بیمارستان منطقه ای تندر بی با افزایش تعداد پرونده های COVID-19 ، بازدیدکنندگان را محدود می کند

بیمارستان منطقه ای تندر بی در حال افزایش محدودیت های بازدیدکنندگان است زیرا تعداد موارد COVID-19 در منطقه افزایش یافته است.

از روز چهارشنبه ، مرکز علوم بهداشتی منطقه ای تندر خلیج گفته است که بازدیدکنندگان از این مرکز به مدت 12 ساعت در روز فقط به همکاران مراقبت های ضروری محدود می شوند.

واحد بهداشت منطقه تندر بی 23 مورد جدید از COVID-19 را در طی پنج روز از اواخر هفته گذشته تا سه شنبه گزارش کرده است.

دکتر استوارت کندی ، مدیر حوادث بیمارستان گفت که او بسیار نگران افزایش سریع موارد است.

کندی در به روزرسانی ویدیویی روز سه شنبه که توسط بیمارستان ارسال شد ، گفت: “هفته گذشته در این زمان ما اساساً صفر داشتیم ، اکنون 23 داریم.”

“این شیوع در جامعه را نشان می دهد. هنگامی که شیوع افزایش می یابد ، این بدان معناست که COVID-19 بیشتری در جامعه وجود دارد و ما باید اقدامات احتیاطی بیشتری را انجام دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که از بیماران خود محافظت می کنیم ، و کارکنان و کارکنان متخصص ما در اینجا در بیمارستان.

تعریف شرکای مراقبت های ضروری شامل افرادی است که به بیمار زیر 18 سال مراجعه می کنند ، بیمارانی که تحت عمل جراحی هستند ، بیماران در بخش مراقبت ویژه ، بیمارانی با مشکلات شناختی ، رفتاری ، بهداشت روانی یا ارتباطی یا بیمارانی که می توانند در طی این مدت بمیرند 72 ساعت آینده

مقامات بیمارستان گفتند که تغییر در سیاست ویزیت تاثیری در برنامه ها و خدمات بالینی این مرکز ندارد ، با ادامه جراحی ها ، اقدامات تشخیصی و خدمات سرپایی در سطح فعلی.

کندی گفت ، در زمان اعلام این خبر ، هیچ بیماری با COVID-19 بستری در بیمارستان وجود ندارد.