گردد، آحاد بالا بر می تواند متوقف خواهد شد. در این صورت مسافران ممکن میباشد در درون به دام بیفتند، و حتی‌د‌ر برخی مشاغل که در ساختمان‌های بلند می باشند، مشکل ساخت و ساز، و به آن ها ضرر و زیان مالی وارد خواهد شد. فرقی نمی‌نماید آسانسوری که از آن به کار گیری میکنید، چه برندی و تشکیل داد کجا باشد. رفع فساد به موقع تعمیر آسانسور می تواند شمارا از مخارج بالای تعمیرات بالا بر در بعدی بدور نگه دارا است.

تعمیرات و سرویس آسانسور

تکنسین هایی که برای تعمیرات و محافظت بالابر با موسسه ها همیاری می نمایند کسانی میباشند که در‌این حوزه، علم، تجارب و مهارت دارا هستند. یکی‌از عواملی که سبب فساد بالابر می‌گردد همین فرسودگی طناب های فولادی یا این که سیم بکسل میباشد. در صورتیکه چه فن های فولادی بسیار مقاوم می باشند ولی در معرض کشیدگی و خوردگی قرار دارا هستند؛ به گذر زمان مجال این تاثیرات مشاهده می ‌گردد و در‌حالتی که تعمیرات آسانسور  را ایفا ندهید، ایمنی کوشش آن به خطر می ‌افتد. طناب های فولادی به صورت بدون واسطه با ترمز بالا بر و موتور بالابر درخصوص می‌باشند.

در روند تعمیر موتور بالابر، تشخیص انگیزه فساد و هم اینگونه قطعه مصدوم، از التفات بسزایی شامل است. به طبع تجارب کارشناسان فنی درین حوزه میتواند از موثرترین موضوعات به مراد اعمال تعمیرات درست و بی نقص به شمار آید. هزینه تعمیر موتور بالابر سالانه با دقت به تغییر‌و تحول نرخ در‌این ارتباط، با نوساناتی هم پا می‌شود. ولی نکته مهمی که می شود به آن اشاره نمود، تفاوت بارز ارزش های معین گردیده بین بالابر های خانگی، تجاری، شرکتی و فروشگاهی میباشد. در شرکت های و مراکزی به طور تخصصی به اشخاص کیفیت تعمیر موتور بالا بر فراگیری داده می‌شود که به طور بدون واسطه وارد بازار عمل می‌شوند. کابین، موتور، کابل ها و … را می قدرت قسمت های تشکیل دهنده بالابر دانست که مهمترین نصیب آن موتور میباشد که نقشی اصلی در بازده فعالیت بالابر اعمال می نماید.

در سود سعی موتور بالا بر و مکانیزم تعمیر آسانسور با اشتباهات فنی مواجه سازد. فلکه مهم بالابر و فلکه هرزگرد بالا بر می بایست به طور به طور کاملً ظریف روبروی هم و در یک راستا نصب شوند. استعمال از این موتور سبب کاهش لرزش کابین آسانسورو تکان قابل انعطاف آن در طی مسیر جنبش می گردد. و خدمت بالا بر میتواند نقشی اصلی در حین قدمت این قطعه داشته باشد. وجود بالا بر در منزل ها بیشتراز پیش گزینه اعتنا قرار گرفته ، از همین رو برای رقابت در‌این بازار می بایست شایسته ترین سرویس ها را به مشتریان رساند تا رسالت کاری اثبات خواهد شد . استعمال از قطعات بی چگونگی و نامناسب یک کدام از دیگر از دلایل فساد های مداوم آن میباشد .

این تحقیق می‌تواند اشکالات متداول مانند ولتاژ نادر یا این که زیاد از حد و یا این که انتقال فازها یا این که نبودن یک فاز در برق سه فاز را معلوم نماید. برای مثال، ترموگرافی مادون قرمز رنگ، نوسانات شدید دما را اندازه گیری می نماید و به شناسایی ایرادات احتمالی پیش از فساد سیستم لوکس شما یاری خواهد کرد. فیوزهای داغ با استعمال از فناوری مادون قرمز‌رنگ بسیار شل خیس چشم می گردند. برای تشخیص فساد موتور بالابر، به لرزش های داخل کابین بالا بر دقت نمائید. در‌صورتی‌که لرزش ها هنگامی صورت می‌دهد که کابین در هم اکنون تکان میباشد علامت دهنده این میباشد که بلبرینگ ها و حلزونی های باطن گیربکس در گیر نقص‌ گردیده اند و نمی تواند کوشش صحیحی داشته باشند.

با فشردن دکمه \”گشودن درب\” آغاز فرمایید و مشاهده کنید آیا فعالیت می‌نماید یا این که نه. آیا تا به حالا در بالابر گرفتار گردیده‌اید؟ به هر حالا در صورتیکه گوشی شما آنت می دهد، با رئیس ساختمان یا این که حریق آدرس تماس حاصل نمایید. به دنبال به برخی از اقداماتی که مورد نیاز میباشد هنگام فساد بالا بر و گرفتار شدن در آن ایفا دهید، اشاره خوا‌هیم کرد. در شرایطی که بلبرینگ وا رفته شد، ممکن میباشد مایحتاج باشد مجموع موتور را مجدد نصب نمائید. این قطعه اذن می دهد تا موتور سوای تولید اصطکاک یا این که تلف کردن انرژی، به عمل خویش ادامه دهد. گشوده و بسته نشدن درب‌ها، ایست بالا بر فی مابین طبقات و غیره به عنوان مثال مواقعی میباشد که باعث به از فعالیت افتادن بالا بر می گردد.

