بیمارستان Steinbach در پاسخ به افزایش موارد COVID-19 کارمندان خود را مجدداً منصوب می کند

کارمندان مراقبت های بهداشتی در مرکز بهداشت منطقه ای بتسدا در استینباخ ، من. ، برای کمک به درمان بیماران در اورژانس ، از جمله مبتلایان به COVID-19 ، دوباره منصوب می شوند ، زیرا 93 مورد دیگر بیماری در روز چهارشنبه در منطقه بهداشت جنوبی اعلام شد ، که شامل اشتاینباخ است.

این هدف به منظور حل و فصل مسائل کارمندی مداوم است ، پس از آنکه کارکنان مراقبت های بهداشتی بتسدا هفته گذشته گفتند که بیمارستان در برابر افزایش بیمارانی که آزمایش COVID-19 آنها مثبت است ، به شدت به کمک احتیاج دارد.

لانت سیراگوسا ، رئیس پرستاری مشترک بهداشت مانیتوبا ، روز چهارشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: “هنوز چالش های مربوط به کارکنان وجود دارد ، اما در آخر هفته بهبود یافته است.”

“این به خاطر تغییر کارمندان سایر مناطق ، از جمله کارکنان جراحی بتسدا است که دوباره اعزام شده اند.”

وی می گوید که منطقه جنوب بهداشت گزارش می دهد كه حجم پایدارتری از بیماران نیز به بخش اورژانس مراجعه می كنند.

سیراگوسا گفت: “در حالی که جریان بیماران همچنان چالش های خود را دارد ، اما حمایت سایر بیمارستان های مناطق اطراف آن در South Health-Santé Sud بسیار مفید بوده است ، بنابراین از همه کسانی که به این تماس توجه کردند ، تشکر می کنم.”

“آنها به صورت محلی مدیریت می کنند ، و هر زمان که ممکن باشد ، هر زمان که به تیم های بالینی و سایر امکانات در سراسر استان نیاز داشته باشند ، ما در صورت لزوم به آنها کمک و پشتیبانی خواهیم کرد.”

هفته گذشته کارکنان بهداشت در Steinbach گزارش دادند که در برخی موارد ، آنها مجبور بودند بیماران با ثبات تری را که در پارکینگ بیمارستان منتظر هستند با اتومبیل خود ترجیح دهند ، در حالی که کسانی که به مراقبت بیشتری احتیاج داشتند مجبور بودند در خلیج آمبولانس با امدادگران بمانند.

جمعه گذشته ، كامرون فريزن ، وزير بهداشت مانیتوبا ، اوضاع در بتسدا را “نگران كننده” خواند و گفت كه اوایل بعد از ظهر از او مطلع شده اند كه برخی از بیماران ساعت ها در انتظار گرفتن تخت های ER هستند.

فضای لازم برای بیماران چیزی است که سیراگوسا می گوید این استان روی آن کار می کند.

وی گفت: “سیستم مراقبت های بهداشتی ما همچنان ادامه می یابد تا پاسخگوی نیازهای بیشتر در بیمارستان های مربوط به COVID باشد.”

بالغ بر 249 نفر از روز چهارشنبه با COVID-19 در بیمارستان بستری هستند.

در سراسر استان ، هم اکنون 102 تخت مراقبت ویژه وجود دارد که 88 تختخواب در حال حاضر مورد استفاده قرار می گیرند.

علاوه بر این ، اکنون 40 نفر با COVID-19 تحت مراقبت های ویژه هستند – تقریباً نیمی از کل افراد تحت مراقبت های ویژه در استان. سی و هشت نفر از 77 بیمار فعلی در دستگاه های تهویه ، COVID مثبت هستند.

سیراگوسا گفت ، کارکنان در سراسر استان که به طور معمول در جراحی و سایر بخشها کار می کنند به واحدهای پزشکی اعزام می شوند تا از موارد COVID-19 در بیمارستان ها کمک کنند.

وی گفت: “این کار برای کارکنان ما مخل است. برای سایر بیماران ما نیز واقعاً مخل است.”