آیا لباس دختر کفشدوزکی در ارومیه وجود دارد؟

آیا لباس دختر کفشدوزکی در ارومیه وجود دارد؟

 

محصولات موجود و قابل عرضه در فروشگاه اینترنتی میلی جون، جواب روشنی برای این سؤال است: آیا لباس دختر کفشدوزکی وجود دارد؟
باید در نظر داشت که مثل خیلی از دیگر کشور‌های دنیا، لباس دختر کفشدوزکی سرهمی به علت تقاضا، در ایران هم وجود دارد. لباس دختر کفشدوزکی درواقع لباس یک شخصیت کارتونی است که در چند سال گذشته محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این دختربچه پاریسی و اهل کشور فرانسه است، اما جذابت و ویژگی‌های خاص او دامنه شهرتش را در سراسر جهان و مخصوصاً ایران هم گسترده کرده است.

این شخصیت که در ابتدا یک دختر معمولی و شاد است، از طریق یک جادو از لباس و توانایی‌های دختر کفشدوزکی بهره‌مند می‌شود. بعد از این‌که لباس دختر کفشدوزکی به او سپرده می‌شود، شب‌ها در قالب این شخصیت فرو می‌رود و ماجرا‌هایی از سر می‌گذراند. کم‌کم او می‌تواند با کمک همکاران دیگرش ازجمله گربه سیاه، از مردم عادی در برابر افراد شروری که قصد دارند شهروندان پاریس را تسخیر کنند، محافظت کند. جالب‌ترین نکته در مورد مارینت این است که او علاوه بر کار‌های ابر قهرمانانه، طراح لباس هم هست. این ویژگی او برای دختربچه‌های طرفدارش خیلی جذاب است و حتی‌ ایده‌هایی در مورد آینده شغلی به آن‌ها می‌دهد.

دختربچه‌هایی که مارینت را دوست دارند، از طریق پوشیدن لباس او قصد دارند خودشان را بیشتر با او نزدیک ببینند، پس خرید لباس او بیشترین دغدغه‌ای است که دارند. به وجود آمدن هر نیازی در ذهن کودکان، اول باعث احساس ناراحتی در آن‌ها می‌شود. مثلاً بعد از تماشا و علاقه‌مند شدن به دختر کفشدوزکی هم پیش خودشان می‌نشینند و سؤال می‌کنند که آیا لباس دختر کفشدوزکی وجود دارد که من هم مثل مارینت آن را بپوشم؟ بیشتر بچه‌ها با ذهن‌های ساده و بکرشان دچار این گرفتاری‌ها می‌شوند، اما خواسته همه‌ی بزرگ‌تر‌ها و کل دنیا این است که ناراحتی همه کودکان بعد از مدتی تبدیل به شادی شود. این روز‌ها نیازی نیست که برایش چاره‌ای‌ مناسب اندیشیده نشده باشد. تولید لباس‌های نقش‌آفرینی در جهان و ایران هم از این بابت جای خوشحالی دارد، چون آرزو‌های کودکانه را برآورده می‌کند. کودکان برون‌گراتر زودتر والدینشان را از خواسته‌هایشان باخبر می‌کنند، درحالی‌که کودکان درون‌گرا شاید خودشان به فکر بیفتند و حداقل نقاب دختر کفشدوزکی را با کاغذ درست کنند. طبیعتاً فروشگاه‌هایی مثل فروشگاه میلی جون محصولی مثل لباس دختر کفشدوزکی در ارومیه را برای راحت کردن این مراحل موجود می‌کنند. چه خوب که بچه‌ها زودتر متوجه بشوند که لباس دختر کفشدوزکی در ایران وجود دارد.