به خواسته دریافت گواهینامه استاندارد ایمنی آسانسورها مایحتاج میباشد در مرحله اولیه بالا بر ذکر شده به وسیله کمپانی پیاده سازی و مونتاژ بالا بر در سامانه رئیس تحقیق آسانسورها نام نویسی شود. در مرحله آن‌گاه، بوسیله کمپانی پژوهش دارنده صلاحیت اداره تمام استاندارد طهران پژوهش شود و بعد از رفع نواقص، گواهینامه پژوهش صادر، آن گاه تائیدیه گواهینامه ایمنی بالا بر بوسیله اداره تمام استاندارد استان طهران صادر شود. اکثری از مدیران ساختمان با موسسات آسانسوری دارای اعتبار قراردادی به عنوان تفاهم نامه خدمت و مراقبت بالابر انعقاد می کنند.

ولی در شرایطی‌که به‌ اندیشه مدیر جیب ساختمان و کاهش هزینه خدمت بالا بر می‌باشید، بد وجود ندارد که به دریافت کردن خدمت سرویس ها روتین از موسسات خدمت و مراقبت بالا بر تصور کنید و نرخ خدمت بالابر 1400 را مد حیث قرار بدهید. به دلیل آن که مدام می‌ گویند پیشگیری معدود‌ هزینه ‌خیس و شل‌ خیس از معالجه و تعمیر میباشد. در دستور کار طریق تعمیر آسانسور به مفاد اساسی و جزئیات اشاره گردیده‌است. برای مثالً شما به امکانات مهم نظیر تابلو برق بالا بر، کابین بالا بر، سیستم برق، طناب های بالابر، کابل ها و موتور بالابر بایستی دقت نمائید. هرمورد از این امکانات اساسی به تنهایی از بخش ‌های خرد تری تشکیل‌شده میباشد که آنان هم نیاز به تعمیرات پیدا می‌نمایند. از آنجایی که طریق تعمیرآسانسور که از روش کمپانی ‌های متفاوت ارائه می‌شود تشابه متعددی به یکدیگر داراست، درپی این بخش به مهم‌ترین اصول برای تعمیرات بالا بر اشاره میکنیم.

اگر که فشار بر روی یک سیم بکسل از سیم بکسل های دیگر بیشتر باشد. درین مرحله کارشناسان بلبرینگ ها و حلزونی درون گیربکس را که ممکن میباشد در گیر ایراد گردیده باشند، تحقیق می نمایند. در میهن ما استعمال از موتور های گیربکسی و موتور گیرلس بیشتر است. استعمال از موتور گیرلس در ساختمان های لبریز ترافیک و اداری بسیار مطلوب و مقرون به صرفه میباشد. گیربکس مانند یک واسطه در میان منبع اقتدار و مصرف کننده برای برقراری انعطاف پذیری کار می نماید. پارس ایمن بالا بر با رعایت کلیه پروتکل های فنی و تخصصی اجرا می‌گیرد.

در‌حالتی که متوجه شدید کابین تعمیر آسانسور  ناهموار میباشد، ممکن میباشد غلاف‌های شما فرسوده گردیده باشند. در‌صورتی‌که در طی جنبش ماشین متوجه حرکت ناگهانی شدید، ممکن میباشد سیم بکسل‌ها از مکان خویش در آمده باشند. با یک کارشناس خدمت و مراقبت بالا بر تماس حاصل نمایید، که بتواند درایو شمارا مستقیماً روی موتور تهیه نماید. بالابر به واسطه بالا و ذیل های بیشمار در زمان سال در گیر فرسودگی قطعات می‌شود.

گاهی در تعمیرات موتور گیربکس بالا بر نیاز میباشد که فلکه مهم گیربکس را نظارت کرد. وظیفه موتور بالا بر ارائه نیروی محرکه مایحتاج برای تکان عمودی کابین بالا بر میباشد.از موردها اساسی جابجایی موتور بالابر گنجایش کابین بالا بر و ارتفاع مسیر تکان آن است. با دقت به حرفه ای بودن مجموعه و همینطور تجارب آنها همگی سرویس ها ارائه‌گردیده ازجمله تشخیص سریع خلل و همینطور تعمیرات موتورآسانسور در سریع‌ترین مجال ممکن جاری ساختن‌گردیده و در کمترین فرصت تحویل شکل می گیرد.

تعمیر آسانسور و رفع مشکلات مربوط به بالا بر

تکان و جابه جایی کابین تعمیر آسانسور و فریم وزنه تعادل با به کار گیری از سیم بکسل ایفا میگیرد. مدیران و به کارگیری کنندگان از بالا بر نقش اصلی در پیشگیری و تعمیر موتور بالابر اجرا می کنند. عدم یکنواختی و انطباق کشش طناب های فولادی در فلکه مهم موتور نیز سبب ساز ساخت فساد در فلکه اساسی موتور میشود. در حالتی که موتور آسانسوری مبتلا نقص و اختلال گردد عالی میباشد بوسیله اشخاص با تجربه و کارشناس تعمیر خواهد شد چون بسیار حساس بوده و هرگونه نادرست در تعمیر آن منجر بروز خسارات جبران ناپذیری می گردد.

امروزه تعمیر آسانسور نقش اساسی و ویژه ای در ساختمان ها و سوئیت های بلند و دارنده پله های زیاد، دارا‌هستند. این وسیله پر کاربرد سال هاست در سراسر دنیا آیتم به کار گیری و استقبال شدیدی قرار گرفته و از آن برای راحتی بیشتر در هنگام رفت و آمد و بالا و زیر رفتن در ساختمان ها استعمال می‌گردد. امروزه آسانسورها مکان استعمال از پله‌ها را گرفته اند و مگر در موردها فساد بالا بر کسی از پله به کار گیری نمیکند