با وجود ادامه روند کاهش درآمد برای ترانزیت ، امور مالی شهر اندکی بهبود می یابد

چشم انداز مالی شهر وینیپگ نسبت به سه ماهه آخر سال خود کمی بهبود یافته است اما تأثیر همه گیر COVID-19 همچنان در کتاب های آن باقی مانده است.

وینیپگ ترانزیت همچنان از کاهش درآمدها ضربه می خورد ، اما ترکیبی از اقدامات ریاضت اقتصادی و بودجه فدرال به خط پایین شهر کمک می کند.

گزارشی به کمیته مالی ، کمبود کلی 22.9 میلیون دلاری را در کل بخش ها نشان می دهد – که در مقایسه با پیش بینی 30.3 میلیون دلار از آخرین پیش بینی سه ماهه دوم سال ، بهبود یافته است.

حمل و نقل همچنان در سمت ضعیف کتاب های شهر نشسته است و 32.4 میلیون دلار ضرر به دلیل سواری کمتری که به دلیل همه گیری وجود دارد ، نشان می دهد.

کمبود درآمد ترانزیت با انتقال از صندوق تثبیت مالی این شهر جبران می شود. 89 میلیون دلار این صندوق در حساب خود باقی مانده است.

شورای شهر موظف است موجودی 68.7 میلیون دلاری را در صندوق حفظ کند و باید در پایان سال کتابهای خود را متعادل کند.

این شهر از ترکیبی از هزینه های بالاتر و کاهش درآمد از تعدادی از بخش ها آسیب می بیند.

سرویس پلیس وینیپگ شاهد کاهش 3.8 میلیون دلاری درآمد بلیط عکس و سودهای غیر واقعی بازنشستگی افسران بوده است. سرویس پیراپزشکی آتش نشانی با افزایش 4.8 میلیون دلاری هزینه های اضافی و هزینه های تجهیزات حفاظت شخصی روبرو شده است ، و معافیت موقت از مجازات های تأخیر مالیات بر املاک و تجارت 9.7 میلیون دلار برای این شهر هزینه در بر داشته است.

ترکیبی از اقدامات ریاضت اقتصادی به مهار برخی از خونریزی های ترازنامه کمک کرد. اینها شامل اخراج موقت ، مسدود کردن حقوق مدیریت ارشد ، برنامه داوطلبانه و اخراج موقت در ترانزیت وینیپگ بود.

پول فدرال به خط اصلی شهر کمک خواهد کرد

این شهر در 28 اکتبر 42.2 میلیون دلار از برنامه راه اندازی مجدد ایمن دولت فدرال دریافت کرده است ، اما پول نقد هنوز در صورت های مالی آن محاسبه نشده است.

این شهر همچنین منتظر تزریق پول بیشتر از Safe Restart است که برای از دست دادن درآمد ترانزیت تعیین شده است. این پول توسط دولت استانی خالی از سکنه خواهد شد ، اما مدارک هنوز در حال مرتب سازی است.

در یک خبر خبری ، اسکات گیلینگام ، رئیس امور مالی شهر گفت که پول از اتاوا “برای رفع کمبود قابل توجه پیش بینی شده شهر در ترانزیت و همچنین برای جبران زیان درآمد در بودجه عملیاتی” استفاده خواهد شد.

پیش بینی می شود این کمک ها شهر را برای مدیریت اثرات همه گیر در سال 2021 در موقعیت بهتری قرار دهد.