اعضای هیئت علمی دانشگاه منیتوبا می توانند در تاریخ 16 نوامبر اعتصاب کنند

ساعت پس از اعلام مذاکرات قرارداد در دانشگاه مانیتوبا ، پس از اعلام مهلت چانه زنی از ساعت 11:59 بعد از ظهر روز شنبه ، 14 نوامبر ، توسط اتحادیه صنفی نماینده است.

اگر مهلت بدون معامله سپری شود ، انجمن دانشکده دانشگاه منیتوبا (UMFA) می گوید اعتصاب از روز دوشنبه ، 16 نوامبر آغاز می شود.

روز پنجشنبه ، در اتحادیه خبری اعلام شد که خواهان افزایش متوسط ​​حقوق ، شبکه ای معادل تر برای حقوق و حمایت های اضافی در طی بیماری همه گیر COVID-19 برای مراقبت از دانشکده برای کودکان و سایر افراد تحت تکفل است.

مایکل شاو ، رئیس UMFA ، در این نسخه گفت: “ما در طول همه گیری به طور قابل توجهی ساعات بیشتری کار می کنیم.”

“ما در حال مراقبت از افراد وابسته ، مراقبت از سلامت روان خود هستیم ، در حالی که بیش از هر زمان دیگری به دانش آموزان آموزش می دهیم.”

UMFA روز پنجشنبه هونکاتونی را ترتیب داد ، جایی که آنها طرفداران را به رانندگی در کنار ساختمان قانونگذاری مانیتوبا تشویق می کردند و در حمایت از اختلاف قرارداد اتحادیه شرکت می کردند.

از زمان شروع همه گیری ، کلاسهای دانشگاه U از راه دور تدریس می شوند.

UMFA می گوید مهلت چانه زنی را به دلیل امتناع مدیریت دانشگاه از حل و فصل اختلاف از طریق داوری اجباری تعیین کرده است.

این دانشگاه در بیانیه ای که روز پنجشنبه در وب سایت خود قرار گرفت ، می گوید که دو طرف توافق کرده اند که از هفته آینده ، به عنوان گام بعدی روند ، میانجیگری کنند.

آخرین باری که 1200 استاد ، مربی و کتابدار دانشگاه از این کار منصرف شدند ، در سال 2016 بود ، اعتصابی که حدود سه هفته به طول انجامید.