با گزارش 8 مورد مرگ ، تیم واکنش سریع به خانه مراقبت وینیپگ می رود

به گفته مقامات بهداشت منطقه ای وینیپگ ، یک تیم واکنش سریع عصر شنبه پس از مرگ هشت نفر در 48 ساعت گذشته ، از جمله دو نفر در جمعه شب ، به خانه مراقبت طولانی مدت Maples اعزام می شوند.

عصر جمعه ، 12 نفر از ساکنان تحت درمان کادر پزشکی فوریت های پزشکی قرار گرفتند زیرا وضعیت آنها رو به وخامت بود ، گفت: جینا ترینیداد ، مدیر عامل مراقبت طولانی مدت WRHA ، که در آن زمان و صبح در محل بود.

ترینیداد گفت: “دو ساکن که تحت مراقبت از پایان زندگی قرار داشتند بین تماس با EMS و ورود آنها عبور کرده بودند.”

به گفته Revera ، شرکتی که خانه را اداره می کند ، یکی از بیمارانی که فوت کرده COVID-19 نداشت ، اما دیگری این بیماری را داشت.

ترینیداد گفت ، از 10 ساکن باقی مانده سه نفر به بیمارستان منتقل شدند زیرا آنها به مراقبت های پزشکی در سطح بالاتری احتیاج داشتند.

شهر وینیپگ در اوایل روز شنبه تأیید کرد ، خدمات پیراپزشکی آتش نشانی وینیپگ ساعت 7:10 بعد از ظهر به مرکز فراخوانده شد. در عرض چند دقیقه ، آنها یک تماس دیگر از خانه مراقبت دریافت کردند و یک آمبولانس دوم و همچنین یک رئیس منطقه اعزام شدند.

به گفته شهر ، خدمه تا ساعت 2 بامداد شنبه در خانه مراقبت بودند.

ترینیداد گفت جمعه شب در هر طبقه کارمندانی بودند که به بیماران مراجعه می کردند.

جیسون چستر ، که معاون رئیس جمهور در مراقبت های طولانی مدت برای عملیات Revera در غرب کانادا است ، می گوید 50 عضو کامل برای مراقبت از 169 نفر در آنجا بودند.

ترینیداد با بیان اینکه بیمارانی که فوت می کردند هر ساعت تحت بررسی قرار می گرفتند ، افزود: سازمان بهداشت در حال حاضر برنامه ای برای کنترل خانه مراقبت ندارد.

تیم پاسخ سریع ، صلیب سرخ برای حمایت از خانه مراقبت

حمایت از آن ساکنان ، هر چند.

ترینیداد گفت ، تیم واکنش سریع که روز شنبه به خانه مراقبت می رود ، توسط امدادگران جامعه تشکیل شده است. این نظارت و ارزیابی پزشکی مداوم را فراهم می کند.

ترینیداد نمی داند تعداد افراد حاضر در آن تیم چیست.

صلیب سرخ کانادا همچنین قرار است از جمعه جمعه در خانه مراقبت طولانی مدت Maples پشتیبانی بیشتری انجام دهد.

ترینیداد گفت که حدود 20 نفر این حمایت را انجام می دهند.

ترینیداد گفت ، اگرچه WRHA برای مقابله با بیماری همه گیر مجهز است ، مقامات برنامه ای برای تأثیر بر کارکنان مراقبت های بهداشتی و تعداد افرادی که در خانه بیمار یا خود منزوی هستند ، برنامه ریزی نکردند.

وی گفت: “این برنامه ریزی ، من اولین کسی خواهم گفت که می توانست برای مدیریت این امر بهبود یابد.”

برخی از خانواده ها و کارمندان نگرانی در مورد سطح مراقبت در Maples را ابراز کرده اند ، زیرا نگران خانه کمبود نیرو هستند. در پاسخ ، چستر گفت که این یک مسئله اپتیک است.

وی گفت: “این هنجار نیست.” “ما به طور كلی همه ساكنان خود را در اتاقهایشان منزوی نداریم ، بنابراین این امر باعث می شود كه كاركنان به نظر برسند كه در آنجا حضور ندارند زیرا آنها در واقع در اتاق های ساكن هستند كه از آنها مراقبت می كنند.”

چستر اذعان داشت که نگهداری از خانه های مراقبتی به دلیل نیاز مردم به انزوا ، یک چالش بوده است.

وی گفت: “فرصتی وجود دارد تا با دقت بیشتری به این مسئله نگاه کنیم و به نیازمندی های کارکنان نگاه کنیم.”

استان برای رسیدگی به وضعیت در Maples

در همین حال ، وزیر بهداشت مانیتوبا ، کامرون فریسن ، قصد دارد روز یکشنبه ساعت 11:30 صبح برای مردم سخنرانی کند

بعد از ظهر شنبه ، فریسن در توییت خود نوشت که به دنبال اوضاع در Maples با مقامات ملاقات کرده است و “امروز از دانستن اوضاع بسیار خراب شده است.”

وی گفت که او به تازگی از یک “جلسه فوری” با Revera ، مقامات بخش و مقام بهداشت منطقه ای وینیپگ بیرون آمده است ، و اضافه کرد که وی رهبری بهداشت را جهت ارائه توضیحات به Manitobans هدایت کرده است.

شهردار برایان بومن در توییت خود گفت که کارکنان شهر “با WRHA و Shared Health در ارتباط بوده اند و نگرانی ها را برای توجه و اقدام خود شناسایی کرده اند.”

از روز جمعه ، در مجموع 176 مورد COVID-19 در ارتباط با تاسیسات Maples گزارش شده است – 55 نفر شامل کارمندان و 122 مورد آنچه که استان “غیر کارمند” نامیده است ، بوده است. از 176 مورد ، 166 مورد از جمعه فعال در نظر گرفته شده اند.

این استان اوایل روز شنبه سه مورد مرگ و میر ناشی از شیوع افرا را اعلام کرد – یک زن 60 ساله ، یک مرد 70 ساله و یک زن 80 ساله. مشخص نیست که آیا این مرگ ها به نوعی با تماس جمعه شب با این مرکز ارتباط داشته است یا خیر.

در کنفرانس خبری روز شنبه ، WRHA گفت که از زمان ابتلا به بیماری همه گیر در مجموع 22 مرگ در ارتباط با Maples وجود دارد.