بحث برانگیز توسعه پارکر لندز بعد از جلسه ماراتن به سرنوشت نزدیکتر است

یک قاضی دادگاه ملکه به شهر وینیپگ دستور داد تا طرح توسعه پارکر لندز را بشنود و مشاوران کمیته املاک و برنامه ریزی بیش از یک گوش فراوان دریافت کردند.

در واقع ساعت ها و ساعت ها از آن می گذرد.

در یک جلسه ماراتن که بیش از 9 ساعت طول کشید ، تا صبح روز سه شنبه خونریزی داشت ، اندرو مارکز از شرکت Gem Equities و تیم توسعه او برنامه هایی را برای Fulton Grove – 47 هکتار در امتداد گذرگاه جنوب غربی ترسیم کردند.

در مواقعی که کارکنان شهر با بخشهایی از توسعه موافقت می کردند ، بعضی اوقات شورایاران برای پیگیری تلاش می کردند ، اما در نهایت نمی توانستند به طور کامل حمایت از کل برنامه را توصیه کنند.

“امیدوارم همه ما یاد بگیریم [and] ویویان سانتوس در یک لحظه از شب گفت: “ما دیگر هرگز این کار را نمی کنیم.” هر دو طرف واقعاً نکات خوبی ارائه می دهند.

اختلاف نظرهایی بین سازنده و برنامه ریزان شهر در مورد تراکم پروژه ، چقدر نزدیک بودن آن به امکانات رفاهی اطراف مانند فروشگاههای مواد غذایی ، میزان فضای پارک در آن و حتی وجود یا نبودن پیاده رو در این طرح وجود داشت.

دو طرف همچنین در مورد ارزش داشتن یک پل عابر پیاده روی خطوط ریلی مجاور که می تواند توسعه را به امکانات تجاری در خیابان تیلور مرتبط کند ، اختلاف نظر داشتند.

صاحب شرکت Gem Equities ، اندرو مارکز ، به مشاوران گفت که اطلاعاتی وجود دارد که نمی تواند در مورد فرآیندی که برای توسعه زمین طی کرده است ، به آنها ارائه دهد. (CBC)

کمیته در نهایت یک رأی 2-2 به برنامه ثانویه منطقه و طرح پیشنهادی Coun تقسیم کرد. جانیس لوکز در تقسیم بندی و تقسیم بندی املاک 2-1 نتیجه گرفت.

حرکت لوکس میزان فضای پارک مورد نیاز برای توسعه را از هشت به 10 درصد افزایش داد و نیاز به خطوط عقب را برطرف کرد.

مارکز پیش از این در تلاشهای طولانی مدت برای توسعه در چندین نبرد دادگاه پیروز شده بود ، در نتیجه شهر مورد تحقیر قرار گرفت و مجبور شد بررسی طرح روز دوشنبه را برگزار کند.

Marquess می خواهد 1920 واحد مسکونی بسازد – مخلوطی از آپارتمان های چند خانوادگی و آپارتمان های کاندو همراه با برخی دوبلکس ، سه تایی و خانه های تک خانوادگی.

برنامه ریزان شهر تقریباً 160 واحد را برای اندازه سایت توصیه می کنند.

با توجه به اینکه دولتهای استانی و شهری حدود 650 میلیون دلار برای ساخت راهرو سریع ترانزیت و روگذر Waverley در نزدیکی آن هزینه كرده اند ، ماركس و تیم وی اظهار داشتند كه سایت Parker Lands بهترین مکان برای این نوع پروژه است.

“این یک سایت خارق العاده است. این سایتی است که اگر شما در یک شهر بزرگ دیگر باشید مردم به دنبال خود می گردند تا فرصت توسعه پیدا کنند.” ماركس در پاسخ به این س askedال كه چرا با وجود سالها مخالفت آشكار مردم شهر سرویس.

کلاین برای رای دادن بیرون می رود

همانطور که عصر ادامه داشت ، پرو. کوین کلاین به طور فزاینده ای نگران این احتمال بود که به او و همکارانش تمام اطلاعات لازم برای تصمیم گیری در مورد پروژه داده نشود.

كلین توسط كارمندان شهر اطمینان یافت كه وی تمام اطلاعات را دراختیار دارد اما ماركس به مشاوران گفت كه آنها این اطلاعات را ندارند.

“من اعتقاد ندارم که شما این کار را می کنید ، اما [I] با احترام از ادامه کار خودداری کنید “، ماركس گفت.

منشی شهر به کلین گفت که نمی تواند در رای دادن به تقسیم و منطقه بندی املاک رای ممتنع بگذارد ، بنابراین از خانه خارج شد.

کلاین گفت: “چند سالی است که این در دادگاه ها رفت و آمد می کند و وقتی می شنوم اطلاعاتی در دسترس نیست که به اشتراک گذاشته می شود ، من نگران این مسئله هستم.”

اکنون هر دو موضوع به کمیته سیاست های اجرایی شهر و در نهایت به شورای رأی گیری منتقل می شوند.