به روزرسانی COVID-19 پس از بستری شدن در آخر هفته به بالاترین سطح رسید

دکتر برنت روسین ، رئیس ارشد بهداشت عمومی استان و لانت سیراگوسا ، رئیس پرستاری مشترک بهداشت ، آخرین بروزرسانی را در مورد COVID-19 در ساعت 12:30 بعد از ظهر روز دوشنبه انجام خواهند داد ، زیرا صدها مورد جدید همچنان در مانیتوبا گزارش می شوند.

CBC News کنفرانس خبری را در اینجا و در CBC Gem ، Twitter و Facebook به صورت مستقیم پخش خواهد کرد.

با گذشت بیش از یک هفته از شدیدترین محدودیت های همه گیر ، Manitobans همچنان مراقب کاهش تعداد پرونده ها و سایر علائمی است که نشان می دهد اقدامات بهداشت عمومی تأثیر مطلوبی داشته است.

مقامات بهداشتی روز شنبه اعلام کردند که یک پسر زیر 10 سال جوانترین فردی است که در اثر بیماری COVID-19 در مانیتوبا جان خود را از دست داده است. بستری شدن در بیمارستان به دلیل ویروس روز یکشنبه رکورد جدیدی را شکست ، زیرا این استان همچنان به صدها مورد جدید به کل خود اضافه می کند.

دو کلیسای مانیتوبا ، کلیسای خدا و کلیسای اسپرینگز ، تعطیلات آخر هفته را بر خلاف دستورات بهداشت عمومی برگزار کردند که در آن پنج نفر جمع شدند و دستور داد خدمات مذهبی به صورت آنلاین حرکت کنند.

معلمان بخش مدرسه وینیپگ روز سه شنبه هزاران دانش آموز را از طریق یک تمرین در کلاس ، شبیه سازی می کنند که اگر کل سیستم مدرسه ناگهان مجبور شود از راه دور یاد بگیرد ، می تواند شبیه سازی کند.