انتاریو تمدید تعطیلات زمستانی در مدارس را در نظر می گیرد زیرا استان 1149 مورد دیگر COVID-19 را مشاهده می کند

دانش آموزان انتاریو می توانند در سال جدید تعطیلات زمستانی طولانی داشته باشند یا از راه دور کلاس ها را شروع کنند زیرا استان راه های کاهش انتقال COVID-19 را پس از تعطیلات در نظر می گیرد.

وزیر آموزش و پرورش استیون لچه می گوید که او در حال صحبت با مقامات بهداشتی است و “در حال جستجو برای راه حل هایی است که ممکن است دوره ای خارج از کلاس باشد” در ابتدای ژانویه ، اما هنوز تصمیمی اتخاذ نکرده است.

لچه می گوید طی یک یا دو هفته آینده طرحی را اعلام خواهد کرد تا به والدین اجازه دهد آماده شوند. نخست وزیر داگ فورد به خبرنگاران گفت كه در حال حاضر وقتی والدین از چگونگی آمادگی خود می پرسند هیچ چیز تأیید نشده است.

جمعه گذشته ، سخنگوی وزیر گفت که این استان هیچ تغییری در تقویم سال تحصیلی را در نظر نمی گیرد.

این پس از آن است که شورای مدیران آموزش انتاریو اعلام کردند پیشنهاد آغاز ترم جدید با آموزش مجازی را داده است تا دانش آموزان و کارکنان پس از هرگونه جشن احتمالی تعطیلات ، بتوانند خود را منزوی کنند.

به طور متوسط ​​7 روز در موارد روزانه کمی کاهش می یابد

روز سه شنبه ، انتاریو 1،249 مورد دیگر از بیماری COVID-19 و 12 مورد مرگ دیگر را در ارتباط با این بیماری گزارش کرد.

حدود 133 مورد جدید مربوط به مدرسه است ، از جمله 73 دانش آموز ، 23 کارمند و 37 نفر که شناسایی نشده اند. در مجموع 670 ، یا حدود 13.88 درصد ، از 4828 مدرسه بودجه دولتی انتاریو حداقل یک مورد را گزارش کرده اند. دیروز ، یک دبیرستان تورنتو پس از مثبت شدن 13 دانش آموز برای ویروس جدید کرونا ، شیوع بیماری را اعلام کرد.

موارد تازه تأیید شده ، هفت هفت روز را از 14443 دیروز به حدود 1423 کاهش می دهد.

این دومین بار در چهار روز میانگین هفت روزه است ، اقدامی که به ارائه تصویر واضح تر از روند بلند مدت کمک می کند ، پس از دو هفته صعود شیب دار به سمت بالا کاهش می یابد.

با این حال ، آزمایشگاه های استان تحت 26،500 نمونه آزمایش ویروس کرونا ویروس جدید ، بسیار کمتر از ظرفیت فعلی حدود 50،000 ، پردازش کردند.

هنوز هم ، زمان انتظار برای نتایج آزمون همچنان مسئله ساز است.

روز سه شنبه ، فورد فاش کرد همسرش قبل از گرفتن نتیجه آزمایش COVID-19 خود ، باید یک هفته کامل صبر کند.

وی گفت: “غیرقابل قبول است که یک هفته طول بکشد” ، وی افزود که او در حال بررسی وضعیت خواهد بود و می خواهد “داده های سخت” را در مورد این مشکل ببیند.

فورد کنفرانس خبری خود را با اشاره به تأثیر COVID-19 بر سلامت روان آغاز کرد و گفت: “اکنون موارد اضطراری بهداشت روان بیش از هر زمان دیگری است.”

فورد اعلام كرد كه اين استان 37 ميليون دلار براي “افزايش قابل توجه” منابع بهداشت روان در سراسر استان هزينه خواهد كرد. این شامل بودجه بیشتر برای تیم های بحران سیار در 33 جامعه ، پشتیبانی از برنامه های اعتیاد در مراکز اصلاح و برنامه های تختخواب ایمن برای افرادی که در بحران هستند تا کوتاه مدت تحت مراقبت باشند.

تورنتو 569 مورد دیگر را مشاهده کرد ، بیش از دو برابر 256 مورد ثبت شده در منطقه پیل و یک رکورد دیگر برای این شهر است. منطقه یورک 94 مورد دیگر را ثبت کرده است.

مناطق دیگری که افزایش دو رقمی داشته اند عبارتند از:

  • منطقه دورهام: 69
  • منطقه هالتون: 58
  • واترلو: 42
  • نیاگارا: 27
  • ولینگتون-دافرین-گلف: 22
  • همیلتون: 19
  • سیمکو مسکوکا: 19
  • ویندزور: 16
  • اتاوا: 11

در حال حاضر 12 هزار و 923 مورد تایید شده ، فعال COVID-19 در سطح استان وجود دارد که بیشترین میزان در هر زمان از زمان شروع شیوع بیماری در اواخر ژانویه است.

در همین حال ، تعداد افراد در بیمارستان های انتاریو با عفونت های تایید شده همچنان افزایش می یابد که 29 تا 529 نفر است. از این تعداد ، 127 نفر تحت مراقبت های ویژه و 75 نفر تحت ونتیلاتور هستند.

در حال حاضر آمار رسمی COVID-19 در استان 3،383 نفر اعلام شده است.

از فورد همچنین روز سه شنبه در مورد پاسخ وی به مدیر ارشد پزشکی دکتر دیوید ویلیامز پرسیده شد که امیدوار است انتاریو بتواند در کریسمس در منطقه سبز واقع شود ، کمترین محدودیت در برنامه همه گیری استان.

فورد گفت ، برای این منظور ، او هنوز با CMOH صحبت نکرده است ، اما ویلیامز یک “پزشک مثبت” است.

هنوز هم او گفت ، “من در کریسمس بسیار محتاط هستم.”

[Note: All of the figures used in this story are found in the Ministry of Health’s daily update, which includes data from up until 4 p.m. the previous day. The number of cases for any particular region on a given day may differ from what is reported by the local public health unit, which often avoid lag times in the provincial system.]