اعضای شورا شکایت رسمی خود را از شرکت لا بروکری ریو در رالی اشتاینباخ اعلام کردند

به دنبال شرکت وی در تجمع اعتراضی استینباخ در اعتراض به افزایش محدودیت های بهداشت عمومی به دلیل افزایش پرونده های COVID-19 ، شکایتی رسمی علیه این استان علیه La Broquerie Reeve Lewis Weiss ثبت شده است.

ویس در این راهپیمایی شرکت کرد ، در حالی که در 14 نوامبر تقریباً 100 نفر حضور داشتند ، علی رغم محدودیت های بهداشت عمومی که تجمع بیش از پنج نفر در مانیتوبا را ممنوع کرده است.

معترضین مشاهده کردند که فاصله فیزیکی یا ماسک استفاده نمی کنند.

“[I’m] فقط ناامید شدم. “ایوان نورماندو ، معاون رئیس La Broquerie ، به سی بی سی نیوز گفت.

“با رفتن او not و پیروی از رهنمودهای بهداشت منیتوبا ، او خط مشی رفتار ما را نقض کرد.”

نورماندو گفت که او و چهار مشاور دیگر قبل از جلسه چهارشنبه شب شورای مجازی شکایت را مطرح کردند.

در این جلسه ، مشاوران خاطرنشان كردند كه ویس خواستار پیروی از دستورات بهداشت عمومی توسط راشل اسكوایرز ، وزیر روابط شهرداری استان ، در نامه كتبی جمعه گذشته به وی شد.

در این نامه ، اسكوایرز به ویسی هشدار داد كه در صورت نقض قانون رفتاری شهرداری ، می تواند با جریمه یا محرومیت روبرو شود.

هنوز ویس در معترضین جریمه 1،296 دلار توسط مأموران اجرای قانون حضور داشت و یکی از آنها بود.

La Broquerie Reeve Lewis Weiss تماشا می کند که به دلیل بی توجهی به دستور بهداشت عمومی در راهپیمایی Steinbach در برابر محدودیت های دولت COVID-19 در روز شنبه ، جریمه ای در حدود 1300 دلار برای او محکوم شده است. دستورالعمل بهداشت استانها اندازه گروهها را به 5 نفر محدود می کند ، که در تجمعی که بیش از 100 نفر شرکت کرده بودند ، نقض شد. (Austin Grabish / CBC)

در جلسه چهارشنبه ، مشاور پاول گوتیر به اعضا گفت که از چندین رای دهنده گان در مورد اوضاع شنیده است ، از جمله برخی خواستار استعفا از ریو هستند.

در این جلسه دو نامه از طرف رای دهندگان نیز قرائت شد كه مشاركت ویس را به عنوان یك مقام منتخب در راهپیمایی محكوم كرد.

در یک نامه ، یکی از ساکنان اقدامات ریو را “اسفناک” و سو an استفاده از سیستم عامل خود خواند.

برای استعفا خواستار ریو می شود

در طول جلسه مجازی ، گوتیه از ویس پرسید که آیا به عنوان ریو استعفا می دهد؟

ویس گفت که استعفا نخواهد داد و از نظرات و شرکت در این مراسم دفاع کرد. وی اظهار داشت که از طرف خودش و نظراتش و نه هیچ یک از منتخبین در این راهپیمایی شرکت کرده است.

نورماندو گفت که این استان شکایات مربوط به کد رفتار را بررسی می کند و توصیه هایی را ارائه می دهد که می تواند شامل جریمه یا تعلیق از شورا باشد.

وی افزود ، این توصیه ها سپس توسط شورا به رای گذاشته می شود.

نورماندو همچنین پیشنهادی را مطرح كرد كه شش نفر از هفت عضو شورا از جمله ویس آن را پشتیبانی می كردند تا بیانیه عمومی ارائه دهد كه نشان می دهد آنها به كارگران خط مقدم و دستورات بهداشت عمومی احترام می گذارند و اقدامات ویس منعكس نظر اعضای شورا ، كارمندان نیست. و ساکنان لا بروکری.

نورماندو گفت: “بیمارستان ها مملو از جمعیت است ، مردم در حال مرگ هستند ، من شخصاً سه نفر را می شناسم که در اثر COVID فوت کرده اند.” “من فکر می کنم که ما باید این مسئله را جدی بگیریم و امیدوارم که چشمان مردم را باز کند ، اگر منیتوبا به شما رهنمودهایی بدهد ، باید این دستورالعمل ها را دنبال کنید.”