با حرکت طوفان بهاری در منطقه، برف بیشتری به شمال غربی انتاریو می آید

به گفته Environment Canada، مردم شمال غربی انتاریو می توانند انتظار برف بیشتری را در طول چهارشنبه و تا پنجشنبه داشته باشند، زیرا طوفان بهاری در شمال غربی انتاریو می وزد.

این آژانس هشدار طوفان زمستانی را برای تقریباً کل منطقه صادر کرده است. این بخشی از یک سیستم عظیم آب و هوای وحشی است که از مانیتوبا تا انتاریو تا کبک کشیده شده است.

جف کولسون، کارشناس هواشناسی هشدار محیط زیست کانادا، گفت: کسانی که در خلیج تندر و در امتداد ساحل دریاچه سوپریور زندگی می کنند، می توانند انتظار داشته باشند که بعدازظهر و عصر چهارشنبه شاهد برف مخلوط با گلوله های یخ باشند.

این سرویس برای منطقه بین 15 تا 25 سانتی متر برف پیش بینی می کند.

از سوی دیگر، ساکنان جوامع در غرب آتیکوکان، بیشتر احتمال دارد که بارش را کاملاً به صورت برف با تجمع تا 30 سانتی متر یا بیشتر تجربه کنند.

کولسون گفت: “اگر مردم نیازی به حضور در جاده برای ساعات بعدازظهر یا عصر ندارند، مطمئناً توصیه می شود.” “اما اگر مجبوری بیرون باشی، [drive] با احتیاط، فضای زیادی بین خود و وسیله نقلیه روبروی خود باقی بگذارید.”

شخصی با یک کیف سبز رنگ و پوشیدن لباس زمستانی وارد ساختمان می شود.
دانشگاه لیک هد کلاس های خود را در روز چهارشنبه به دلیل طوفان بهاری در منطقه لغو کرد. این یکی از چندین مدرسه است که برای یک روز تعطیل می شود. (Marc Doucette/CBC)

طوفان چهارشنبه منجر به تعطیلی مدارس و لغو اتوبوس های مدرسه در شمال غربی انتاریو شد. مدارس در Thunder Bay چهارشنبه تعطیل شدند و خدمات اتوبوس مدرسه لغو شد.

کلاس های حضوری در دانشگاه لیک هد نیز لغو شده است، در حالی که خلیج تاندر و پردیس های منطقه ای کالج کنفدراسیون باز هستند.

مهدکودک های گام به گام در Thunder Bay نیز تعطیل هستند.

اگر اطلاعاتی در این داستان وجود ندارد، یا عکس یا ویدیویی دارید که می‌خواهید درباره آنچه در محله شما اتفاق می‌افتد به اشتراک بگذارید، برای ما ایمیل ارسال کنید.