آشنایی با انواع مولتی استایل

امروزه با وجود نسل جدید دستگاه های برش و حکاکی لیزر، کار با این ورق ها حتی در تعداد بالا نیز در کمترین زمان ممکن میسر شده است . نمونه باکس گل و جعبههای هدیه از جمله دیگر وسایلی است که با نام تجاری پلکسی گلاس. بهتر است ورق ها به حالت افقی روی هم قرار گیرند تا حالت خمیدگی پیدا نکنند. لایه رویی، لایه رنگ دار یا دارای طرح است و لایه زیرین لایه پلاستیکی است که از آسیب رسیدن به ورق هنگام برش یا جابهجایی جلوگیری میکند.

خرید ورق مولتی استایل نقره ای جراحت آن در برابر ضربه و شکستگی بسیار مقاوم تر از شیشه بیشتر است. از این ورق های نقره ای و طلایی می توان برای ساخت پلاک استفاده کرد. می توان به راحتی ان ها را برش داد. و می توان از آن در حوزه های مختلف استفاده کرد.

این ورقها به دلیل انعطاف پذیری بالا و ضخامت اندک خود در صنایع مختلف کاربرد دارند. دستورالعمل های عمومی جهت نگهداری ورق های مختلف در مورد ورق های مولتی استایل طلایی و نقره ای و رنگی نیز به همان صورت اجرا می شوند . در چاپ ورق های مولتی استایل طلایی و نقره ای از برش لیزری و حکاکی استفاده می شود. تنوع رنگ بندی مولتی استایل بسیار زیاد است.

مولتی استایل براق نوع دیگری از انواع مولتی استایل های موجود در بازار است. در ایران نوع ورق مولتی استایل دارای روکش ظریفی از آلومینیوم به رنگ طلایی، نقره ای و مسی می باشد. جایگزینی ورق مولتی استایل طلایی و نقره ای با آیینه، کارهای خلاقانه بسیاری را امکان پذیر وراحت می کند. برای اطلاع ازخرید و قیمت ورق های مولتی استایل طلق البرز با شماره های ۳۳۹۳۱۱۶۴-۳۳۹۳۳۰۹۳ -۰۲۱ تماس بفرمایید. ورق های مولتی استایل در معرض و تماس مداوم با آب نباشند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از مولتی استایل یعنی چی دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.