بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران

اگر میخواهید این آموزشها را فرا بگیرید، بهتر است اصولی و با فرد مطمئن آموزش ببینید، زیرا یک حرکت اشتباه باعث آسیبهای جبران ناپذیری به موبایل میشود. مدارکی که سازمان فنی حرفهای به کارآموزان خود بعد از گذراندن دورهها عطا میکند شامل مدارک رسمی ، مدارک مورد تایید ( این مدرک توسط آموزشگاههایی که زیر نظر سازمان فنی حرفهای فعالیت دارند به کارآموزان داده میشود و اعتبار آن فقط مربوط به داخل کشور است و خارج از کشور فاقد هیچ ونه اعتباری میباشد ) و مدارک گذر مهارتی ( این مدرک پایین ترین سطح اعتبار را دارد و معمولا برای کارگاههای چند ساعته تعمیرات موبایل به صورت رایگان ارائه میشود ) میباشند که ارزشمندترین مدرک ارائه شده توسط سازمان فنی حرفهای مدرک رسمی است زیرا با استفاده از این مدرک میتوانید برای دریافت ویزای کار در سایر کشورها اقدام نمائید چرا که این مدرک در در 186 کشور جهان که زیر نظر سازمان جهانی فنی حرفهای فعالیت میکنند اعتبار دارد و اگر قصد کار کردن در کشوری را داشته باشید با ارائه مدرک ترجمه شده به زبان کشور مورد نظر خود میتوانید ویزای کار دریافت کنید . مولتیمتر یا اهممتر برای تست خازن، دیود، مقاومتها، ترانزیستور و سایر قطعات و همچنین تست مسیرهای تلفن همراه و ولتاژگیری باتری کاربرد دارد و در آموزش تعمیر موبایل بیشتر از آن جهت عیبیابی استفاده میشود.

ازجمله مهارتهایی که بعد از اخذ مدرک به دست میآورید میتوان به تسلط کامل به تعمیرات انواع گوشیهای موبایل اندرویدی و آیفون ، توانایی کار با ابزار تخصصی تعمیرات موبایل ، تسلط کامل بر تعمیرات سخت افزار و نرم افزار فوق تخصصی هارد موبایل و .. آموزش تعمیرات موبایل قسمت ششم اشاره کرد . این مدرک به امضای مدیر آموزشگاه می رسد و برای انجام امور مهاجرت نمی توان از ان استفاده کرد. البته همانطور که می توان گوشی های هوشمند را برای کارهای مفید و آموزشی مورد استفاده قرار داد، می توان استفاده های غیر مفید نیز از آنها داشت. کارآموزان بعداز ثبت نام در آموزشگاه می توانند با خود گوشی تلفن همراه خراب که از دوست آشنا و اطرافیان خود گرفته اند را به آموزشگاه بیاورند و در حین دوره آموزش تعمیرات موبایل با نظارت و کمک اساتید عیب یابی کنند ،حال برای تعمیر نیاز به قطعه دارند ، به بازار مراجعه می کنند با قطعه فروشان آشنا می شوند ، قیمت قطعات را متوجه می شوند ، با ادبیات بازارآشنا می شوند و در حین دوره در کنار آموزش شروع به کسب تجربه نیز می کنند. در آزمون تئوری باید به صورت کتبی به یک سری سوالات در زمینه تعمیرات موبایل پاسخ دهید که سوالها عموما به صورت چهار گزینهای هستند ، در آزمون عملی هم یک گوشی تلفن همراه دارای مشکل و عیب و ایراد را به شما میدهند و شما باید در طی زمانی که برایتان مشخص شده است گوشی تلفن همراه را عیب یابی کرده و تمام مشکلات آن را حل کنید ، به عبارتی باید صفر تا صد تعمیرات آن را در زمان مشخص شده انجام دهید که نمره قبولی در این بخش از آزمون به کیفیت تعمیر ، سرعت عمل و دقت در حین انجام کار و سایر عوامل بستگی دارد .

از طرفی این مدل از گوشی پیچیدگی های بسیاری دارد بنابراین افراد حرفه ای در این رشته اندک بوده و اگر بتوانید در این زمینه تسلط بالایی داشته باشید اطمینان حاصل کنید که درآمد بالایی کسب خواهید کرد. شاید بخش بزرگی از معایب این شغل را بتوان مربوط به مراحل شروعبهکار آن دانست که شامل صرف زمانی هرچند کوتاه برای یادگیری مهارت لازم و همچنین سرمایهای هرچند اندک برای گرفتن جا و خرید ابزار کار میباشد. مقاله فوق از دسته مقالات راهنمای مشاغل می باشد در صورتی که قصد دارید اطلاعات بیشتری درباره این شغل به دست آورید توصیه می کنیم در دوره تعمیرات موبایل آموزشگاه فنون برق ثبت نام کنید. با توجه به گسترش استفاده از موبایل در بین انسانها در چند سال اخیر نیاز به متخصصان تعمیرات موبایل نیز به همان مقدار افزایش یافته است ، بر اساس گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حدود 40 میلیون از جمعیت ایران دارای گوشی هوشمند هستند ، حال که موبایل یک جزء جدا نشدنی زندگی روزمرهی همهی انسانها شده است و بیشتر کارهای انسان توسط موبایل انجام میشود ، طبیعی است که گاهی اوقات برای این وسیلهی پر کاربرد مشکلات و خرابیهایی نیز به وجود بیاید که مجبور به تعمیر آن شویم .

شغل تعمیرات موبایل ، یکی مشاغل پر کاربرد و با درآمد بالا در ایران میباشد که در جهت فعالیت در این شغل ضروری است که یک سری آموزشها دیده شود و مثل هر کار دیگری لازم است برای شروع در آن حرفه گواهینامه ، مدرک و یا مجوزی جهت انجام کار از قبل گرفته باشید .در این مقاله با هم به بررسی مراحل اخذ مدرک فنی و حرفه ای تعمیرات موبایل می پردازیم . ابزار کار جزء مهم ترین موارد در راه اندازی یک شغل می باشد و بدون وجود آنها کاری از دست فرد بر نمی آید. اما امروزه به سبب پیشرفت روزافزون و بدون وقفه تکنولوژی های نرم افزاری و سخت افزاری به کار رفته در گوشی های هوشمند و رقابت سنگین کمپانی های بزرگ در این زمینه ، تعمیرات موبایل نیز به یک امر دانش محور تبدیل شده است. زمان فلش کردن شما در واقع نسخه ای از سیستم عامل را روی گوشی تان نصب می کنید. نیاز به فلش کردن گوشی خواهید داشت. برای اینکه یک گوشی موبایل فلش شود، دلایل گوناگون و متفاوتی در رابطه با هر گوشی آموزش تعمیرات موبایل اصفهان موبایل وجود دارد.