با اعلام 4 مورد جدید COVID-19 ، منطقه واحد بهداشت شمال غربی به زردی تغییر می کند

انتاریو روز جمعه اعلام کرد که منطقه شمال غربی انتاریو که توسط واحد بهداشت شمال غربی خدمت می کند ، در چارچوب پاسخ COVID-19 از سبز به زرد منتقل شده است.

نام زرد یا “محافظت” ، محدودیت های حضور در مجالس مانند شام و مهمانی ها را در 10 خانه داخلی و 25 فضای باز تعیین می کند.

رویدادهای عمومی سازمان یافته به 50 نفر در داخل یا 100 نفر در فضای باز محدود می شود و خدمات مذهبی باید با 30 درصد ظرفیت اتاق در فضای بسته فعالیت کنند.

اتاق های بخار و سونا بسته هستند و رستوران ها باید میزهایی را با فاصله دو متر از یکدیگر قرار دهند یا موانع نفوذناپذیری را بین میزها قرار دهند.

لیست کامل محدودیت ها در وب سایت دولت موجود است.

4 مورد جدید COVID-19 در 27 نوامبر اعلام شد

واحد بهداشت شمال غربی روز جمعه چهار نتیجه آزمایش مثبت COVID-19 در حوضه آبریز خود گزارش داد – سه مورد در منطقه Kenora و یک مورد در منطقه Sioux Lookout.

واحد بهداشت گفت که پیگیری با افراد درگیر آغاز شده است. با هرکسی که به عنوان تماس گیرنده موارد شناسایی شده باشد مستقیماً با وی تماس گرفته می شود.

بر اساس وب سایت واحد بهداشت ، در حال حاضر 20 مورد فعال COVID-19 در منطقه Kenora وجود دارد. دو مورد دیگر نیز در منطقه وجود دارد که “محتمل” تلقی می شوند ، که با نتیجه آزمایش مثبت تأیید نشده اند.

یک مورد فعال در منطقه Sioux Lookout وجود دارد ، یکی در منطقه Dryden / Red Lake و دیگری در منطقه River Rainy.

واحد بهداشتی از زمان شیوع همه گیر 117 مورد COVID-19 را در حوضه آبریز خود دیده است ، از جمله 34 مورد در منطقه Kenora ، 19 مورد در منطقه Dryden / Red Lake ، 13 مورد در منطقه Rainy River و 25 مورد در منطقه Sioux Lookout.

حوضه آبریز واحد بهداشت شمال غربی در 171،288 کیلومتر مربع امتداد دارد و به 19 شهرداری و 39 جامعه First Nation از جمله Dryden ، Atitkokan ، Kenora و Rainy River خدمت می کند.