از نواحی اطراف چشم دوری کنید

درمارولر در نگاه اول یک دستگاه به ظاهر شبیه به تیغ می باشد که سر آن یک غلتک وجود دارد. درمارولر یک وسیله کوچک میکرونیدلر دستی است که شباهت زیادی به غلتک رنگی مینیاتوری دارد که با سوزن های ظریف پوشانده شده است. بر روی غلتک مذکور سوزن های ریز بسیار وجود دارد. همچنین درمارولر برای افرادی که بر روی پوست ها جای زخم، جوش و آکنه وجود دارد که هنوز درمان نشده اند، چنانچه از این روش استفاده کنند ممکن است دچار التهاب پوستی شوند. برای مراقبت های پوستی روش های زیادی وجود دارد. استفاده منظم از درمارولر سبب می شود چین و چروک های پوستی کاهش پیدا کند.

این سوزن برای درمان ریزش مو ، درمان سایر قسمت های بدن و به ویژه برای از بین بردن ترک ها و سایر زخم های بدن توصیه می شود. و در اکثر مواقع بر روی بدن استفاده می شود نه صورت. می دانیم که پوست ارگان ضعیفی در بدن است، لازم است تا سوزن های دستگاه را به مدت ۵ دقیقه در الکل قرار داد تا ضدعفونی شوند.

سپس درمارولر را از روی پوست برداشته و پس از چند ثانیه این کار را تکرار کنید. درمارولر ۵۴۰ سوزنه تیتانیومی DRS از تیتانیوم ساخته شده است و ضد زنگ می باشد.طراحی این درمارولر طوری است که با کشیدن چند مرتبه این دستگاه نتیجه ای همانند دستگاههای گران قیمت را مشاهده خواهید کرد. هنگامی که از سوزن های بلند تر استفاده می کنید، پوست شما در معرض خشکی و زبری بیشتری قرار می گیرد و این مشکل معمولا بعد از چند روز با کمک مرطوب کننده مناسب رفع می شود. برای کاهش میزان درد، می توانید از ژل های بی حس کننده استفاده نمایید و به خوبی ناحیه مورد نظر را به صورت موضعی بی حس نمایید.

سپس پوست نواحی که مایل هستید از روش جوان سازی پوست برای آن بخش ها استفاده کنید را به خوبی بشویید و با الکل ضدعفونی کنید. پیشنهاد می شود برای جلوگیری از عوارض درمارولر قبل و بعد از استفاده آن را به خوبی ضدعفونی کنید. قبل از استفاده از این روش درمانی لازم است تا با پزشک معالج خود مشورت نمایید زیرا افرادی که دارای بیماری های انعقاد خون و یا دیابت هستند نباید از این روش جوانسازی پوست استفاده کنند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از فیلم درمارولر دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.