به مستاجرین به دلیل نقص در ساختمان منیتوبا جنوبی 1 هفته فرصت داده شد تا خانه های جدید پیدا کنند

به بیش از ده ها نفر گفته شده است که باید در یک هفته سوئیت های خود را در یک ساختمان آپارتمانی در جنوب منیتوبا ترک کنند زیرا شهرداری روستایی می گوید امنیت آنها در خطر است.

RM Montcalm آخر این هفته اخطاریه ای را به مستاجرین در خیابان کارون 144 در سنت ژان باپتیست، Man. ارسال کرد مبنی بر اینکه Manitoba Hydro در 5 مه ساعت 1 بعد از ظهر برق را قطع می کند زیرا چندین دستور برای مجبور کردن مالک ساختمان به تعمیرات و تعمیرات انجام می شود. قوانین ساختمان رعایت نشده است. سنت ژان باپتیست در 70 کیلومتری جنوب وینیپگ قرار دارد.

مستاجران 15 سوئیت که در حال حاضر اشغال شده اند باید در آن زمان مکان های جدیدی برای زندگی پیدا کنند، از جمله استیو لاکاتوس، شریک زندگی او و سه فرزند.

لاکاتوش، گفت: “ما تا جمعه فرصت داریم و هنوز جایی نداریم… آنها باید هزینه های جابجایی ما را بپردازند. چرا باید ما را وقتی بی دلیل و در مدت کوتاهی با بچه ها بیرون می کنند.” تا شهریور ماه اجاره دارد.

او نگران پیدا کردن یک آپارتمان سه خوابه در یک هفته است.

لاکاتوش گفت: “من به همه اهمیت می دهم. می ترسم همه جایی پیدا کنند، اما صادقانه بگویم، آنها راحت تر از ما پیدا خواهند کرد.”

بازرسی ایمنی آتش نشانی کاستی ها را نام می برد

طبق نامه‌ای به تاریخ 27 آوریل که توسط رئیس اداری RM امضا شد، به مالک ساختمان، ادوارد هایدبرشت، گفته شد که ساختمان او برای محافظت در برابر آتش یا خطر آتش‌سوزی به درستی نگهداری نمی‌شود، که بیش از حد اشغال است و بدون مجوزهای مناسب تغییر کرده است. افسر

بر اساس گزارش بازرسی ایمنی آتش نشانی مورخ 18 آوریل، 40 نقص وجود دارد که مستاجران را در معرض خطر قرار می دهد، از جمله سیستم اعلام حریق قدیمی، عدم وجود آشکارسازهای دود و مونوکسید کربن کافی، جداسازی آتش نادرست بین سوئیت ها و مواد قابل احتراق که به طور نامناسب ذخیره شده اند.

عکسی از یک ساختمان تاریخی در سنت ژان باپتیست، مرد.  خیابان کارون 144.
ساختمان در سنت ژان باپتیست، مرد. به دلیل مسائل ایمنی تخلیه می شود. (جوآن رابرتز/سی بی سی)

هایدبرشت به سی‌بی‌سی نیوز گفت که این ساختمان را از 9 واحد به 18 واحد تبدیل کرده و سپس برای این کار درخواست مجوز کرد. شورای RM درخواست را بر اساس نگرانی‌های ایمنی رد کرد و به مالک دستور داده شد سوئیت‌ها را بازگرداند، که این اتفاق نیفتاد.

این اطلاعیه که توسط ریو پل گیلمور و شورا امضا شده است، نشان می‌دهد که بازرسی‌هایی در چند ماه گذشته انجام شده است و چندین بار به مالک گفته شده است که به دستورات مختلف پایبند باشد.

در نامه خطاب به ساکنان آمده است: «همه این دستورات و تذکرات رعایت نشد.

“این تصمیم عجولانه گرفته نشد… این تصمیم برای اطمینان از ایمنی ساکنان و جامعه سنت ژان باپتیست گرفته شد.”

هایدبرشت می‌گوید که مجوزی را از منطقه برنامه‌ریزی MSTW دریافت کرده است که به CBC News نشان داد و گفت که این مجوز را سال گذشته دریافت کرده است.

هایدبرشت گفت: “همه در این شهر از نوسازی آگاه هستند. من بیش از یک سال این بازسازی را انجام دادم و هیچ کس به من نمی گوید که کار اشتباهی انجام داده ام یا این کار ایمن نیست.”

او گفت که 99 درصد از مشکلات را برطرف کرده است، اما در مورد اینکه چه چیزی ایمن نیست سردرگم است.

“بیرون در خیابان”

یکی دیگر از ساکنان آدونیس دوبوآ، هایدبرشت را یک “تشویق” خواند که هشدارهای RM را جدی نگرفت.

دوبوآ روز یکشنبه در مصاحبه ای گفت: “نمی توانم به شما بگویم که او چند بار گفت: “این خانه من است. من می توانم هر کاری بخواهم انجام دهم.”

زمانی که شهرداری شروع به ایجاد مشکل برای او با دستورات توقف کار کرد، او فقط آخر هفته ها شروع به کار کرد تا بداند هیچ بازرسی در دسترس نخواهد بود که بیایند و کار را ببینند.

دوبوا گفت که او قبلاً قصد نقل مکان کرده بود و خوش شانس بود که مکانی را پیدا کرد، اما برای مستاجرانی که اکنون در تلاش برای یافتن خانه هستند احساس بدی دارد.

دوبوآ گفت: “این مردم بیچاره، می دانید، هفته آینده در خیابان هستند.”

مردی صحافی با پروانه ساختمانی نارنجی روشن در دست دارد که روی آن نوشته شده است
مالک ساختمان ادوارد هایدبرشت مجوزی را که در سال 2022 از ناحیه برنامه ریزی MSTW برای “بهبود تجاری” دریافت کرده است را نشان می دهد. (والتر برنال/سی بی سی)

این اخطار به جدول زمانی کوتاه می‌پردازد و می‌نویسد: “RM of Montcalm Council می‌داند که بسته شدن یا احتمال بسته شدن قبل از جمعه، 28 آوریل 2023 توسط مالک به ساکنان منتقل نشده است، و ما سختی‌هایی را که این امر ایجاد می‌کند درک می‌کنیم.”

ریو پل گیلمور حاضر به مصاحبه نشد.

هایدبرشت گفت که پیشنهاد پرداخت هزینه های جابجایی مستاجرانش را نخواهد داد و گفت که پول لازم برای انجام این کار را ندارد.