افسر فرمانده HMCS Griffon در یک سال متفاوت و دشوار تأمل می کند

بین استقرار بالقوه بسیار نزدیک به خانه و تغییر مراسم یادبود ، سال بسیار متفاوتی برای اعضای ارتش در شمال غربی بوده است.

ستوان Cmdr. ناتانائیل مولسون ، افسر فرمانده HMCS Griffon ، گفت گروه ویژه Lakehead در پاسخ به بیماری همه گیر COVID-19 تاسیس شد ، که منابع نظامی را در شمال غربی انتاریو تلفیق کرد تا پاسخ دهد هرچند لازم باشد. “

مولسون ، فرمانده گروه ویژه ، گفت كه یك وضعیت خاص برای آمادگی برای تماس در خانه های مراقبت طولانی مدت فراخوانده شده است ، مانند آنچه در تعدادی از تاسیسات در جنوب انتاریو یا كبك رخ داد ، جایی كه ارتش برای حمایت از آنجا آورده شد.

وی روز چهارشنبه گفت: “ما همچنین برای حمایت از جوامع شمالی آماده شده بودیم.

“خوشبختانه ، ما ملزم به اقدام نشدیم که مشخصاً بهترین سناریو بود.”

همه گیری همچنین نحوه بزرگداشت روز یادبود توسط واحد ذخیره نیروی دریایی تندر بی را تغییر داد.

مولسون به جای اعزام نیرو های بزرگ به پارک ویورلی ، باغ های فورت ویلیام و کوههای مک کای ، گفت که یک مراسم کوچک در یادبود آنکوریج در لندینگ پرنس آرتور برگزار شد.

در این سال همچنین هفتاد و پنجمین سالگرد پایان نبرد اقیانوس اطلس ، با دوام ترین جبهه دریایی جنگ جهانی دوم ، که بیش از 2000 نفر از شمال غربی انتاریو و 30 شناور مین روب در این منطقه تولید می شوند ، از جمله HMCS بندر آرتور و HMCS حضور داشتند. قلعه ویلیام که هر دو در روز D حضور داشتند.

همچنین همه گیری برنامه های مراسم سالانه در ماه ژوئن را تغییر داد.

مولسون گفت: “یک تلاش قابل توجه از طرف جامعه محلی و این چیزی است که ما هر ساله آن را به یاد می آوریم ، اما امسال بویژه با 75 سالگرد داشتن آن را در کل سال آن را گرامی می داریم.”

اما مولسون گفت که حوادث اخیر ، مانند سقوط هلی کوپتر سیکلون در دریای مدیترانه که شش کشته برجا گذاشت ، فداکاری های انجام شده توسط خدمات نظامی را نشان می دهد.

مولسون گفت: “این سال سختی برای خانواده نیروی دریایی بود. این یادآوری جدی واقعیت و خطراتی بود که هنگام انجام کار خود انجام می دهیم.”

“این یک واقعه غم انگیز واقعی بود و متأسفانه به نظر می رسد که ما اغلب این واقعیت ها را یادآوری می کنیم در مورد آنچه انجام می دهیم.”

صبح برتر7:57ستوان Cmdr Nathanael Moulson HMCS روز یادبود گریفون

زنان و مردان HMCS Griffon در Thunder Bay یک روز یادبود آرام را در 11 نوامبر سال 2020 برگزار کردند. به دلیل همه گیری جهانی COVID-19 اجتماعات بزرگ مجاز نیستند. اما اعضای لشکر ذخیره نیروی دریایی شهر تاج گل می گذارند و مراسم خود را برگزار می کنند. ستوان فرمانده ناتانائیل مولسون افسر فرمانده گریفون است. او با امی هادلی از CBC صحبت کرد. 7:57